Με τρίποντη βόμβα του Αρνολντ απο τα 9 μέτρα, στα 4 δευτερόλεπτα πριν τη λήξη το Ρέθυμνο Cretan Kings επικράτησε 73-70 του ΠΑΟΚ για την 21η αγωνιστική της Basket League. Το παιχνίδι ήταν συναρπαστικό και πλέον το Ρέθυμνο με τη νίκη αυτή έβαλε πλώρηγια την παρουσία του στα πλέι οφ.
Τα δεκάλεπτα: 25-15, 39-37, 58-57, 73-70.
Ρέθυμνο (Βετούλας): Κώττας 2, Ραζής, Χριστοδούλου, Άρνολντ 16 (2), Φιτζπάτρικ 13 (2), Σάφτενααρ 9, Τάλτον 16 (1), Καμπερίδης, Γιαννόπουλος 11 (2), Λέμον 6.
ΠΑΟΚ (Μαρκόπουλος): Σόμπεϊ 14 (1), Χρυσικόπουλος 6, Κόνιαρης 2, Τσόχλας 5 (1), Μαργαρίτης 11 (1), ΜακΦάντεν 8, Μιλιένοβιτς, Γλυνιαδάκης 2, Πέινερς 9 (1), Κλάντον 13.
Με καλάθι του Κουπίδη 2 δευτερόλεπτα πριν το φινάλε, το Ηράκλειο πέτυχε νίκη επιβίωσης με 73-72 στο κρίσιμο παιχνίδι με το Ψυχικό στα Δυο Αοράκια (73-72).
Οι φιλοξενούμενοι γύρισαν το παιχνίδι στο τελευταίο δεκάλεπτο (προηγήθηκαν με +5 66-71 στο 38') και απείλησαν με ήττα-ταφόπλακα την κρητική ομάδα, η οποία βρήκε όμως τα ψυχικά αποθέματα να πάρει το πολύτμο ροζ φλλο στην μάχη που κάνει για τη σωτηρία.
Διαιτητές: Αναστόπουλος, Καλογερόπουλος, Σιμητόπουλος.
Τα δεκάλεπτα:17-24, 38-37 (ημίχ.), 53-53, 73-72.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ (Γ. Βισκαδουράκης): Λόλας 5, Παπαδάκης 2, Τσερκιτσόγλου, Μαραγκάκης, Πετράκης 11 (1), Κουπίδης 17 (1), Λιανός 23 (2), Λάτοβιτς 11 (1), Πάλης 4.
ΨΥΧΙΚΟ (Γ. Ρεμεντελάς): Νίκου 10, Άχης, Τσιότρας, Παπανικολάου 14 (2), Σακελλαρίου 4, Βλάχος, Σμάλιαγκιτς 21 (3), Μουράτος 19 (1), Σίνης, Τσιώκος 4.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο προπονητής του Ηρακλείου Γιάννης Βισκαδουράκης ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα: «Ήταν μια νίκη την οποία χρειαζόμασταν πάρα πολύ, την είχαμε μεγάλη ανάγκη. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, κατέβαλαν μια μεγάλη προσπάθεια. Δουλέψαμε αρκετά όλη την εβδομάδα και αυτή η νίκη τους άξιζε. Στο τέλος του ματς βρεθήκαμε σε δύσκολη θέση, βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, ωστόσο είχαμε τα ψυχικά αποθέματα και ανταπεξήλθαμε. Ήταν ένα παιχνίδι ειδικών συνθηκών και οι παίκτες μου τα κατάφεραν.
Ακολουθούν άλλοι δυο αγώνες… τελικοί για μας, ωστόσο πλέον έχουμε καλύτερη ψυχολογία. Η συνέχεια είναι σίγουρα πιο δύσκολη για μας, αλλά έχουμε πια μεγαλύτερη αισιοδοξία».
Το βόλει του ΟΦΗ επέστρεψε στα νικηφόρα αποτελέσματα, πετυχαίνοντας μια σημαντική εκτός εδρας νίκη στην Καλαμάτα με 1-3 σετ, νίκη που κρατάει τον ΟΦΗ στην πρώτη θέση στον όμιλο του στην Α2 βόλει και ακόμη πιο κοντά, στα μπαράζ ανόδου.
Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη προηγήθηκε με 1-0 στα σετ (20-25), οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν σε 1-1 (25-19), στο τρίτο σετ έγινε μάχη με τον ΟΦΗ να το παίρνει (23-25) και παίρνοντας και το τέταρτο σετ με 25-19, καθάρισε και αυτό το παιχνίδι.
Τα σετ: Καλαμάτα 80-ΟΦΗ 3-1 (20-25, 25-19, 23-25, 19-25)