Τα συγχαρητήρια του, στην δισκοβόλο του ΟΦΗ Κική Μιχελάκη, για την του χρυσού μεταλλίου στη δισκοβολία με βολή στα 45.25μ., στην διεθνή συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου, που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό, εκφράζει με επιστολή που έστειλε, τόσο στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, όσο και στην ίδια την αθλήτρια, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης. "Σου εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη σπουδαία σου επιτυχία, με την οποία μας έκανες πραγματικά υπερήφανους. Οι επαναλαμβανόμενες διακρίσεις σου, αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο, πως δίκαια συγκαταλέγεσαι στις κορυφαίες αθλήτριες στην κατηγορία σου" αναφέρει μεταξύ άλλων στην συγχαρητήρια επιστολή του, ο Υφυπουργός Αθλητισμού προς την πρωταθλήτρια του ΟΦΗ. H επιστολή του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη: Προς: Μιχελάκη Κυριακή, Αθλήτρια Δισκοβολίας Ο.Φ.Η. Αγαπητή Κική, Με ιδιαίτερη χαρά ενημερώθηκα για τη νέα σου εξαιρετική εμφάνιση και την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στη δισκοβολία με βολή στα 45.25μ., στη συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου, που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό. Σου εκφράζω τα θερμά μου…