Το παιχνίδι της χρονιάς, που είναι και το τελευταίο εντός έδρας, για τη φετινή σεζόν, δίνει την Μεγάλη Πέμπτη (13/4, 5μμ) η ομάδα βόλει του ΟΦΗ.Υποδέχεται τον βασικό ανταγωνιστή της, για την σωτηρία, τον Αθλο Ορεστιάδας και θέλει νίκη με καθαρό τρίποντο, ώστε να μειώσει την μεταξύ τους διαφορά στους δυο βαθμούς και στη συνέχεια τα πάντα να κριθούν, στις τελευταίες δυο αγωνιστικές των πλέι-άουτ.Ο ΟΦΗ έχει κάνει δυο συνεχόμενες νίκες, με Πήγασο Πολίχνης και Αριστοτέλη Σκύδρας και πηγαίνει για την τρίτη συνεχόμενη στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, ενώ έχει θέσει ως στόχο το απόλυτο, μέχρι το τέλος, των πλέι-άουτ.Οπως τονίζει ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης, "είμαστε φορμαρισμένοι και αποφασισμένοι, για να πάρουμε και αυτό το τρίποντο. Αν κερδίσουμε, αποκτάμε ελπίδες σωτηρίας, καθώς μένουν δυο αγωνιστικές και όλα μπορεί να συμβούν. Αν χάσουμε, το ταξίδι τελείωνει εδώ. Πιστεύω ότι η ομάδα αν δείξει το χαρακτήρα που έχει δείξει στα…