Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στο κρητικό ντέρμπι Γιούχτας-ΑΟΑΝ 2-2 για τον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, συνέβη μια φάση που σήκωσε δικαιολογημένα...σκόνη και διαμαρτυρίες. Στο 83' του αγώνα και με το σκορ 2-1 υπέρ του Γιούχτα, ο διαιτητής Γεωργόπουλος απο τα Χανιά, υποδεικνύει πέναλτι, σε μια φάση, που παράβαση είδε...μόνο ο ίδιος συγκεντρώνοντας τα πυρά των γηπεδούχων, οι οποίοι έκαναν λόγο για πέναλτι-φάντασμα και μάλλον έχουν δίκιο! Γίνεται ένα γέμισμα στην περιοχή, αλλά η επαφή του τερματοφύλακα του Γιούχτα με την πλάτη, προς τον αντίπαλο επιτιθέμενο, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί παράβαση και μάλιστα σε ένα σημείο, που ο τερματοφύλακας, έχει το αβαντάζ της επαφής! Ο διαιτητής, είναι κοντά στην φάση και με χαρακτηριστική ευκολία δείχνει την άσπρη βούλα, λες και είναι 100% σίγουρος για την απόφαση του. Οι παίκτες του Γιούχτα, μάλλον ...αργούν να καταλάβουν τι έχει υποδείξει ο διαιτητής, όπως και πολλοί άλλοι που βρίσκονται στο γήπεδο.…