Του Γιώργου Κορτσιδάκη Οι ερασιτεχνικές ομάδες που μετέχουν στον κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής και οι πρόεδροι -αιμοδότες των συλλόγων, θα αναλάβουν το μεγάλο έξοδο της τήρησης του υγειονομικού πρωτοκόλλου, καθώς παρά τις επαφές που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, τόσο η Πολιτεία, όσο και η ΕΠΟ, έχουν κλειστά τα …αυτιά τους στις φωνές των ομάδων, ενώ η μια ρίχνει την…ευθύνη στην άλλη. Τα έξοδα αυτά, με τα τεστ κορωνοίου που πρέπει να γίνονται ανα συχνά χρονικά διαστήματα και όλα τα υπόλοιπα μέτρα, θα επιβαρύνουν την τσέπη μας, μας αποκάλυψε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 ο πρόεδρος του Πόρου Γιάννης Ασαργιωτάκης, καθώς ούτε η συνάντηση με τον Υφυπουργό αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, ούτε οι επαφές με την ΕΠΟ, έφεραν μια ξεκάθαρη απάντηση πάνω σε αυτό. Προέχει η υγεία των αθλητών και θα αναλάβουμε εμείς το έξοδο αφου δεν το κάνει κάποιος άλλος, τόνισε ο κ. Ασαργιωτάκης, ο οποίος έχει μια ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα, καθώς είναι απο εκείνους που χτυπήθηκαν τον κορωνοϊό και όπως…