Με το μυαλό στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος στις 17 Μαίου στο ΟΑΚΑ, με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, με 5 αλλαγές στην ενδεκάδα, σε σχέση με τον ημιτελικό με τον Αστέρα, αλλά και άδειος απο ενέργεια, μετά την ιστορική πρόκριση, μερικά 24ωρα πριν, ο ΟΦΗ ηττήθηκε, στο Κλεάνθης Βικελίδης, απο τον Αρη με 2-0.
Ο Ισπανός επιθετικός Μορόν, με δυο γκολ, οδήγησε τον Αρη στη νίκη, με τους γηπεδούχους να έχουν μεγαλύτερο κίνητρο, καθώς το μόνο που τους έχει απομείνει φέτος είναι η 5η θέση, η οποία πάντως δεν θα έχει καμία σημασία, αν ο ΟΦΗ κερδίσει στον τελικό τον Ολυμπιακό και κατακτήσει το Κύπελλο Ελλάδος.
Το παιχνίδι Αρης-ΟΦΗ, ορίστηκε 2,5 μέρες μετά τον ημιτελικό Κυπέλλου με τον Αστέρα (Τετάρτη-Σάββατο), ακόμα και ο Ουζουνίδης, το χαρακτήρισε λάθος, με τα σημάδια κόπωσης, σε κάποιους παίκτες του ΟΦΗ, ορατά.
Ο ΟΦΗ με κορυφαίο τον τερματοφύλακα Ναούμοβ, που έκανε την καλύτερη του εμφάνιση με τη φανέλα ΟΦΗ, δεν στάθηκε άσχημα.
Ο Βούλγαρος τερματοφύλακας, με 6 επεμβάσεις, προσπάθησε να σταματήσει τον Αρη, αλλά ο Μορόν, είχε άλλη γνώμη.
Ο Αρης προηγήθηκε στο 60' με ένα αμφισβητούμενο πέναλτι, που δόθηκε απο το VAR για χέρι του Μπόρχα Γκονζάλες και ενώ αυτός έπεφτε στο εδαφος.
Το δεύτερο γκολ ήρθε στις καθυστερήσεις, με τον Σαλτσέντο (διαμαρτυρήθηκε για φαουλ) να χάνει τη μπάλα απο τον Μορόν και αυτός να προχωράει και να σκοράρει με ατομική προσπάθεια, για το τελικό 2-0.
Νωρίτερα, με το σκορ στο 1-0, ο ΟΦΗ πήρε μέτρα στο γήπεδο και με τις αλλαγές του Ράσταβατς, άρχισε να απειλεί, αλλά δεν είχε την καθαρή ευκαιρία, για να σκοράρει.
Ο ΟΦΗ έκανε τη δεύτερη ήττα του στα πλει-οφ 5-7 και απομακρύνθηκε απο την 5η θέση, ενώ ο Αρης, έκανε το 2Χ2 και παίρνει πλέον σαφές προβάδισμα για την 5η θέση.
Επόμενη αγωνιστική εντός έδρας για τον Άρη, απέναντι στον Ατρόμητο, ενώ ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης.
Άρης (Ουζουνίδης): Κουέστα, Μεντίλ, Μάγιο, Μπράμπετς, Φαμπιάνο, Νταρίντα, Μόντσου, Σιφουέντες, Σαβέριο, Σπίκιτς, Μορόν.
ΟΦΗ (Ράσταβατς): Ναούμοφ, Γκονζάλες, Λούις, Λαμπρόπουλος, Σίλβα, Μπάκιτς, Ανδρούτσος, Φούντας, Θεοδοσουλάκης, Σενγκέλια, Γιούνγκ.
Ο ΟΦΗ με γκολ του Μεξικανού Σίλβα, στο 79', αλλά με ήρωα στο παιχνίδι τον Μπάκιτς, που έπαιξε τερματοφύλακας (στη θέση του Χριστογεώργου που αποβλήθηκε) και με επέμβαση στο 98' κράτησε το σκορ πρόκρισης του ΟΦΗ (1-1), θα βρεθεί ξανά μετά απο 35 χρόνια στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο Αστέρας με το γκολ του Μούμο, είχε προηγηθεί στο 10' με 0-1, ισοφαρίζοντας το σκορ του πρώτου αγώνα στην Τρίπολη (0-1), αλλά ο ΟΦΗ είχε την τελευταία λέξη στο παιχνίδι και πανηγύρισε τη μεγάλη πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου στις 17 Μαίου, θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Παίζει με τη φωτιά ο ΟΦΗ, στη ρεβάνς με τον Αστέρα, στο Γεντί Κουλέ.
Το πρώτο ημίχρονο, βρίσκει τον ΟΦΗ να χάνει με 1-0, σκορ με το οποίο είχε λήξει το πρώτο παιχνίδι στην Τρίπολη.
Δεν είναι όμως, μόνο αυτό.
Η εικόνα της ομάδας, στο πρώτο 45λεπτο, δεν είναι αυτή που θα έπρεπε, για τη σημασία του αγώνα και για ένα παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ παίζει την πρόκριση του, στον τελικό Κυπέλλου, μετά απο 35 χρόνια.
Ο Αστέρας, βρήκε το γκολ, που χρειαζόταν στο 10', όταν ο Μπαρτόλο μπήκε κάθετα στην άμυνα του ΟΦΗ, έβγαλε ασίστ στον Mora Munoz, ο οποίος πλάσαρε ιδανικά για το 0-1.
Η ομάδα της Τρίπολης, απείλησε και άλλες φορές την εστία του ΟΦΗ.
Στο 20' είχαμε μεγάλη ευκαιρία με τον Μπαρτόλο, να πλασάρει απο πλάγια άουτ στην κόντρα επίθεση
Στο 35' σε μια φάση που σήκωσε πολύ σκόμη, ο Χατζηγιοβάνης, βγαίνει τετ-α-τετ και πλασάρει άουτ.
Ο βοηθός σήκωσε τη σημαία, στην οριακή φάση που αν έμπαινε γκολ θα την εξέταζε το VAR με τις γραμμές.
Στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, απο λάθος έξοδο του Χριστογεώργου, ο Μακέντα σκόραρε, για το 0-2, αλλά ευτυχώς υπήρχε υπόδειξη οφσάιντ στο ξεκίνημα της φάσης, την οποία επιβεβαίωσε η εξέταση της φάσης μέσω VAR.
O ΟΦΗ παίζει με τη φωτιά και πρέπει να βρεί τη δύναμη, να επιστρέψε στο παιχνίδι.
Το 0-1 στο Γεντί Κουλέ, είναι σκορ παράτασης (0-1 και το ματς της Τρίπολης).
Γ. Κορτς