Με εντυπωσιακές νίκες κύλησε το Σαββατοκύριακο, για τις "μικρές" ομάδες του ΟΦΗ.
Η Κ19 του ΟΦΗ κέρδισε με το ευρύ 7-2 τον ΑΟΧανιά στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ενώ ο ΟΦΗ' 94 (ουσιαστικά η Κ17 του ΟΦΗ) κέρδισε με 0-3 στο γήπεδο του ΕΓΟΗ τον Ολυμπιακό Μαλεβυζίου.
Nα σημειωθεί ότι και τις δυο αναμετρήσεις παρακολούθησε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος και τσέκαρε προσωπικά το υλικό που υπάρχει στις υποδομές του ΟΦΗ.
Απολαύστε στα παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-ΤV τις εντυπωσιακές νίκες απο τους μικρούς του ΟΦΗ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία ακολούθησε ο Πάτρικ Βουό και στην προπόνηση της Τετάρτης (8/2) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και η συμμετοχή του στον αγώνα του ΟΦΗ στη Σπάρτη (Σάββατο 11/2, 3μμ) παραμένει ερωτηματικό.
Εκτός πλάνων είναι και ο τραυματίας Γιάννης Κοιλιάρας.
Από εκεί κει μετά, όλοι οι υπόλοιποι παίκτες του ΟΦΗ είναι ετοιμοπόλεμοι για την αναμέτρηση.
Η προπόνηση της Τετάρτης (8/2) είχε μεγάλη ένταση, ωστόσο οι παίκτες του ΟΦΗ έβγαλαν τον καλύτερο τους εαυτό, υπο τις οδηγίες του Νίκου Παπαδόπουλου.
Η προετοιμασία για το παιχνίδι στην Σπάρτη θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Πέμπτη (9/2) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Σε μια πρωτότυπη κίνηση προέβη ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, μετά την προπόνηση της Τετάρτης (8/2). Πήρε τους παίκτες του και τους συνεργάτες του και πήγαν όλοι μαζί για …καφέ!
Το…ραντεβού δόθηκε στο εμπορικό κέντρο του «Τάλως Πλάζα» και οι παίκτες του ΟΦΗ είχαν την ευκαιρία για μερικές ακόμη στιγμές όλοι μαζί, αλλά αυτή τη φορά εκτός γηπέδου.
Το οικογενειακό κλίμα στην ομάδα, είναι ότι πιο σημαντικό για τον προπονητή του ΟΦΗ, ο οποίος προετοιμάζει την ομάδα του, για το σημαντικό παιχνίδι στη Σπάρτη (Σάββατο 11/2, 3μμ).