Ενθουσιασμός επικρατεί στο τμήμα στίβου του ΟΦΗ, για την κυριαρχία του τμήματος, στους διασυλλογικούς αγώνες, Ανατολικής Κρήτης (Ηράκλειο-Λασίθι) που έγιναν στο Παγκρήτιο στάδιο. Ο ΟΦΗ αναδείχθηκε πρώτος και με μεγάλη διαφορά, τόσο στους Ανδρες, .όσο και στις Γυναίκες και έδειξε το υψηλό επίπεδο που έχει, κάνοντας επίδειξη ισχύος.Συγκεκριμένα, ο ΟΦΗ στην βαθμολογία των ανδρών επικράτησε με 289 βαθμούς και ακολουθησαν ΓΕΗ με 78 και ΑΟΛ με 59, Αθλητική Ακαδημία 44, Σητειακός 22, Βιτσέντζος Κορνάρος και Πήγασος από 13, ΓΑΣ Ιεράπετρας 11,Ενώ και στις γυναίκες, ο ΟΦΗ ήταν κυρίαρχος με 360 βαθμούς και ακολούθησαν οι ΓΣ Βιτσέντζος Κορνάρος 55, ΣΜΚ 47, Αθλητική Ακαδημία 44, ΓΑΣ Ιεράπετρας 34, ΑΟΛ 32, Πήγασος 24, ΓΣ Λιβυκός 22, ΓΑΣ Μαλλίων 11. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι, καθώς ο στίβος επανήλθε μετά την διακοπή της πανδημίας. Η παρουσία του ΟΦΗ ήταν εκπληκτική. Το σημαντικό είναι ότι οι αγώνες αυτοί, είναι αγώνες πρόκρισης για Πανελλήνια πρωταθλήματα.Πετύτχαμε πολλές προκρίσεις και…