Επέστρεψαν στις νίκες, τα κορίτσια του ΟΦΗ, στο πρωτάθλημα της Α2 βόλεϊ.
Κέρδισαν την Πετρούπολη με 3-1 σετ, στο κλειστό του ΒΑΚ, παίζοντας κατά διαστήματα και πολύ καλό βόλεϊ.
"Tα κορίτσια έδειξαν χαρακτήρα, μετά την ήττα της περασμένης εβδομάδας. Διαχειριστήκαμε πολύ καλά το παιχνίδι και πήραμε το καθαρό τρίποντο" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.
Τα σετ: 25-19, 25-18, 19-25, 25-20.
ΟΦΗ (Νίκος Προύφας): Μαραθοκαμπίτου, Μανάι Σ., Πρινιωτάκη, Γκουασταβίνο, Ποδαρά, Κοζωνάκη, Βούλγαρη, Γκιζέττη, Αραμπατζή, Φανιουδάκη Νικ, Γαρεφαλάκη, Βερβεράκη, Γαραζανάκη, Φανιουδάκη Ελ.
Δείτε όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα, που κρίθηκε στα 5 σετ, ο ΟΦΗ γνώρισε τη δεύτερη φετινή ήττα στην έδρα του, στο κλειστό του ΒΑΚ, αυτή τη φορά απο το Φοίνικα Σύρου με 2-3 σετ (25-20, 22-25, 25-21, 17-25, 10-15).
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING αλλά και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
Στην κακή μέρα που βρέθηκε η επίθεση του ΟΦΗ, απέδωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, την ήττα με 3-2 στο ται-μπρέικ απο τον Φοίνικα Σύρου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου. "Κοιτάζουμε μπροστά και οφείλουμε να είμαστε θετικοί", συμπλήρωσε με ψύχραιμη διάθεση, ο προπονητής του ΟΦΗ.
Οπως ανέφερε, ο τεχνικός του ΟΦΗ "δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Ξεκίνησε καλά το παιχνίδι, αλλά δεν ήμασταν καλοί στην επίθεση. Πήγαμε καλά στο σέρβις και την υποδοχή, αλλά στην επίθεση υστερήσαμε σήμερα. Κάναμε πολλά λάθη και δεχθήκαμε πολλά μπλοκ, απο τον αντίπαλο. Αυτό έχει να κάνει βέβαια και με την ικανότητα του αντιπάλου. Νομίζω όμως ότι μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά στην επίθεση".
Για τη δεύτερη ήττα του ΟΦΗ εντός έδρας, ο Καλμαζίδης, ανέφερε ότι "οι παίκτες παίζουν. Δεν παίζει ούτε το σπίτι, ούτε το γήπεδο. Η ικανότητα, είναι αυτή που καθορίζει την έκβαση του αγώνα. Αν έχουμε ικανότητα θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε κάτι παραπάνω. Ολα τα παιχνίδια είναι δύσκολα. Είμαστε νεοφώτιστη ομάδα με στόχο την σωτηρία και αν μπορέσουμε κάτι παραπάνω. Εχουμε δυνατότητα και θα παλέψουμε για αυτο. Κοιτάζουμε μπροστά και οφείλουμε να είμαστε θετικοί".
Ο κεντρικός του ΟΦΗ, Εντι Ράμος, ανέφερε πως "να δώσουμε συγχαρητήρια στην Σύρο για τη νίκη. Κρίθηκε στη λεπτομέρεια στο ται-μπρέικ, προχωράμε μπροστά. Είναι η δεύτερη ήττα στην έδρα και θα πρέπει να δουλέψουμε και να κάνουμε προπόνηση πιο σκληρά, για να διορθώσουμε τα λάθη που κάναμε στο ται-μπρέικ και στο παιχνίδι".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ είχε 11 άσους, αλλά έχασε δέχθηκε 16 μπλοκ και το παιχνίδι