karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Άνεμος" ο ΟΦΗ, "έσβησε" με μεγαλειώδη εμφάνιση τα "Φανάρια" της Νάξου (77-71) και βλέπει εξάδα, στη Β' Εθνική μπάσκετ.

Κόντρα σε μια δυνατή ομάδα, με μεγάλο μπάτζετ και διεκδικήτρια του τίτλου, ο ΟΦΗ έδειξε ψυχή και πήρε μια πολύ μεγάλη νίκη, που του επιτρέπει να ελπίζει για μια θέση στα πλέι-οφ της Β' Εθνικής κατηγορίας.

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με +16 (46-30) στο ημίχρονο, αλλά οι φιλοξενούμενοι έκαναν ένα μεγάλο come back και έφεραν το παιχνίδι στα ίσια (69-69), τρία λεπτά πριν τη λήξη.

Το παιχνίδι έγινε θρίλερ, αλλά ο ΟΦΗ είχε το καθαρό μυαλό, να πάρει τη νίκη με 77-71 και να φτάσει στις 13 νίκες στην φετινή σεζόν.

Ενα εντυπωσιακό stop του πανύψηλου σέντερ του ΟΦΗ Πιλκούδη και μια τεχνική ποινή στον αντίπαλο, έγειραν την πλάστιγγα, υπέρ του ΟΦΗ, στο φινάλε.

"Οτι και να πω για αυτά τα παιδιά είναι λίγο. Δίνουν και την ψυχή τους για την ομάδα. Κερδίσαμε ένα πολύ δυνατό αντίπαλο, με μεγάλο μπάτζετ που πάει για πρωτάθλημα. Μπράβο σε όλους και συνεχίζουμε" ανέφερε ο Γενικός Αρχηγός της ομάδας, Μανόλης Σφακιανάκης.

Μεγάλη εμφάνιση έκανε για τον ΟΦΗ, ο Γιάννης Λιανός με 16π, ο Πιλκούδης είχε 14, ο Σταμπουλής 17 και ο Παππάς 13, στα πρώτα "βιολιά" του ΟΦΗ στο παιχνίδι.

Να σημειωθεί ότι στο περιθώριο του αγώνα, το μπάσκετ του ΟΦΗ, βράβευσε τους γονείς του Αντώνη Μαυρογιαννάκη, κα Μαίρη Τζουλάκη και κ. Ματθαίο Μαυρογιαννάκη που έκαναν δωρεά τα όργανα του γιου τους που έφυγε 28/08/2023 από τη ζωή, χαρίζοντας έτσι ζωή σε 5 συνανθρώπους μας.

Τη βράβευση έκανε ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κρήτης, Γιώργος Πιτσούλης, ο οποίος έδωσε μια πλακέτα και μια φανέλα του ΟΦΗ με το όνομα του Αντώνη.

Τα δεκάλεπτα: 20-18, 46-30, 61-54, 77-71.

ΟΦΗ( Ράλλης - Πάλλης) : Παππάς 13 (1), Πιλκούδης 14, Μποχωρίδης 2, Λιανός 16, Σταμπουλής 17, Ζαφειρούδης 8 (2), Κασπίρης 3, Πρωτογεράκης 4, Τσερκιτζόγλου, Καψάλης, Αντιφυλιώτης, Δραμουντάνης.
ΑΠΑΣ ΝΑΞΟΥ (Ρουμελιώτης): Χαρουνι 18(3),Κρανιάς 2,Γκαβασιάδης 13 (1), Τζορτζεβιτς 16 (1), Νεόφυτος 9, Παρασκευόπουλος 6, Λάκοβ 1, Στάθης 3, Δενδρινός 3, Μπακέας, Βουτυρόπουλος.
22η αγωνιστική-Αποτελέσματα:
Σάββατο 2/3
ΦΕΑ ΝΦ/ΝΧ-Παγκράτι 65-71
Παλαιό Φάληρο-ΑΕ Ν. Κηφισιάς 89-75
ΕΦΑΟ Ζωγράφου-Έσπερος Καλλιθέας 76-82
Πανελευσινιακός-Πρωτέας Βούλας 47-70
Κυριακή 3/3
ΟΦΗ-ΑΠΑΣ Νάξου Τα Φανάρια 77-71
Δάφνη-ΑΣΑ Αναγέννηση 55-47
Ρεπό Αιγάλεω
Η επόμενη αγωνιστική (23η, 9/3)
ΑΕ Νέας Κηφισιάς-ΟΦΗ
ΑΠΑΣ Τα Φανάρια Νάξου-ΦΕΑ ΝΦ/ΝΧ (10/3)
Έσπερος Καλλιθέας-ΑΟ Π. Φαλήρου
ΑΣΑ Αναγέννηση -ΕΦΑΟ Ζωγράφου
Πρωτέας Βούλας-ΑΟ Δάφνης
Αιγάλεω-Πανελευσινιακός
Ρεπό: ΑΟ Παγκρατίου

