Ενας παίκτης που μέχρι και πριν από λίγες ημέρες συμμετείχε στις προπονήσεις του ΟΦΗ, ο Χαλιφά Σουλέ, υπέγραψε συμβόλαιο στη Βέροια και θα αγωνιστεί στην Σούπερ Λίγκ.
Ο λόγος για τον 26χρονο διεθνή μέσο με τις Κομόρες Χαλιφά Σουλέ, στον οποίο ο ΟΦΗ δεν έκανε συμβόλαιο επειδή, έχει αρκετούς ξένους στο δυναμικό του και στην Football league παίζουν μέχρι 5 ξένοι στην ενδεκάδα.
Ετσι ο ΟΦΗ που είχε τον παικτη στις τάξεις του απο τον Σεπτέμβριο, αλλά δεν υπέγραψε συμβόλαιο, καθώς ανήκε στην κατηγορία των Ερασιτεχνών παικτών και η μεταγραφή κρίθηκε εκπρόθεσμη, δεν ενεργοποίησε τη συμφωνία μαζί του.
Ο Μοχάμεντ Χαλιφά Σουλέ υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το τέλος του έτους στην Βέρoια και αποτελεί την πρώτη της προσθήκη στο πλαίσιο της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Βέροια: "Η Π.Α.Ε. ΒΕΡΟΙΑ ανακοινώνει την απόκτηση του Mohamed Halifa Soule. Ο 26χρονος μέσος, που γεννήθηκε στη Γαλλία και έχει καταγωγή από τα νησιά Κομόρες, υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου με την «Βασίλισσα του Βορρά».
Ο Mohamed Halifa Soule γεννήθηκε στις 12/11/1990 στη γαλλική πόλη Gonesse, έχει ύψος 1.74 και βάρος 72 κιλά. Το πρώτο απόκτημα της ομάδας μας στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο έχει αγωνιστεί σε αρκετές γαλλικές ομάδες –μεταξύ αυτών- οι Εντέντ, Αλμπί και Μπεζιέρ, τη φανέλα της οποίας φόρεσε πέντε σεζόν (2012-2016), έχοντας συνολικά 74 συμμετοχές και 4 γκολ".
Με προπόνηση που έγινε και σήμερα στο γήπεδο του Αλμυρού, καθώς τα γήπεδα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, παραμένουν βαριά λόγω της βροχόπτωσης, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με τον Αγροτικό Αστέρα, που θα γίνει την Τετάρτη (4/1, 3μμ) στη Θεσσαλονίκη.
Στο πρόγραμμα δεν συμμετείχαν και πάλι ο τραυματίας Μπουρσέλης και ο Μπολάκης που έχει προσβληθεί από ίωση.
Οι παίκτες του ΟΦΗ θα κάνουν την τελευταία προπόνηση του 2016, το Σάββατο το πρωί (10 π.μ.).
Την Κυριακή, ημέρα της Πρωτοχρονιάς, οι παίκτες του ΟΦΗ θα έχουν ρεπό.
Στις προπονήσεις θα επιστρέψουν τη Δευτέρα (2/1) το πρωί.
Ορίστηκαν από την Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΟ οι διαιτητές των πρώτων αγώνων που θα δώσουν στο 2017 Εργοτέλης, ΠΟΑ και Ερμής Ζωνιανών, για εξ' αναβολής αγώνες στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Οι Κωνσταντίνος Μπερτάκης και Κυριάκος Ντοκάκης από τα Χανιά θα σφυρίξουν το Εργοτέλης-Άγιος Ιερόθεος στο Παγκρήτιο Στάδιο και το ΠΟΑ-Ηλυσιακός στο Ατσαλένιο αντίστοιχα, ενώ ο Ανδρέας Βλάχος από την Ανατολική Αττική το Κηφισιά-Ερμής Ζωνιανών στην Κηφισιά. Πρόκειται για τα εξ’ αναβολής παιχνιδιών της 11ης και 12ης αγωνιστικής στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής, που ορίστηκαν για να γίνουν επόμενη Τετάρτη 4 Ιανουαρίου, στις 15:00 το μεσημέρι.
Αναλυτικά οι διαιτητές, βοηθοί, παρατηρητές διαιτησίας και το πρόγραμμα των εξ’ αναβολής αγώνων στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής:
Τετάρτη-15:00
Παγκρήτιο Στάδιο: Εργοτέλης-Άγιος Ιερόθεος: Κωνσταντίνος Μπερτάκης (Χανίων), Ιωάννης Φραγκιαδάκης, Εμμανουήλ Λιοδάκης (Ρεθύμνου). Παρατηρητής: Γεώργιος Δρανδάκης (Λασιθίου).
Δημοτικό «Ιωάννης Ζηρίνης»: Κηφισιά-Ερμής Ζωνιανών: Ανδρέας Βλάχος, Νικόλαος Τσαλίκογλου, Αντώνιος Κάλλης (Ανατολικής Αττικής). Παρατηρητής: Βλάσιος Θεοδωρόπουλος (Κορινθίας).
Ατσαλένιου: ΠΟΑ-Ηλυσιακός: Κυριάκος Ντοκάκης, Κωνσταντίνος Κεζέμπογλου, Αντώνιος Κουρκουμελάκης (Χανίων). Παρατηρητής: Αρχοντής Βαμβακίδης (Ρεθύμνου).