Την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου στις 3 το μεσημέρι θα είναι η πρώτη εμβόλιμη αγωνιστική για τον ΟΦΗ, με την κρητική ομάδα, να αγωνίζεται στα Τρίκαλα με την τοπική ομάδα για την 3η αγωνιστική της Football league.
H διοργανώτρια ανακοίνωσε το πρόγραμμα των τριών επόμενων αγωνιστικών, με τον ΟΦΗ να αγωίζεται Σάββατο (12/11) κόντρα στην Ελευσίνα και την προσεχή Κυριακή στις 3μμ κόντρα στην Καλλονή.
Αναλυτικά το πρόγραμμα των επόμενων αγωνιστικών, όπως αυτό ανακοινώθηκε από τη Λίγκα τη Δευτέρα το βράδυ (31/10):
Kυριακή 6 Νοεμβρίου (15:00)
2η αγωνιστική
Σπάρτη – Απόλλων Σμύρνης
Καλλιθέα – Παναιγιάλειος
Πανθρακικός – Αναγέννηση Καρδίτσας
ΑΟ Χανιά – Αγροτικός Αστέρας
Άρης – Αιγινιακός
Τρίκαλα – Πανσερραϊκός
Λαμία – Κισσαμικός
Πανελευσινιακός – Αχαρναϊκός
ΟΦΗ – Καλλονή
Σάββατο 12 Νοεμβρίου (15:00)
3η αγωνιστική
Απόλλων Σμύρνης – Παναιγιάλειος
Αναγέννηση Καρδίτσας- Σπάρτη
Αγροτικός Αστέρας – Καλλιθέα
Αιγινιακός – Πανθρακικός
Πανσερραϊκός – ΑΟ Χανιά
Κισσαμικός – Άρης
Αχαρναϊκός – Τρίκαλα
Καλλονή – Λαμία
ΟΦΗ – Πανελευσινιακός
Tετάρτη 16 Νοεμβρίου (15:00)
4η αγωνιστική
Αναγέννηση Καρδίτσας – Απόλλων Σμύρνης
Παναιγιάλειος – Αγροτικός Αστέρας
Σπάρτη – Αιγινιακός
Καλλιθέα – Πανσερραϊκός
Πανθρακικός – Κισσαμικός
ΑΟ Χανιά – Αχαρναϊκός
Άρης – Καλλονή
Τρίκαλα – ΟΦΗ
Λαμία – Πανσερραϊκός
Μπαίνοντας στο παιχνίδι στο 71’ ο Αλεξάνταρ Μίλιτς αποτέλεσε τη “χρυσή αλλαγή” για την ομάδα του Κισσαμικού, πετυχαίνοντας στο 88’ το γκολ της ισοφάρισης απέναντι στον ΟΦΗ (1-1). Ο Σέρβος επιθετικός στις δηλώσεις του για το ματς ανέφερε τα εξής: «Πρώτα απ’ όλα είμαστε χαρούμενοι που ξεκινήσαμε να παίζουμε, μετά από τόσο μεγάλη προετοιμασία που κράτησε τρεις μήνες και ήταν πολύ δύσκολη για εμάς η αναμονή. Σήμερα ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, γιατί ήταν το πρώτο παιχνίδι για το πρωτάθλημα. Πήραμε έναν βαθμό και θέλω να συγχαρώ τους συμπαίκτες μου για το πολύ καλό παιχνίδι που έκαναν. Πρέπει να ξεχάσουμε αυτό το παιχνίδι και να κοιτάξουμε το επόμενο που ακολουθεί με τη Λαμία. Πρέπει να κρατήσουμε τα θετικά από αυτό το παιχνίδι και από αύριο να δουλέψουμε για το επόμενο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Προκλητικός διαιτητής στο Μάλεμε: Δεν ήταν χέρι το είδα στο VIDEO
Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'
Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ
Δίκαιο χαρακτήρισε το αποτέλεσμα με τον ΟΦΗ, ο προπονητής του Κισσαμικού, Σπύρος Μπαξεβάνος. Οπως ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα, στο γήπεδο του Μάλεμε : «Ήταν πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι το πρώτο της χρονιάς για το πρωτάθλημα. Αυτό το παιχνίδι που περιμέναμε τόσο καιρό για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Είχαμε μία καλή εικόνα στο παιχνίδι του Κυπέλλου που συνδυάστηκε με νίκη, που έδωσε αυτοπεποίθηση στα παιδιά για το τι μπορούν να βγάλουν μέσα στον αγωνιστικό χώρο και νομίζω ότι αυτό πράγματι το βγάλανε απέναντι σε μία ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ, με άλλους στόχους από εμάς. Σταθήκαμε πάρα πολύ καλά σε όλο το παιχνίδι, το οποίο ήταν μοιρασμένο. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε μία υπεροχή εμείς, στο δεύτερο ο ΟΦΗ ήταν αρκετά βελτιωμένος σε σχέση με εμάς. Ευτύχησε να προηγηθεί σε ένα χρονικό σημείο που δύσκολα μπορείς να αντιδράσεις. Σίγουρα ανησυχήσαμε σε αυτό το χρονικό σημείο, αλλά τα παιδιά έχουν και τη θέληση και την ικανότητα να μπορέσουν να κυνηγήσουν και να πάρουν ό,τι καλύτερο μπορούν από κάθε παιχνίδι και αυτό εκείνη τη στιγμή ήταν η ισοπαλία, με το τέρμα που πέτυχαν. Αυτή η ισοπαλία και για μένα είναι το πιο δίκαιο αποτέλεσμα. Μπαίνουμε στο πρωτάθλημα με ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς, απέναντι σε μία τέτοια ομάδα, όπως είναι ο ΟΦΗ και από εκεί και πέρα κοιτάμε τη συνέχεια σε ένα δύσκολο πρόγραμμα που έχουμε στο ξεκίνημα. Να ευχηθώ στον ΟΦΗ καλή συνέχεια και να πετύχει τους στόχους του στο τέλος της χρονιάς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Προκλητικός διαιτητής στο Μάλεμε: Δεν ήταν χέρι το είδα στο VIDEO
Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'