Ο ΟΦΗ είχε τις στιγμές, για να κερδίσει τον ΠΑΟΚ, στο γήπεδο των Νέων Επιβατών στη Θεσσαλονίκη, αλλά τελικά έμεινε στο 0-0, στο παιχνίδι για τη 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος, της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών.
Το τελικό αποτέλεσμα, δεν άφησε ικανοποιημένους παίκτριες και τεχνική ηγεσία, καθώς ο ΟΦΗ είχε στο δεύτερο ημίχρονο, καθαρές ευκαιρίες για να σκοράρει με την Πίς, τη Μουστάκ και την Τσέλα, αλλά του έλειψε η λεπτομέρεια στην τελική προσπάθεια.
"Όταν παίζεις με τον ΠΑΟΚ και στο τέλος είσαι στεναχωρημένος που δεν πήρες τη νίκη, δείχνει ότι κάτι καλό γίνεται στην ομάδα μας. Δείξαμε ότι είμαστε πολύ καλή ομάδα. Πιστεύω ότι αξίζαμε να κερδίσουμε και συνεχίζουμε. Είχαμε τις στιγμές να σκοράρουμε, αλλά μας έλειψε κάτι. Τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη" ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα, ο προπονητής του ΟΦΗ, Αντώνης Ανδρουλάκης.
Ντεμπούτο με τον ΟΦΗ, απέναντι στον ΠΑΟΚ, έκανε η Καναδή Κένταλ Σάουερς.
Στην 4η θέση συνεχίζει ο ΟΦΗ με 19 βαθμούς, μαζί με τον ΠΑΟΚ. Πρώτη η ΑΕΚ με 28β, στη δεύτερη θέση Παναθηναϊκός και Αστέρας Τρίπολης με 21β.
ΟΦΗ: Βαν Νουλάντ, Πατερνά, Κουκουλάκη, Κυδωνάκη, Κωνιωτάκη, Πέιου, Κοκοτσάκη, Τσέλα, Μουστάκ, Πίς, Ριμπάνσκα.
Επαιξαν και οι Σάουερς, Κουτσούρη.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι, που μεταδόθηκε τηλεοπτικά απο το Action 24.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ κάνει μεταγραφικό "σεφτέ" στον Ιανουάριο, με τον 27χρονο (6/5/1997) Θανάση Ανδρούτσο.
Ο Ανδρούτσος, έχει συστηθεί στο ευρύ ελληνικό ποδοσφαιρικό κοινό, ως δεξιός μπάκ, ωστόσο, στον ΟΦΗ πιστεύουν ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά και σαν κεντρικός μέσος, που είναι η κύρια θέση, για την οποία, τον αποκτά ο ΟΦΗ.
Ο Ράσταβατς, είπε το "ναί" για την απόκτηση του, υπολογίζοντας δηλαδή στα πλάνα του, τον παίκτη ως μέσο και όχι ως αμυντικό.
Προφανώς, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, έχουν πάρει τις πληροφορίες τους, για τον Ανδρούτσο, καθώς η επιλογή, για τη θέση του κεντρικού μέσου, θα είναι καθοριστική, για την μετέπειτα φετινή πορεία της ομάδας.
Ο Ανδρούτσος, είχε παιχνίδια ως μέσος, στον Ατρόμητο και φαίνεται ότι έχει τη θέση.
Τον Ανδρούτσο, ήθελαν αρκετές ομάδες της Σούπερ Λίγκ, μεταξύ αυτών και η Καλλιθέα, που του έδινε την επιλογή να μείνει στην Αθήνα, αλλά τον κέρδισε η προοπτική του ΟΦΗ.
O Aνδρούτσος, ήταν τελευταία παγκίτης στον Ολυμπιακό, είχε ένα πέρασμα απο τον Ατρόμητο και ένα ακόμη απο τη Γερμανική Οσναμπρικ.
Επί Μάρτινς στον Ολυμπιακό, είχε ενεργό ρόλο και κλήθηκε στην Εθνική ομάδα, με την οποία έχει 10 συμμετοχές.
Είναι δεξιοπόδαρος, έχει ύψος 1μ82 και είχε ενδιαφερθεί και παλαιότερα για αυτόν ο ΟΦΗ, για τη θέση όμως, του δεξιού μπάκ.
Τελικά, αποκτά τον πολυθεσίτη ποδοσφαιριστή, για τη θέση του μέσου.
Στον ΟΦΗ λένε, ότι, πιστεύουν πολύ αυτή τη μεταγραφή, ενός Ελληνα ποδοσφαιριστη, σε πολύ καλή ηλικία.
Η συμφωνία του, με τον ΟΦΗ, είναι για 1,5 χρόνο.
Στο γήπεδο, θα φανεί, αν θα μπορέσει να ανταποκριθεί, στο ρόλο του κεντρικού μέσου.
Δείτε τον Ανδρούτσο αγωνιζόμενο στο παρακάτω VIDEO, όπου μπορείτε να τον δείτε με τον Ατρόμητο, στη θέση του κεντρικού μέσου.
Tην Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025, στο κέντρο "Κουρήτες" στο Γάζι, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, θα κόψει την πίτα του.
"Με τις κοντυλιές του Γρηγόρη Σαμόλη, θα τραγουδήσουμε για τον ΟΦΗ μας!" αναφέρει ο σύλλογος στην ανακοίνωση του.
Θα τιμηθούν επιχειρηματίες, με διαχρονική προσφορά στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ και αθλητές του συλλόγου, για επίλεκτες επιδόσεις τους.
Προσκλήσεις διατίθενται ήδη απο τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93, γήπεδο ΟΦΗ, Καμίνια) και απο την μπουτίκ του συλλόγου.
Πληροφορίες για κρατήσεις, στο 2810-311525.