Η Βαθμολογία (σε 22 αγώνες):

1.Αιγάλεω* (16-4) 36
2.Δάφνη (15-6) 36
3.ΑΠΑΣ «Τα Φανάρια» (14-7) 35
4.Πρωτέας Βούλας* (15-5) 35
5.Παλαιό Φάληρο* (14-6) 34
6.Πανελευσινιακός (12-9) 33
----------------------------------------------
7.ΟΦΗ* (13-7) 33
8.Έσπερος Καλλιθέας* (9-11) 29
9.Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου* (8-11) 27
----------------------------------------------
10.Νέα Κηφισιά* (6-14) 26
11.ΕΦΑΟΖ* (5-15) 25
12.Παγκράτι (3-18) 24
13.ΦΕΑ* (2-18) 22

*Έχουν κάνει το ρεπό τους.

*Οι ομάδες από τη θέση 1 ως και τη θέση 6 θα αγωνιστούν στα πλέι οφς.
** Οι ομάδες από τη θέση 10 ως και τη θέση 13 θα δώσουν το παρών στα πλέι άουτ.

Δείτε παρακάτω δηλώσεις, αλλά και όλο το παιχνίδι.

"Ο Ομιλος Καράτζη, είναι εταιρεία σύμβολο για τον τόπο μας. Ευχόμαστε απο καρδιάς, αυτή η συνεχής ανοδική πορεία, να συνεχιστεί και τα επόμενα 50 χρόνια!" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με αφορμή την συμπλήρωση 50 ετών του Ομίλου Καράτζη.

Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, επισημαίνει ότι:

"Με αφορμή των εορτασμό 50 ετών του Ομίλου Καράτζη, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ήθελε να συγχαρεί προσωπικά τον ηγέτη του Ομίλου Αντώνη Καράτζη, ο οποίος συνεχίζει δυναμικά να γιγαντώνει το μεγάλο όραμα, του αείμνηστου πατέρα του, Μιλτιάδη Καράτζη.

Στην εκδήλωση, για τον εορτασμό των 50 ετών, απο την ίδρυση του ομίλου Καράτζη, παρέστη αντιπροσωπεία του διοικητικού συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στην οποία επικεφαλής ήταν ο πρόεδρος του συλλόγου Γιάννης Δανδάλης, οι αντιπρόεδροι Κώστας Καζανάκης, Γιώργος Αλετράς, ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αποστολάκης και το μέλος του Δ.Σ. Γιώργος Μπαμιεδάκης, οι οποίοι και έδωσαν συγχαρητήρια στον Αντώνη και την Μαρίτα Καράτζη, αλλά και στα στελέχη του ομίλου, για το δυναμικό επιχειρηματικό, αλλά και κοινωνικό έργο της εταιρείας, που αποτελεί σύμβολο, για τον τόπο μας.
Ο Ομιλος Καράτζη, αποτελεί σήμερα μια μεγάλη επιχειρηματική δύναμη για την Ελλάδα και την Κρήτη, πρωταγωνιστεί σε αγορές του εξωτερικού και ευχόμαστε απο καρδιάς, αυτή η συνεχής ανοδική πορεία, να συνεχιστεί και τα επόμενα 50 χρόνια!
Η οικογένεια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ευγνωμονεί πάντα την οικογένεια Καράτζη, για την διαχρονική της συμπαράσταση στο σύλλογο μας".

Θερμές ευχές και απο εμάς, στον όμιλο Καράτζη, για τις μεγάλες επιχειρηματικές της επιδόσεις, που κάνουν περήφανη την Κρήτη και την Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Και στα εκατό!

