Σημαντικές εμπειρίες, κέρδισαν τα ταλεντάκια της ακαδημίας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, στα δυο δυνατά τουρνουά, που συμμετείχαν τις τελευταίες μέρες.
Συγκεκριμένα, συμμετείχαν στο AEGEO CUP σε όλες τις ηλικιακές βαθμίδες (2011-2012, 2013-2014, 2015-2016, 2017-2018), με 150 αθλητές και 10 τμήματα.
Ενώ, τα τμήματα Κ10, Κ11, Κ12 και Κ13, έδωσαν το "παρών" στο διεθνές τουρνουά ROAD TO SALONICA CUP 2025, στη Θεσσαλονίκη.
Στο τουρνουά αυτό, στην ηλικιακή βαθμίδα Κ12 (2013) και Κ10 (2015) τα τμήματα του ΟΦΗ, κατέλαβαν τη δεύτερη θέση ενώ στην ηλικιακή βαθμίδα Κ13 (2012) και Κ11 (2014), κατέλαβαν την τέταρτη θέση, στη διοργάνωση.
Σημαντική διάκριση, για τον αξιόλογο νεαρό τερματοφύλακα του ΟΦΗ Λευτέρη Καλομοίρη, ο οποίος αναδείχθηκε ως ο καλύτερος τερματοφύλακας της διοργάνωσης στην κατηγορία Κ10 (2013).
"Τα παιδιά μας βίωσαν εξαιρετικές ποδοσφαιρικές και κοινωνικές εμπειρίες, σε ένα υψηλού επιπέδου ποδοσφαιρικό event, απόλυτα ταυτισμένο με τις προσδοκίες μας" αναφέρουν για τη συμμετοχή στο SALONICA CUP 2025, τα στελέχη της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και επισημαίνουν ότι
"Ευχαριστούμε τους διοργανωτές του AEGEO CUP και τον κύριο Κώστα Καλπακίδη για την τιμητική πρόσκληση. Το AEGEO CUP ήταν εξαιρετική τόσο αγωνιστικά και οργανωτικά όσο και σε όλους τους υπόλοιπους τομείς".
Συμπερασματικά, για την εικόνα της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και στα δυο τουρνουά, τα στελέχη της ακαδημίας, επισημαίνουν ότι "οι νεαροί ποδοσφαιριστές της Ακαδημίας μας με υποδειγματική συμπεριφορά, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χωρών, απέδειξαν για άλλη μία φορά ότι το μέλλον τους ανήκει.
Ο Ερασιτέχνης Ο.Φ.Η. και ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου, αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν τους γονείς για την εμπιστοσύνη και την άψογη συνεργασία, με κοινό στόχο την πρόοδο και εξέλιξη όλων των παιδιών".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια μεγάλη είδηση, έβγαλε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας βόλεϊ Γιώργος Καραμπέτσος, στην επίσημη συνέντευξη τύπου, για το ευρωβόλεϊ αγοριών Κ16, που θα γίνει 25-27 Απριλίου στο Ηράκλειο και στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Οπως είπε, στόχος του και πρόθεση του, είναι να φέρει στο Ηράκλειο, ένα Golden League Ανδρών ή Γυναικών, με την Εθνική ομάδα Ανδρών ή Γυναικών.
Αυτό, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, μπορεί να γίνει του χρόνου, καθώς φέτος οι διοργανώσεις θα γίνουν στην Αρτα και την Κοζάνη, όπως έχει αποφασιστεί.
Ακόμη, τόνισε ότι θα ήθελε να γίνει στην Κρήτη, μια τελική φάση ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, μικρών ηλικιών σε αγόρια και κορίτσια, αλλά αυτό θα πρέπει να διεκδικηθεί, απο την ευρωπαϊκή ομοσπονδία.
Σε ότι αφορά, στο γήπεδο, στο Ηράκλειο που μπορεί να φιλοξενήσει μια τόσο μεγάλη διοργάνωση, όπως το Golden League, υπάρχουν τα Δυο Αοράκια, αλλά και το γήπεδο του Πανεπιστημίου, στο οποίο ήδη έχει γίνει προεργασία.
