Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πάσχα, στην Κρήτη, έκανε η Εθνική ομάδα βόλεϊ K16, η οποία προετοιμάζεται για τους αγώνες που θα δώσει για τα προκριματικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος 25-27 Απριλίου στο Ηράκλειο και το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Τα ταλέντα της Εθνικής μας, την Κυριακή του Πάσχα, σούβλισαν τον οβελία, απόλαυσαν το φαγητό και γλέντησαν σε...Κρητικούς ρυθμούς!
Στην αποστολή της Εθνικής ομάδας, μετέχουν 4 αθλητές απο την Κρήτη, σε μια μοναδική στιγμή για το Κρητικό βόλεϊ, που δεν είχε ποτέ στα αγόρια, τόσο δυναμική εκπροσώπηση στις Εθνικές ομάδες!
Ο Γιάννης Γιωνιωτάκης του ΟΦΗ (15, ακραίος), ο Στέφανος Παχιαδάκης της ΓΕΗ (15, ακραίος), ο Κωνσταντίνος Λαγκουβάρδος (15, Διαγώνιος), που αγωνίζεται στη ΓΕΗ ως δανεικός, απο τον ΟΦΗ και ο Νικόλαος Παχάκης απο το Ο.Κ.Α. Αρκάδι (15, ακραίος), είναι στις επιλογές του Ομοσπονδιακού προπονητή Γιώργου Ουτζή, ο οποίος έχει συνεργάτη τον πολύπειρο Ηρακλειώτη ομοσπονδιακό προπονητή Νικήτα Νικητάκη.
Στον όμιλο, μαζί με την Ελλάδα είναι η Κροατία, το Ισραήλ και η Ιταλία και το βέβαιο είναι ότι στο Ηράκλειο, θα γίνουν παιχνίδια υψηλού επιπέδου!
Εδώ και μια εβδομάδα, η Εθνική μας, είναι στο Ηράκλειο, για προετοιμασία, που διεξάγεται στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Οι δυο πρώτοι, αλλά και οι δυο καλύτεροι τρίτοι των ομίλων, θα πάρουν την πρόκριση στην τελική φάση που θα διεξαχθεί από 23 Ιουλίου έως 3 Αυγούστου στην Αρμενία και στόχος της Εθνικής Κ16, είναι να βρίσκεται στα τελικά.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα αγώνων, η Ελλάδα θα παίξει με το Ισραήλ (25/4, 7.30μμ), με την Κροατία (26/4, 7.30μμ) και με την Ιταλία (27/4, 7.30μμ).
Ολος ο οργανισμός της Εθνικής, αλλά και η οικογένεια του βόλεϊ στο Ηράκλειο, έχει ρίξει το βάρος, στην στήριξη του Εθνικού μας συγκροτήματος και στην βοήθεια του Κρητικού κοινού που έχει δείξει ότι αγαπάει το βόλεϊ.
Στα αντίστοιχα περσινά παιχνίδια των κοριτσιών, το κλειστό του Λίντο, ήταν καμίνι και ο κόσμος απόλαυσε συναρπαστικά παιχνίδια.
Το ίδιο, αναμένεται να γίνει και αυτή τη φορά.
Απο την Παρασκευή, λοιπόν, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο κλειστό του Λίντο.
Στην Κρήτη βρίσκονται οι παρακάτω αθλητές:
1. Βασίλειος Παπασταθόπουλος (Α.Ε.Π. Ολυμπιάς), Πασαδόρος, 13/04/2010.
2. Εμμανουήλ Ουτζής (Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων), Ακραίος, 08/09/2010.
3. Βασίλειος Τσάκος Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων, Διαγώνιος, 17/03/2011.
4. Ιωάννης Σταματόπουλος (Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας), Πασαδόρος, 23/06/2010.
5. Αθανάσιος-Νεκτάριος Βασιλείου (Σ.Φ.Φ.Α. Η Άμιλλα), Κεντρικός, 09/08/2010.
6. Αναστάσιος-Στυλιανός Λιακάκος (Α.Ε.Κ.), Διαγώνιος, 29/09/2010.
7. Γεώργιος-Ραφαήλ Παπαγεωργίου (Α.Σ. Άρης), Κεντρικός, 09/02/2010.
8. Νικόλαος-Ιωάννης Κόντσος (Α.Σ. Ελπίς), Κεντρικός, 04/06/2010.
