
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με το...δεξί ξεκίνησε ο Θανάσης Κολιτσιδάκης στον πάγκο της Θύελλας Ραφήνας.
Στο κρίσιμο παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, η ομάδα της Ραφήνας, πήρε τη νίκη με το "φτωχό", αλλά πολύτιμο 1-0 και πέτυχε μια σημαντική νίκη, στη μάχη της σωτηρίας.
Βέβαια, το παιχνίδι κρίθηκε απο ένα αμφισβητούμενο πέναλτι, για το οποίο φωνάζει ο Ερμής Ζωνιανών, ο οποίος μάλιστα εξέδωσε και ανακοίνωση διαμαρτυρίας , τόσο για τη φάση αυτή, όσο και για μια φάση στις καθυστερήσεις του αγώνα, όπου ο Ερμής σκοράρει, αλλά ο διαιτητής, ακυρώνει το γκολ.
Ο Ερμής είναι στην 7η θέση με 27 βαθμούς, έχει εξασφαλίσει την σωτηρία του και θέλει να κλείσει τη χρονιά στην πρώτη 6αδα-8αδα, όπου δικαιωματικά ανήκει με βάση τη μέχρι σήμερα πορεία του.
Ενώ η Θύελλα, με τη νίκη αυτή έφτασε στους 18β. και έκανε σημαντικό βήμα σωτηρίας, καθως άφησε πίσω τον Ηλυσιακό (14) και το ΙΝΚΑ (13) σε μια κατηγορία, όπου η μάχη του τίτλου και της ανόδου, έχει σχεδόν την ίδια αξία, με την μάχη της σωτηρίας:
Στην μάχη της ανόδου, ένας ανεβαίνει στην Β' Εθνική (ο πρωταθλητής) και στην μάχη της ουράς, επίσης ένας , χάνει το τρένο και πέφτει στο τοπικό!
Θα τα καταφέρει ο Θανάσης, να σώσει την Θύελλα; Θα το δούμε προσεχώς. Η αρχή ήταν καλή πάντως, αλλά χρειάζεται και συνέχεια καθώς, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στα χαμηλά πατώματα και η μάχη -όπως κάθε χρόνο- θα κρατήσει μέχρι το τέλος...
Eπόμενος αντίπαλος για τον Θανάση (Κολιτσιδάκη) και τη Θύελλα, ο βασικός ανταγωνιστής του Εργοτέλη για τον τίτλο, ο Ιωνικός!
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τι έγινε στο παιχνίδι Θύελλα-Ερμής. Τις αμφισβητούμενες φάσεις και τις δηλώσεις των προπονητών...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ανοδος στην Α' Εθνική, υπο το βλέμμα του Νίκου Παπαδόπουλου, για τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ!
Τα κορίτσια, κέρδισαν το Σάββατο (4/3) στο Γεντί Κουλέ, με 2-0 την Αγία Παρασκευή και εξασφάλισαν για πρώτη φορά στην ιστορία τους, την άνοδο στην Α' Εθνική κατηγορία γυναικών!
Το παιχνίδι παρακολούθησε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος, αρκετοί ποδοσφαιριστές και παράγοντες της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Μάλιστα με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, συγχαίρει τα κορίτσια του ΟΦΗ για την επιτυχία, όλους τους συντελεστές αυτής και της εύχεται ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον!
Στην φωτογραφία ο Νίκος Παπαδόπουλος και ποδοσφαιριστές, παρακολουθούν το παιχνίδι της γυναικείας ομάδας, που κέρδισε την άνοδο στην Α' Εθνική!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν ξέρω αν απέτυχε όπως λένε στον Αρη, ο φίλος μου, ο Νίκος Αναστόπουλος.
H βαθμολογία, είναι ο καθρέπτης της δουλειάς, του προπονητή, ειδικά για τις ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό.
Και αυτή τη στιγή, η βαθμολογία, που φέρνει τον Αρη 8 βαθμούς πίσω, απο τον Απόλωνα και τη Λαμία, καταδικάζει την όποια δουλειά και προσπάθεια του προπονητή. Αυτή είναι η αλήθεια.
Το «διαζύγιο» του με τον Αρη, δεν είναι έκπληξη.
Η πιο ακριβή ομάδα της κατηγορίας σε μπάτζετ, δεν ανταποκρίθηκε στο γήπεδο.
Το πλάνο απέτυχε. Βέβαια, όλοι στη Θεσσαλονίκη γνωρίζουν ότι οι λόγοι δεν είναι μόνο αγωνιστικοί.
Είναι πολλά, για τα οποία ο «Ανάστο», όπου και αν δούλευε, φρόντιζε να βάζει «στεγανά». Το ιδιο έκανε και στον ΟΦΗ.
Αυτό που με βεβαιότητα μπορώ να πώ, είναι όμως, ότι σε αυτή την ομάδα, o Αναστόπουλος...γέρασε!
Τον έβλεπα στον πάγκο, στο παιχνίδι του Αρη στη Σπάρτη (0-0), το οποίο αποτέλεσε και το «κύκνειο άσμα» του, αλλά και σε άλλα παιχνίδια και δυσκολευόμουν να πιστέψω ότι ο «Ανάστο» είναι ο ίδιος άνθρωπος, που ήταν πριν απο 2,5 χρόνια στον ΟΦΗ!
Τότε ήταν γεμάτος ενέργεια, γεμάτος πάθος, δύναμη και σιγουριά για τη δουλειά του.
Στον Αρη τελευταία, εβλεπα ένα άνθρωπο, κουρασμένο και «άδειο».
Βέβαια ο χρόνος, δεν χαρίζεται σε κανένα και ο 59χρονος Νίκος Αναστόπουλος, έχει ξεπεράσει τα όρια της ...εφηβείας.
Ομως, έχω την εντύπωση, ότι ο Αρης, τον κατέβαλε. Τον κούρασε. Ασπρισε τα μαλλιά του.
Ο Νίκος μου φαίνεται 10 χρόνια πιο γέρος, απο το 2015, όταν έπινε τον χιλιοβλαστημημένο απο τους εχθρούς του...εσπρέσο του, στο Ηράκλειο.
Δεν ξέρω τι συνέβη. Ο Αρης είναι δύσκολη ομάδα. Αλλά και πάλι ο «Ανάστο» έχει γαλουχηθεί στα δύσκολα.
Ισως η εμπειρία της Γ' Εθνικής, τα προβλήματα που κλήθηκε να διαχειριστεί, η φετινή χρονιά στην Β' Εθνική και όλα όσο φαντάζομαι ότι αντιμετώπισε, σχεδόν τον «ξεζούμισαν», τον «άδειασαν».
Μπορεί να κάνω και λάθος. Ισως εκείνοι που είναι περισσότερο κοντά του, να γνωρίζουν καλύτερα.
Για τις ικανότητες του Αναστόπουλου, η άποψη μου δεν άλλαζει. Το ισχυρό δείγμα γραφής, που έχω απο αυτόν απο την εποχή που «πάλεψε» μόνος του στον ΟΦΗ, με χίλια μύρια προβλήματα, είναι αρκετή, για να γνωρίζω, απο πρώτο χέρι, τι μπορεί να κάνει.
Επίσης δεν είμαι καθ' όλου βέβαιος ότι διάδοχος του, στον Αρη, όποιος και αν είναι αυτός, θα τα καταφέρει καλύτερα!
Ειδικά όταν τεθεί αντιμέτωπος με τα «εσωτερικά θέματα» τα οποία διαχειρίστηκε ο Αναστόπουλος.
Το μεγάλο πρόβλημα στον Αρη, αυτή τη στιγμή, δεν είναι ποιος θα κάτσει στον πάγκο. Αλλα το ότι αν δεν ανέβει κατηγορία, καταστρέφεται ουσιαστικά με τα οικονομικά δεδομένα, που σχηματίστηκαν το καλοκαίρι και το μπάτζετ Σούπερ Λίγκ, πάνω στο οποίο στήθηκε η ομάδα.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο «αγκάθι» αυτή τη στιγμή.
Το φάντασμα της οικονομικής καταστροφής, που πλανάνεται ξανά πάνω απο το Χαριλάου...