Ακόμη δυο παιδιά απο την ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, υπέγραψαν επαγγελματικά συμβόλαια με την ΠΑΕ ΟΦΗ και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, εκφράζει την ικανοποίηση του. Πρόκειται για τον Μανώλη Σμπώκο και το Νίκο Χαλκιαδάκη, οι οποίοι ξεκίνησαν απο την ακαδημία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ σε μικρή ηλικία και όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ακολούθησαν το ...ιδανικό δρομολόγιο, απο τα σπλάχνα του ΟΦΗ, μέχρι να φτάσουν στην πρώτη ομάδα, γεγονός που "αποτελεί την εκπλήρωση του στόχου μας, τη δικαίωση μας". H ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει: Κάθε είδηση προώθησης παιδιών απο τα σπλάχνα του ΟΦΗ στην πρώτη ομάδα, μας κάνει να αισθανόμαστε υπερήφανοι.Το ίδιο και αυτή τη φορά, με τους Μανώλη Σμπώκο και Νίκο Χαλκιαδάκη, που υπέγραψαν επαγγελματικά συμβόλαια με την ΠΑΕ ΟΦΗ.Και τα δυο αυτά παιδιά προέρχονται απο την ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η οποία εξακολουθεί να αποτελεί τον βασικό τροφοδότη των τμημάτων υποδομής…