Το θερμό χειροκρότημα των φιλάθλων του ΟΦΗ, στο ημίχρονο του αγώνα ΟΦΗ-Παναθηναϊκός 2-2 στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, εισέπραξε η 17χρονη πυγμάχος του ΟΦΗ, Μαρία Βεργετάκη, η οποία αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδος Νεανίδων στην κατηγορία της (54kg), στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Εφήβων-Νεανίδων, που έγινε στην Πάτρα.
Η Μαρία Βεργετάκη, συνοδευόμενη απο τον έφορο του τμήματος Μιχάλη Μανιουδάκη, τιμήθηκε για την προσφορά της, απο το τμήμα πυγμαχίας του ