Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σαν ...ελατήρια, λειτούργησαν τα αντανακλαστικά των ανθρώπων του ΟΦΗ, μόλις προέκυψε το ζήτημα με το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης στο γήπεδο του ΟΦΗ, απαραίτητη προυπόθεση, για να γίνει στο Γεντί Κουλέ, το παιχνίδι με τον Αχαρναικό για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, ούτε ήθελε να σκεφθεί το ενδεχόμενο, ο ΟΦΗ να «ξενιτευτεί» και να παίξει στα Χανιά (Περβόλια) ή στην Αθήνα, το πρώτο επίσημο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ.
Είναι άδικο, όπως είπε στους συνεργάτες του, για τον κόσμο του ΟΦΗ, για την ομάδα, για τους ανθρώπους που έσπευσαν πρώτοι για να αγοράσουν εισιτήριο διαρκείας και έδωσαν τα χρήματα τους, για αυτό το σκοπό, να χάσουν το δικαίωμα να δουν το πρώτο παιχνίδι της ομάδας τους, στο γήπεδο της.
Το τηλέφωνο του προέδρου του ΟΦΗ πήρε φωτιά απο την περασμένη Παρασκευή για την εξέυρεση λύσης. H οποία ήταν μια και μοναδική: Να τοποθετηθούν κάμερες στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Ο Πολεμαρχάκης δεν το σκέφτηκε και έδωσε εντολή να γίνουν αμέσως, οι συζητήσεις με τις εταιρείες, που θα αναλάβουν την τοποθέτηση.
Χωρίς να σκεφθεί το κόστος που έχει για τον ΟΦΗ αυτή η ενέργεια, ο πρόεδρος της κρητικής ομάδας, δεν θέλησε να αδικηθεί ο ΟΦΗ απο την «κόντρα» Κοντονή-Football league, όπως φαίνεται ότι κρύβεται πίσω και απο το θέμα αυτό.
Ετσι ο ΟΦΗ, σε αντίθεση με ότι έκαναν άλλες ομάδες της ίδιας κατηγορίας με αυτόν, βρήκε λύση...μόνος του.
Εβαλε τις κάμερες και το καταγραφικό και κάλεσε την αστυνομία να κάνει τον απαραίτητο έλεγχο, για να δώσει το πράσινο φως στην ΕΠΟ, ώστε να οριστεί στο γήπεδο του ΟΦΗ το παιχνίδι.
Να σημειωθεί ότι στο να πάνε όλα καλά, μέτρησε και η θετική διάθεση του ταξίαρχου, αστυνομικού διευθυντή Κώστα Λαγουδάκη, ο οποίος απο την πρώτη στιγμή, διέκρινε την σοβαρότητα των προθέσεων του προέδρου του ΟΦΗ, για την εξεύρεση λύσης και την επίλυση του ζητήματος, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα για καμία πλευρά.
Με ενέργειες -εξπρές τοποθετήθηκε σύστημα παρακολούθησης των κερκίδων και καταγραφικό, στο γήπεδο του ΟΦΗ, το οποίο πλέον θα είναι «χρήσιμο» και απαραίτητο για τον ΟΦΗ και στα επόμενα παιχνίδια του Κυπέλλου Ελλάδος, εφ' όσον ο ΟΦΗ προκριθεί στους ομίλους (που είναι ο στόχος), αλλά και στα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
Και ας μην έχουν, οι άλλες ομάδες της Football league κάμερες στο γήπεδο τους.
Και ας μην δέχονται να επιφορτιστούν το κόστος, της τοποθέτησης, προτιμώντας-κάποιες ομάδες- να ξεσπιτώνονται και να αναζητούν γήπεδα, για να παίξουν.
Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να πρωτοπορεί.
Και αυτό έκανε στην συγκεκριμένη περίπτωση, αιφνιδιάζοντας τους πάντες, με τα αντανακλαστικά που έδειξε, για να παίξει στο...σπίτι του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης στο γήπεδο του ΟΦΗ
Στην τελική ευθεία έχει μπει η προετοιμασία για την διοργάνωση για το διεθνές τουρνουά μπάσκετ ''Crete 1st International Basketball Tournament'' . Το τουρνουά που ως γνωστόν συνδιοργανώνεται από την ALFA PLUS Α.Ε. το Δήμου Ηρακλείου, με την συμπαράσταση της ΕΚΑΣΚ,θα διεξαχθεί στο Νέο Κλειστό Γυμναστήριο του Ηρακλείου, στα «Δύο Αοράκια», από τις 23 έως 25 Σεπτεμβρίου, με την συμμετοχή του Ολυμπιακού, του Ερυθρού Αστέρα, της Αναντολού Εφές και της Χάποελ Ιερουσαλήμ.
Ήδη η κίνηση και το ενδιαφέρον για τα εισιτήρια όσο πλησιάζει το τζάμπολ του τουρνουά, αυξάνεται διαρκώς. Για το λόγο αυτό και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων, οι διοργανωτές έδωσαν εισιτήρια μέχρι στιγμής, για πώληση και σε τοπικά σωματεία, όπως στον Ηρόδοτο, τον Εργοτέλη, το «Ηράκλειο» και τον Ανδρογέα, ενώ τις προσεχείς ημέρες, ανάλογα και με τις ανάγκες θα δοθούν και σε άλλα σωματεία.
Παράλληλα, όπως έχει γίνει γνωστό από την αρχή της διοργάνωσης, ένας σημαντικός αριθμός εισιτηρίων θα δοθεί δωρεάν, μέσω της ΕΚΑΣΚ, για τις ανάγκες των ακαδημιών των σωματείων της δύναμης της.
Τα εισιτήρια της κάθε ημέρας αφορούν και τους δύο αγώνες και οι τιμές τους είναι:
15€: Βόρεια και νότια κερκίδα, πάνω και κάτω διάζωμα
20€: Ανατολική και δυτική κερκίδα, πάνω διάζωμα
25€: Ανατολική και Δυτική κερκίδα, κάτω διάζωμα
40€: Baseline seats
50€: Court seats
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να τα προμηθευτούν τα εισιτήρια τους από τα παρακάτω κανάλια πώλησης:
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
- Γραφεία της ALFA PLUS στην ΒΙ.ΠΕ. Ηρακλείου δίπλα στην τράπεζα Πειραιώς
9.00 – 17.00 τηλ 2810380020
- Δημοτικό γυμναστήριο στο Παγκρήτιο Στάδιο τηλ.:2810264560
- Δημοτικό γυμναστήριο στις Πατέλες τηλ:2810215080
- Ταξιδιωτικό γραφείο Ferias Travel Εθνικής Αντιστάσεως 176 τηλ : 2810334277
· Crete IBT Web (μόνο print@home) www.crete-ibt.com
· Kαταστήματα Γερμανός και ΟΤΕ (A4 εισιτήριο)
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΙΒΛΙΟΧΑΡΤΟΠΩΛΕΙΟ ΓΡΑΦΗ - ΚΤΕΝΙΑΔΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 1Α - 72100 ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΗΛ 2841026422 / 2841024747
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΑΠΕΡΙΤΤΟΝ ΚΑΦΕ/ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ/ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ 69 ΤΗΛ. 2842026224
ΧΑΝΙΑ
CTS TRAVEL
Κάτω Σταλός ΤΗΛ 2821060801
Επίσης για την αγορά των εισιτηρίων πρέπει να επισημάνουμε οτι πλέον οι αγορές γίνονται με ΑΜΚΑ για κάθε φίλαθλο (συμπεριλαμβανομένου και των παιδιών).
Η συγκεριμένη απόφαση εδράζεται στο πλαίσιο του νέου αθλητικού νόμου και δε μπορεί να παρακαμφθεί.
Αλλαγές και ακυρώσεις δεν επιτρέπονται.
Tα 28 του χρόνια έκλεισε ο αμυντικός του ΟΦΗ Βασίλης Βαλλιάνος και η οικογένεια του ΟΦΗ δεν τον ξέχασε.
Στην προπόνηση της Δευτέρας (13/9) μια τούρτα με το σήμα του ΟΦΗ και την ευχή «Χρόνια πολλά Βασίλη» περίμενε τον αμυντικό της κρητικής ομάδας, στα αποδυτήρια, όπου έσβησε και ...κεράκια!
Εκ μέρους του τμήματος δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Νίκος Ανδριαδάκης, ευχήθηκε υγεία και επιτυχίες με τον ΟΦΗ στον ποδοσφαιριστή, ο οποίος δέχθηκε τα...πειράγματα των συμπαικτών του για την τούρτα, η οποία έγινε ασφαλώς ανάρπαστη!
Να σημειωθεί ότι η τούρτα ήταν μια προσφορά των Ζαχαροπλαστείων « Μιχάλης Πλατάκης» στις Πατέλες, τα οποία θα προσφέρουν μια τούρτα, σε κάθε παίκτη του ΟΦΗ, την ημέρα των γεννεθλίων του!
