Του Γιώργου Κορτσιδάκη Το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ είχε τελειώσει και οι καμιά διακοσαριά φίλοι του ΟΦΗ, που είχαν σκαρφαλώσει σε ταράτσες και μπαλκόνια, χειροκροτούσαν τους παίκτες της ομάδας.Ο ΟΦΗ έχασε το παιχνίδι (0-2) η εμφάνιση ήταν μέτρια, αλλά το... τραγούδι των ηρωικών φιλάθλων, που αψήφησαν την ζέστη, δεν προτίμησαν κάποια παραλία, δεν συμβιβάστηκαν καν με την τηλεοπτική μετάδοση του αγώνα, ήταν ...όλα τα λεφτά.«Μια ζωή θα είμαι εκεί, σε όποια και αν παίζεις Εθνική. Και αν έπαιζες στον ουρανό, θα πέθαινα για να σε δω», τραγουδούσαν ημίγυμνοι, οι οπαδοί του ΟΦΗ πίσω απο το συρματόπλεγμα, στο ταρατσάκι, που είναι ακριβώς πίσω απο την γωνία του κόρνερ, που ανώνει την θύρα 2 και την θύρα 4 του Γεντί Κουλέ.Δυνατή είκόνα πραγματικά. Και πολύ συγκινητική!Αν με ρωτούσε κανείς, τι μου έμεινε απο το παιχνίδι, θα έλεγα αυτό.Ο ΟΦΗ, έπαιξε σαν να μην έχει κίνητρο στο παιχνίδι, απέναντι σε μια ομάδα, που βλέπει «ευκαιρία»…