Ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, απέστειλε επιστολή προς τα Εθνικά Αθλητικά Κέντρα, που εποπτεύονται από τη ΓΓΑ, με κοινοποίηση σε όλη την αθλητική οικογένεια (Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, Ομοσπονδίες, Ενώσεις, Λίγκες, Σωματεία, Συνδέσμους αθλητών, προπονητών, Συλλόγους εργαζομένων, Δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις κ.λπ.). Θέμα της η υγειονομική πειθαρχία και η αυστηρή τήρηση των κανόνων υγιεινής, των πρωτοκόλλων και των μέτρων για την ενημέρωση και την προστασία των αθλητών, των αθλουμένων και των εργαζομένων στις αθλητικές εγκαταστάσεις. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Αυγενάκης «σε αυτήν την άνιση μάχη που δίνουμε καθημερινά (απέναντι στην πανδημία), δεν είναι επιτρεπτά φαινόμενα χαλάρωσης. Είναι απαραίτητο να παραμείνουμε όλοι μας σε επιφυλακή, επιδεικνύοντας τη μέγιστη ευθύνη και συνέπεια». Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Υφυπουργού Αθλητισμού έχει ως εξής: «Αγαπητοί Κύριοι Πρόεδροι Αγαπητά Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου / της Διοικούσας Επιτροπής, Η αύξηση των κρουσμάτων που σημειώνεται στη χώρα μας την περίοδο που διανύουμε, δηλώνει με…