karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Νίκολα Μίκιτς ξεπέρασε τον τραυματισμό του και ο Νίκος Νιόπλιας του έδωσε πάνω απο ένα ημίχρονο (αντικατέστησε στο 37' τον Κομεσίδη που τραυματίστηκε), χρόνο συμμετοχής, στο φιλικό παιχνίδι με την Καλλονή.

Ο Σέρβος δεξικός μπακ είχε καλές στιγμές στο παιχνίδι. Οπως δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα «είχα ένα τραυματισμό και είχα μείνει πίσω. Δεν είχα πολλές δυνάμεις. Τώρα είμαι καλύτερα και έδωσα ότι μπορούσα».

Για το παιχνίδι ανέφερε πως «κάναμε πολύ καλό παιχνίδι. Το ελέγξαμε απο την αρχή μέχρι το τέλος. Βάλαμε δυο γκολ, κρατήσαμε το μηδέν πίσω, που είναι πολύ σημαντικό. Συνεχίζυμε τα φιλικά και θα είμαστε ακόμα πιο έτοιμοι σαν ομάδα, όταν αρχίσουν τα επίσημα παιχνίδια».

Στην φωτογραφία, ο Mίκιτς κάνει δηλώσεις στα ΜΜΕ μετά το τέλος του αγώνα με την Καλλονή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νίκη ...Football league για τον ΟΦΗ!

Στην πρώτη γραμμή των διακριθέντων στη φιλκή νίκη του ΟΦΗ επι της Καλλονής, στο Γεντί Κουλέ (2-0) ήταν ο Ανέστης Νάστος.

Ο μέσος του ΟΦΗ, στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι, ανέφερε πως «ήταν ένα δυνατό τεστ για μας. Ηταν ένα παιχνίδι, όπως αυτά που θα αντιμετωπίσουμε φέτος στην Β' Εθνική. Ανταποκριθήκαμε πολύ καλά και στο πρώτο, αλλά και στο δεύτερο ημίχρονο. Δουλεύουμε πολύ και η ομάδα, μέρα με τη μέρα γίνεται καλύτερη».

Για τα φαβορί της Football league, ο Ανέστης Νάστος, ανέφερε πως «ο καθρέπτης όλων είναι το γήπεδο. Δεν παίζουν σημασία τα ονόματα. Ο Αρης και ο Απόλλων έχουν φτιάξει καλές ομάδες, αλλά και εμείς είμαστε ΟΦΗ».

Στην φωτογραφία ο Ανέστης Νάστος, κάνει δηλώσεις μετά το φιλικό του ΟΦΗ με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νίκη...Football league για τον ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Εργοτέλης και Πανθηραικός (Σαντορίνη), θα είναι αντίπαλοι φέτος στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
Ετσι, το φιλικό (ΟΦΗ-Πανθηραικός) που έγινε το περασμένο Σάββατο (27/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, πρόσφερε την ευκαιρία στους ανθρώπους του Εργοτέλη να πάρουν μια «γεύση» απο τον αντίπαλο τους, λίγες μέρες πριν το μεταξύ τους φιλικό (Πανθηραικός-Εργοτέλης) στην Σαντορίνη (31/8).
Το τιμ του Εργοτέλη, φαίνεται ότι δεν θέλει να αφήνει τίποτε στην τύχη (και καλά κάνει), οπότε μια «κατασκοπεία» του Πανθηραικού, δεν θα ήταν και άσχημη, απο τη στιγμή που η ομάδα απο τη Σαντορίνη βρέθηκε στο Ηράκλειο.
Ετσι, στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ, είδαμε τον συνεργάτη του Γιάννη Χατζηνικολάου Γιάννη Τάτση, με τον προπονητή τερματοφυλάκων της ομάδας Γιάννη Ζαλαώρα, να παρακολουθούν το παιχνίδι, απο μια γωνιά του γηπέδου, κάτω απο το κτιριακό συγκρότημα του «Βαρδινογιάννειου».
Προφανώς, οι σημειώσεις τους και τα συπεράσματα τους θα αποτέλεσαν προιόν συζήτησης με τον προπονητή του Εργοτέλη Γιάννη Χατζηινκολάου, για τον τρόπο παιχνίδιού του Πανθηραικού, πρν ο Εργοτέλης μπεί στο πλοίο για την Σαντορίνη για το φιλικό των δυο ομάδων.
Δεν ήταν όμως μόνο αυτοί, οι κατάσκοποι του Εργοτέλη στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
«Παρών» ήταν και ο Νίκος Κατσικοκέρης, ο οποίος μετά τη λήξη του φιλικού ΟΦΗ-Πανθηραικός (1-1), έσπευσε να ασπαστεί τον Μανόλη Παπαματθαιάκη και να τον συγχαρεί για την «σφιστή» ομάδα που έχει χτίσει στη Σαντορίνη.
Ο Κατσικοκέρης, δεν ξεχνάει ότι με προπονητή το Μανόλη στα Ζωνιανά, έκανε τη χρονιά που πέρασε, μια απο τις καλύτερες σεζόν της ποδοσφαιρικής του καριέρας, σημειώνοντας 16 γκολ, χάνοντας παρά ...τρίχα (απο τον Περογαμβράκη που πέτυχε 17 με τον ΟΦΗ), την πρωτιά στους σκόρερ του 4ουομίλου της Γ' Εθνικής.
Οι δυο τους, ανανέωσαν το...ραντεβού τους, για τις «κόντρες» που θα έχουν φέτος σε Σαντορίνη και Παγκρήτιο.
Ο Παπαματθαιάκης, δέχθηκε πάντως και μια ακόμη «επίσκεψη» στο ΒΑΚ.
Αυτή ήταν, απο τον Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ τον επιθετικό του ΟΦΗ, με τον οποίο «ταίριαξαν» στον Λεβαδειακό, επί εποχής Καραγεωργίου στην ομάδα της Λειβαδιάς, όπου ο Μανόλης ήταν βοηθός του Μακεδόνα τεχνικού...

Στην φωτογραφία ο Μανόλης Παπαματθαιάκης και ο Νικος Κατσικοκέρης, όλο χαμόγελα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi