Του Γιώργου Κορτσιδάκη Να φύγουν και να μην ξανάρθουν τα ...πλέι-οφ για τον ΟΦΗ. Τίποτα δεν πήγε καλά. Ούτε αγωνιστικά, ούτε σε θέματα υγείας παικτών. Και αυτό γιατί ο ΟΦΗ ,μέτρησε ...δυο χειρουργεία, στην επανέναρξη μετά την καραντίνα. Με χειρουργείο ξεκίνησε, με χειρουργείο τελείωσε τα πλέι-οφ ο ΟΦΗ. Την αρχή έκανε ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, ο οποίος υπέστη, ένα πολύ σοβαρό τραυματισμό και ρήξη πρόσθιου χιαστού και τώρα ήρθε η σειρά του τερματοφύλακα Δημήτρη Σωτηρίου, να κάνει και αυτός επέμβαση, σε κοιλιακούς και προσαγωγούς. H επέμβαση στον Σωτηρίου, κρίθηκε αναγκαία, καθώς ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ είχε μεγάλη καταπόνηση όλη τη χρονιά και η κατάσταση του επιβαρύνθηκε στα πλει-οφ. Βέβαια, οι δυο τραυματισμοί (Τσιλιανίδη-Σωτηρίου) δεν συγκρίνονται στην σοβαρότητα τους. Ο Τσιλιανίδης θα μείνει εκτός δράσης για έξι μήνες, ενώ ο Σωτηρίου, περίπου ένα μήνα, σύμφωνα με τους ιατρούς, οπότε αυτό σημαίνει ότι θα χάσει ένα μικρό κομμάτι της προετοιμασίας της νέας σεζόν,…