9. Ιωάννης Γωνιωτάκης (Ο.Φ.Η.), Ακραίος, 15/03/2010.
10. Νικόλαος Παχάκης (Ο.Κ.Α. Αρκάδι), Ακραίος, 03/03/2010.
11. Στέφανος Παχιαδάκης (Γ.Ε. Ηρακλείου), Ακραίος, 20/09/2010.
12. Κωνσταντίνος Λαγκούβαρδος (Γ.Ε. Ηρακλείου), Διαγώνιος, 13/04/2010.
13. Μάριος Οσμανλλάρι (Ν.Γ.Σ.Θ. Ηρακλής), Λίμπερο, 26/06/2010.
14. Νικόλαος Μασούρας (Σ.Φ.Κ. Πιερικός), Λίμπερο, 16/12/2010.
15. Κωνσταντίνος Ρουμελιώτης (Α.Ο. Παλλήνη), Διαγώνιος, 05/11/2010.
16. Νικόλαος Παπαδάκος (Α.Ο.Π. Κηφισιάς), Λίμπερο, 22/02/2010.
17. Ιωάννης Πατσιαούρας (Α.Ο. Ακαδημία Τύρναβος 2011), Διαγώνιος, 11/06/2011.
18. Ιωάννης Αποστολίδης-Γέργος (Ο.Π.Α.Θ. Περσέας), Ακραίος, 23/12/2010.
19. Ευάγγελος Βλαχονικολός (Α.Σ.Π. Γλυφάδας), Πασαδόρος, 26/01/2011.
Το πρόγραμμα των αγώνων
Παρασκευή 25 Απριλίου 2025
17.00: Κροατία - Ιταλία
19.30: Ελλάδα - Ισραήλ
Σάββατο 26 Απριλίου 2025
17.00: Ιταλία - Ισραήλ
19.30: Κροατία - Ελλάδα
Κυριακή 27 Απριλίου 2025
17.00: Ισραήλ - Κροατία
19.30: Ιταλία - Ελλάδα
*Όλοι οι αγώνες θα μεταδοθούν σε live streaming από το επίσημο κανάλι της ΕΟΠΕ στο Youtube.
«Το κοινό του Ηρακλείου και της Κρήτης, πρέπει να σταθεί στο πλευρό της Εθνικής Κ16 και να την βοηθήσει να προκριθεί στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος", ανέφερε, ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, Μένανδρος Παντελλίδης, στο περιθώριο της επίσημης συνέντευξης τύπου, για την διοργάνωση, η οποία φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις του ΕΑΚΗ, αυτή τη φορά στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, απο 25-27 Απριλίου.
Οπως είπε ο κ. Παντελλίδης "τέτοιες διοργανώσεις για εμάς είναι επιβράβευση. Καλωσορίζω όλες τις συμμετέχουσες ομάδες και ιδιαίτερα στην Εθνική μας ομάδα. Να ευχαριστηθούν τους αγώνες και με το καλό να προκριθούν στο ευρωπαϊκό. Εύχομαι ο κόσμος να γεμίσει τις κερκίδες και να δώσει ζωή και πνοή στην προσπάθεια της Εθνικής».
Ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, αναφέρθηκε, στην άριστη σχέση με την Ομοσπονδία βόλεϊ.
Οπως τόνισε "έχουμε συνάψει μία εξαιρετική σχέση με τον πρόεδρο Γιώργο Καραμπέτσο και όλη την ομοσπονδία. Είναι μία σχέση εμπιστοσύνης και άριστης συνεργασίας. Αυτό φάνηκε και πέρυσι με τον ευρωπαϊκό όμιλο. Είναι σημαντικό να έχουμε δίπλα μας και την Περιφέρεια Κρήτης, τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη και τον Αναπληρωτή Περιφερειάρχη Γιώργο Πιτσούλη. Όπως αναφέρθηκε, το βόλεϊ έχει μία τρομερή άνθηση στην Κρήτη και αυτό φαίνεται και από τα αποτελέσματα των ομάδων μας στα εθνικά πρωταθλήματα. Είναι πολύ σημαντικό ως ΕΑΚΗ αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια
Καλωσορίζουμε άλλο ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός στις εγκαταστάσεις μας στην Κρήτη".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη δήλωση του προέδρου του ΕΑΚΗ.