Η Ομοσπονδία, θα συνεχίσει την αποκέντρωση του βόλεϊ, ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, που μίλησε ξανά με θερμά λόγια για την Κρήτη, την καταγωγή του, απο την πλευρά της μητέρας του, απο της Αρχάνες, τη πολυετή φιλία που έχει με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη, αλλά και τις στενές σχέσεις που έχει αναπτύξει στο νησί και με άλλους ανθρώπους, όπως ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης και ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης.
"Δεν θα φέρω σαν πρόεδρος της ΕΟΠΕ διοργανώσεις στην Κρήτη, λόγω των καλών σχέσεων που έχω. H Kρήτη το αξίζει και το έχει κερδίσει όλο αυτό. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον. Ο κόσμος και οι φορείς είναι δίπλα μας. Οσο είμαι πρόεδρος, κάτι θα γίνεται στο Ηράκλειο και την Κρήτη. Ο κόσμος αγκαλιάζει το άθλημα στην Κρήτη" ανέφερε ο ισχυρός άνδρας την Ομοσπονδίας του βόλεί, ο οποίος έκανε λόγο για μια ραγδαία άνοδο του βόλεϊ στην Κρήτη και ευχήθηκε του χρόνου ο ΟΦΗ να παίξει σε μια διεθνή διοργάνωση (αν κερδίσει την Κηφισιά, παίρνει τον εισιτήριο για το Βαλκανικό Κύπελλο).
Ο Γιώργος Καραμπέτσος, δεν παρέλειψε να κάνει ξανά μια αναφορά για τον Λευτέρη Αυγενάκη και το καλό που έκανε στον αθλητισμό, με τα έσοδα των ομάδων και των Ομοσπονδιών απο την φορολόγηση τρων εσόδων του στοιχήματος. "Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποιοί έχουν βοηθήσει το άθλημα. Η ιδέα του Αυγενάκη την οποία υλοποίησε ο πρωθυπουργός, έσωσε το άθλημα μας, αλλιώς δεν θα υπήρχαμε. Το ίδιο και το σύνολο του αθλητισμού. Η αναφορά μου δεν είναι πολιτική, είναι καθαρά αθλητική" σχολίασε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας.
Ο Γιώργος Καραμπέτσος, ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη για την υποστήριξη, αλλά και τον αναπληρωτή Γιώργο Πιτσούλη, "για ότι έχει κάνει για το βόλεϊ", ενώ με τον τελευταίο ανέφερε ότι έχει πλέον και οικογενειακή σχέση.
Eνώ ευχαρίστησε τον Υφυπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση και τον πρόεδρο του ΕΑΚΗ, Μένανδρο Παντελλίδη, για την παραχώρηση του κλειστού του Λίντο, για το Ευρωβόλεϊ Κ16, αλλά και τον πρόεδρο της Ενωσης Κρήτης (ΕΣΠΕΚ) Ανδρέα Γιαννόπουλο και το Δ.Σ. αυτής, για την στήριξη στο άθλημα, στο νησί.
Τέλος, ζήτησε απο το Κρητικό κοινό, να βοηθήσει την προσπάθεια των αγοριών της Κ16, η οποία μεταξύ άλλων, έχει και 4 Κρητικόπουλα, στην σύνθεση της!
To Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) βράβευσε η Ελληνικό Ομοσπονδία Βόλεϊ (ΕΟΠΕ), για τη συμβολή του, με την παραχώρηση του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο για την διεξαγωγή, του Ευρωβόλεϊ U16, που φιλοξενήθηκε στο Ηράκλειο.
Την πλακέτα παρέλαβε ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Μένανδρος Παντελλίδης, απο το μέλος του Δ.Σ. της ΕΟΠΕ, Νεκτάριο Χαλβατζή.
Σε δήλωση του ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Μένανδρος Παντελλίδης, ανέφερε ότι "είμαστε ενθουσιασμένοι απο την μεγάλη επιτυχία της Εθνικής μας, να προκριθεί στην τελική φάση.Το Κρητικό κοινό στήριξε την Εθνική ομάδα και απολαύσαμε σπουδαία παιχνίδια στο κλειστό του Λίντο. Είναι χαρά μας, να φιλοξενούμε τέτοιες διοργανώσεις.Με την Ομοσπονδία, είχαμε και πάλι άριστη συνεργασία.Καλή επιτυχία στην Εθνική μας, στα τελικά και γιατί όχι να κατακτήσει ένα μετάλλιο".
Δείτε παρακάτω τη βράβευση