"Στις 17 Μαίου, πάμε να το σηκώσουμε. Μπορούμε και το πιστεύουμε 100%!" τονίζει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, συγχαίρει όλους τους συντελεστές της επιτυχίας.
Την διοίκηση, το τεχνικό τιμ, τους παίκτες, αλλά και τον υπέροχο κόσμο του ΟΦΗ, που έκανε τη διαφορά και στα δυο παιχνίδια, με τον Αστέρα Τρίπολης.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει:
"Ξημέρωσε μέρα υπερηφάνειας, για την ομάδα μας!
Ζούμε ιστορικές στιγμές!
Πάμε, σαν άλλοτε! Οπως το 1987.
Συγχαρητήρια, σε όλους τους συντελεστές, αυτής της σπουδαίας επιτυχίας.
Στην διοίκηση της ομάδας, στην τεχνική ηγεσία, στους παίκτες μας.
Για τον υπέροχο κόσμο μας, τι να πείς!
Έδωσαν ξανά, ένα ρεσιτάλ, οπαδικού πολιτισμού, σε όλη τη χώρα και όχι μόνο.
Και στα δυο παιχνίδια, ο κόσμος του ΟΦΗ, έδωσε μέσα και έξω απο το γήπεδο, με τρομερή ευαισθησία και σπουδαίο δυναμισμό, το κάτι παραπάνω που χρειαζόταν η ομάδα μας, στις κρίσιμες στιγμές, για να γράψουμε ιστορία.
Ας το χαρούμε, ας το απολαύσουμε και στις 17 Μαΐου...πάμε, να το σηκώσουμε ξανά!
Μπορούμε και το πιστεύουμε 100%!"
Το πριμ 200 χιλιάδων ευρώ, που ανακοίνωσε στους παίκτες του ΟΦΗ, στα αποδυτήρια, ο ιδιοκτήτης της ομάδας Μιχάλης Μπούσης για την πρόκριση στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, η ξεχωριστή αφιέρωση του Ράσταβατς στον Δέλλα, για την πρόκριση, η τρομερή ατάκα του Μπάκιτς, ότι "απο ένστικτο πήρα τα γάντια και έκατσα τερματοφύλακας" και το πρώτο γκολ του Σίλβα με τον ΟΦΗ, που έμελε να στείλει την κρητική ομάδα στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Δείτε δηλώσεις απο τους πρωταγωνιστές της ιστορικής πρόκρισης του ΟΦΗ, στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Μπάκιτς σε ρόλο τερματοφύλακα, με επέμβαση στο 98' που θα μείνει στην ιστορία, έστειλε τον ΟΦΗ στον τελικό του Κυπέλλου
Με τη Δάφνη, με πλεονέκτημα έδρας, μπαίνουν στην μάχη των πλει-οφ ανόδου, στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών, τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Στον άλλο ημιτελικό, των πλει-οφ, θα αναμετρηθούν ο Φοίβος Μελισσίων, με την Αργυρούπολη, με τον πρώτο να έχει το πλεονέκτημα έδρας.
Tα ζευγάρια, στα ημιτελικά των πλει-οφ ανόδου, είναι 1-4 και 2-3.
Οι ομάδες που θα κάνουν δυο νίκες, προκρίνονται στους τελικούς, για την διεκδίκηση του τίτλου και της μοναδικής θέσης, που οδηγεί στην Pre League Γυναικών, ξανά στις δυο νίκες, με πλεονέκτημα έδρας, την ομάδα που τερμάτισε πιο ψηλά στην βαθμολογία, στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος.
Θυμίζουμε, ότι, μετά την ήττα στα Μελίσσια, απο τον Φοίβο με 3-0 σετ (25 – 20, 25 -23, 25 -19) τα κορίτσια του ΟΦΗ, τερμάτισαν στην δεύτερη θέση, στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, με ένα βαθμό, πίσω απο τον Φοίβο.
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εχασαν την πρωτιά στην τελευταία αγωνιστική, τα κορίτσια του ΟΦΗ