Γ. Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην τελευταία φετινή μεγάλη ποδοσφαιρική παράσταση στο Γεντί Κουλέ (καθώς τώρα ξεκινούν τα νερόβραστα πλέι άουτ, με μικρομεσαίες ομάδες) 6 χιλιάδες φίλαθλοι του ΟΦΗ, που δημιούργησαν μια φανταστική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα, χειροκρότησαν την ομάδα και τους παίκτες, για την κατάθεση ψυχής που έκαναν με τον Παναθηναϊκό και το 2-2, που είναι κάτι σαν...νίκη για τον ΟΦΗ, στην κατάσταση που βρίσκεται.
Θα μπορούσε βέβαια να έρθει και η νίκη, αν μετά το 2-1 του Ιζέκα (πέναλτι) στο 80', υπήρχε πιο καθαρή σκέψη, αλλά και πιο σοβαρή αμυντική λειτουργία.
Αλλά ο Παναθηναϊκός, βρήκε τον τρόπο, τρία λεπτά αργότερα, απο μια τρομερή σέντρα -ξυράφι του Μαντσίνι, να κόψει στα δυο το έτσι και αλλιώς αδύναμο κέντρο της άμυνας του ΟΦΗ και ο Σπόραρ (άργησε πολύ ο Βούρος να πάει πάνω του) να σπρώξει τη μπάλα στα δίχτυα για το τελικό 2-2, σε ένα "χορταστικό" ματς, που αν και ισόπαλο, είχε νικητές και ηττημένους.
Για τον ΟΦΗ, στην μάχη που δίνει να τελειώσει τη φετινή χρονιά, είναι πόντος χρυσάφι και μπάινει σχετικά άνετος στα πλέι-άουτ.
Για τον Παναθηναϊκό όμως όχι, καθώς είναι στην 4η θέση και στο -4 απο τον πρωτοπόρο ΠΑΟΚ και μπαίνει με μειονέκτημα, στα πλέι-οφ για τον τίτλο.
Ο Τούρκος τεχνικός του Παναθηναϊκού Φατίχ Τερίμ, δοκίμασε τον... κρητικό μπακλαβά και του φάνηκε πικρός, γιατί ίσως δεν γνώριζε το...νόμο του Γεντί Κουλέ και τι φτερά μπορούν να δώσουν στους παίκτες, 6 χιλιάδες παθιασμένοι θεατές.
Αντί ο Τερίμ να τα βάλει με τη διαιτησία, για τη φάση του 95' και το ακούσιο χέρι του Λουκάο (ο προπονητής του ΠΑΟ, έκανε λόγο για βόλεϊ), θα πρέπει να αναζητήσει την απώλεια στις πολλές χαμένες ευκαιρίες που είχε με Μπακασέτα και Παλάσιος, αλλά και στις εξαιρετικές επεμβάσεις του Μπάουμαν.
Ο Παναθηναϊκός, είχε τις στιγμές του, μετά το 1-1, αλλά δεν σκόραρε και η μπάλα τον τιμώρησε στο 80' με το αναμφισβήτητο πέναλτι του Τσέριν, που κλώτσησε ερασιτεχνικά, τον Λάρσον μέσα στην περιοχή.
Ο διαιτητής Βεργέτης, δεν είδε την παράβαση και ήρθε το VAR να διορθώσει το λάθος και ο Ιζέκα, με το τρίτο του γκολ με τον ΟΦΗ, να κάνει τον 2-1, σε ένα γήπεδο ηφαίστειο.
Ο ΟΦΗ είχε δείξει τα δόντια του, απο νωρίς όταν στο 21' ο Ισέκα που έχει δώσει επιθετική πνοή στον ΟΦΗ, βρήκε ωραία τον Ισπανό Χιμένεθ ο οποίος συστήθηκε στο κοινό του ΟΦΗ, με ένα υπέροχο γκολ για το 1-0.
Στο 35' ο πολύ ποιοτικός Μπερνάρ, που με τις "κάθετες" του βασάνισε την άμυνα του ΟΦΗ, έβγαλε στον κενό χώρο τον Ιωαννίδη ο οποίος με ωραίο πλασέ έκανε το 1-1.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο Παναθηναϊκός πήρε μέτρα, είχε μεγάλες φάσεις, με πιο σημαντική το δοκάρι του Ιωαννίδη στο 53', (μετά απο τρομερή κάθετη του Μπερνάρ).
Ο ΟΦΗ όμως ήταν εκείνος, που βρήκε δίχτυα και είχε ευκαιρία νίκης με το εύστοχο πέναλτι του Ιζέκα στο 80'.
Ο ΟΦΗ δεν μπόρεσε να κρατήσει το μεγάλο αποτέλεσμα, παρά μόνο τρία λέπτά και ο Σπόραρ στο 83', διαμόρφωσε το τελικό 2-2.
 Ο πόντος είναι πραγματικό "χρυσάφι",  για τον ΟΦΗ, αλλά το πιο σημαντικό είναι η εικόνα της ομάδας, που ήταν αυτό που θέλει ο φίλαθλος κόσμος, σε μια σεζόν με φοβερές αγωνιστικές μεταπτώσεις.
Το σίγουρο είναι ότι, τα παιδιά του ΟΦΗ αδίκησαν φέτος τον εαυτό τους και την ομάδα τους.
Πέτυχαν μεγάλες νίκες στο Γεντί Κουλέ (κέρδισαν τον ΠΑΟΚ 1-0, την ΑΕΚ 2-0, τον Αρη 3-2 και έχασαν απο τον Ολυμπιακό 0-2), αλλά η ομάδα κατέβασε ασφάλειες στο μισό της σεζόν για 4 μήνες (!), όπου έχασε τους στόχους της και ολοκλήρωσε την κανονική αγωνιστική περίοδο με το θλιβερό στατιστικό, χωρίς νίκη εκτός έδρας!
Αυτό το 2-2, με τον Παναθηναϊκό, είναι μια τονωτική ένεση για την ομάδα και τον κόσμο της, σε μια σεζόν, που όλοι πίστεψαν σε κάτι μεγαλύτερο, αλλά τελικά αυτό δεν ήρθε ποτέ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi