Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ αναζητάει λύσεις, για την προβληματική του άμυνα και έχει βγεί στην αγορά, για κεντρικό αμυντικό, τον Ιανουάριο.
Το Sportime μας ενημερώνει ότι, η περίπτωση του 30χρονου 1μ96 στόπερ Σπύρου Ρισβάνη, δεν αφήνει ασυγκίνητο, τον ΟΦΗ.
Ο ατζέντης του, έχει ρίξει "γέφυρες" προς τον ΟΦΗ, αλλά και ο ποδοσφαιριστής, βλέπει με πολύ θετικό μάτι, την επιστροφή στην Ελλάδα, για μια ομάδα, όπως ο ΟΦΗ.
Αν και η καριέρα του βρίσκεται σε πτωτική πορεία, την τελευταία διετία, ο Ρισβάνης έχει καλό παρελθόν στην Ελλάδα και σπουδαία πορεία σε Πανιώνιο και Ατρόμητο περισσότερο, αλλά και ένα φεγγάρι στον Παναθηναϊκό (πέρασε και απο τον Ολυμπιακό κάποια στιγμή, χωρίς να κάνει κάτι ιδιαίτερο).
Επαιξε ακόμη στην Κυριακή Ανόρθωση και τα τελευταία δυο χρόνια "εξαφανίστηκε" στην Σλοβακία.
Είναι ελεύθερος, απο το καλοκαίρι απο την Σλόβαν Μπρατισλάβας και αναζητάει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Η αγωνιστική του κατάσταση, είναι ένας γρίφος, καθώς τα τελευταία δυο χρόνια, δεν έχει παίξει πολύ, αλλά είναι σε καλή ηλικία (30), έχει σωματοδομικά χαρακτηριστικά (1μ90), που δεν περνάνε απαρατήρητα και εμπειρίες με καλές χρονιές στην Ελλάδα με Ατρόμητο (90 παιχνίδια το 2017-21) και Πανιώνιο (70+ το 2025-17).
Το όνομα του, είχε ακουστεί και παλαιότερα για τον ΟΦΗ, αλλά δεν έγινε κάτι.
Απομένει να δούμε, αν αυτό συμβεί τώρα.
Είναι πάντως το δεύτερο Ελληνικό όνομα (μετά τον Σταφυλλίδη), που βρίσκεται στο "κάδρο" του ΟΦΗ, αυτήν την εποχή και θα δούμε προσεχώς αν και στις δυο περιπτώσεις, ισχύει αυτό που λέμε ότι "όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στον ΟΦΗ, η ήττα απο το Φοίνικα Σύρου (2-3), που ήταν η δεύτερη εντός έδρας (μετά απο αυτή με την Κηφισιά με 0-3), σκόρπισε απογοήτευση, ωστόσο το πρωτάθλημα, έχει ακόμη πολύ δρόμο και η ομάδα πρέπει να κοιτάξει μπροστά και να βρεί σε άλλα παιχνίδια, τους χαμένους βαθμούς.
"Ολα τα παιχνίδια είναι δύσκολα. Είμαστε νεοφώτιστη ομάδα με στόχο την σωτηρία και αν μπορέσουμε κάτι παραπάνω. Έχουμε δυνατότητα και θα παλέψουμε για αυτο. Κοιτάζουμε μπροστά και οφείλουμε να είμαστε θετικοί" , ανέφερε ψύχραιμα, ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, ο οποίος ξεκίνησε ήδη την προετοιμασία της ομάδας του, για το επόμενο πολύ σημαντικό παιχνίδι, με τον Αθλο Ορεστιάδας (Σάββατο 7/12, 5μμ) , ξανά εντός έδρας.
Ο ΟΦΗ με τον Φοίνικα, είχε δυο πρόσωπα. Ηταν πολύ καλός στο πρώτο σετ και μέχρι τα μισά του δεύτερου (15-10), ΄.οπου με όπλο το σερβίς (11 άσους συνολικά), κυριάρχησε.
Δεν είχε όμως διάρκεια στην απόδοση του και ο Φοίνικας με 16 μπλοκ, άρπαξε τη νίκη στο ται μπρέικ σε ένα ντέρμπι για γερά νεύρα στο κλειστό του ΒΑΚ.
Η βαθμολογική θέση του ΟΦΗ, δεν του επιτρέπει άλλες απώλειες, απέναντι μάλιστα σε ένα αντίπαλο με τους ίδιους στόχους, όπως είναι ο Αθλος.
Η προσοχή του ΟΦΗ, στρέφεται πλέον αποκλειστικά σε αυτό το παιχνίδι και ήδη έχουν ξεκινήσει οι επαφές με τους φιλάθλους, να έρθουν στο γήπεδο και ενισχύσουν την ομάδα, που θα επιχειρήσει να επιστρέψει στα θετικά αποτελέσματα.
Ο ΟΦΗ μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου, έχει μετά τον Αθλο, το Μίλωνα εκτός έδρας και τον Πήγασο Πολίχνης εντός, παιχνίδια στα οποία θα ψάξει βαθμούς για να βελτιώσει την βαθμολογική της, θέση.
Αυτή τη στιγμή πάντως, τα βλέμματα είναι στραμμένα αποκλειστικά στο παιχνίδι με τον Αθλο, που είναι το πρώτο βήμα, που ζητάει ο ΟΦΗ, για να ανακάμψει.
Ο ΟΦΗ έχει κάποια άσχημα αποτελέσματα το τελευταίο διάστημα, αλλά δεν θα πρέπει να περνάει απαρατήρητη, η πορεία της ομάδας στο Λίγκ Καπ, όπου έκανε δυο νίκες με Φοίνικα και Αθλο (με 3-0) και έφτασε μέχρι τους 4 στη διοργάνωση.
Ούτε η νίκη επί του ΠΑΟΚ με 3-0 για το πρωτάθλημα.
Τόσο η τεχνική ηγεσία, όσο και οι άνθρωποι της ομάδας, έχουν εμπιστοσύνη στους παίκτες, ότι θα τα καταφέρουν και η ομάδα θα επιστρέψει στις επιτυχίες.
O ΟΦΗ τα έδωσε όλα για να πάρει εκείνος την πρόκριση, στον μεγάλο τελικό του Λίγκ Καπ, αλλά μετά απο ένα πολύ δυνατό παιχνίδι ηττήθηκε με 3-1 (23-25, 25-20, 25-15, 25-23) στον ημιτελικό απο τον ΠΑΟΚ στην Θεσσαλονίκη και ολοκλήρωσε το ταξίδι του, στην διοργάνωση, γράφοντας ιστορία, καθώς για πρώτη φορά έφτασε μέχρι τους "4" της διοργάνωσης.
Δείτε παρακάτω τι δήλωσαν για το παιχνίδι οι προπονητές και παίκτες των δυο ομάδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μόνο υπερηφάνεια για τα παλικάρια του ΟΦΗ
Καλμαζίδης: Βρεθήκαμε κοντά στο να φέρουμε το παιχνίδι στο 5ο σετ