Ο ΟΦΗ καθάρισε με 1-0 και τον Παναιγιάλειο στο Γεντί Κουλέ, συνεχίζοντας την πετυχημένη του πορεία σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, όπου μετράει 4 σερί νίκες!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο το mpalakritis.gr τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ανεβάζει στροφές ο ΟΦΗ: Τέταρτη σερί νίκη!
Τι είπε ο Νιόπλιας για Παναιγιάλειο, πίεση και... μετάγραφες!
Ο προπονητής του Παναιγιάλειου Λεωνίδας Βόκολος ευχαρίστησε τον ΟΦΗ για τη φιλοξενία και υπογράμμισε ότι με τη δυναμική, τον κόσμο, την έδρα και την ομάδα, που έχει θα παλέψει για την άνοδο. Πάντως απέφυγε να κάνει προγνωστικά καθώς οπως είπε «θα γίνει μάχη».
Ο τεχνικός της ομάδας του Αιγίου ανέφερε για την ήττα της ομάδας του με 1-0 στο Γεντί Κουλέ, ότι «θα ήθελα να ευχηθώ σε όλο κόσμο Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά σε όλους. Κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια για άλλη μια φορά και θέλω να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου, αλλά και τους 20-25 φιλάθλους απο το Αίγιο, οι οποίοι ταξίδεψαν μαζί μας. Αντιμετωπίσαμε μια ομάδα με καλό ποιοτικό ρόστερ και υψηλόύς στόχους. Σταθήκαμε πάρα πολύ καλά αλλά στεναχωριέμαι που ακόμη μια φορά δεν καταφέραμε να πάρουμε κάτι. Για εμάς είναι ο δρόμος μακρύς και δύσκολος. Καλή επιτυχία στον ΟΦΗ και ευχαριστούμε για την φιλοξενία».
Για το αν η ομάδα του ενισχυθεί μεταγραφικά τον Ιανουάριο, ο Λεωνίδας Βόκολος, ανέφερε ότι «όταν θα έρθει η ώρα θα κάνουμε μια συζήτηση με τη διοίκηση. Προσωπικά είμαι έτοιμος. Είμαστε μια νέα ομάδα με νέα παιδιά έxουμε καταφέρει να είμαστε ανταγωνιστικοί και αυτό οφείλεται στην προσπάθεια που κάνουν τα παιδιά».
Για το πώς είδε τον ΟΦΗ και την μάχη της ανόδου, ο Λεωνίδας Βόκολος είπε πως «ο ΟΦΗ με την δυναμική και το ρόστερ που έχει θα παλέψει μέχρι τέλους για την άνοδο. Καμιά ομάδα απο αυτές που διεκδικούν, δεν έχει ξεγράψει από τώρα την άνοδο. Θα γίνει μάχη για τον τίτλο».
Ο Παναγιώτης Κοντοές
Ο κεντρικός αμυντικός του Παναιγιαλείου Παναγιώτης Κοντοές ανέφερε για το παιχνίδι ότι «το παιχνίδι μοιράστηκε σε δύο ημίχρονα. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι, βρήκαμε χώρους και είχαμε ένα ακυρωθέν γκολ. Στο δεύτερο ημίχρονο ξέραμε ότι ο ΟΦΗ θα μας πιέσει πέτυχε ένα γρήγορο γκολ και έκανε και φάσεις. Εμείς απο εκεί και μετά δεν ανταποκριθήκαμε. Μέχρι το γκολ του ΟΦΗ ήμασταν καλύτεροι αλλά από εκεί και πέρα δεν είχαμε την ίδια εικόνα».
Για τη δική του εμφάνιση ανέφερε ότι «προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Δεν είμαι μόνο εγώ, είναι όλη η ομάδα. Σε κάθε παιχνίδι προσπαθώ να δίνω το 100%».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ανεβάζει στροφές ο ΟΦΗ: Τέταρτη σερί νίκη!
Τι είπε ο Νιόπλιας για Παναιγιάλειο, πίεση και... μετάγραφες!
Σε ένα ακόμη παιχνίδι ήταν απο τους διακριθέντες του ΟΦΗ. Ο 23χρονος Γκανέζος μέσος του ΟΦΗ Γιoακίμ Αντουκόρ, ήταν ευχαριστημένος απο τη νίκη του ΟΦΗ, επί του Παναιγιάλειου με 1-0.
Οπως δήλωσε στην συνεντευξη τύπου «ήταν μια καλή νίκη για εμάς. Δεν ήταν εύκολο το παιχνίδι, ήταν το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς και το θέλαμε πολύ. Είμαστε όλοι ευχαριστημένοι για τη νίκη. Είναι πολύ καλό ότι στα τελευταία παιχνίδια πήραμε δύο νίκες που τις είχαμε ανάγκη».
Να σημειωθεί ότι ο Αντουκόρ, αποχώρησε απο το γήπεδο, με το κεφάλι του τυλιγμένο με επίδεσμό απο ένα χτύπημα που δέχθηκε στο παιχνίδι και έκανε αντινογραφία, η οποία έδειξε καθαρή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ανεβάζει στροφές ο ΟΦΗ: Τέταρτη σερί νίκη!
Τι είπε ο Νιόπλιας για Παναιγιάλειο, πίεση και... μετάγραφες!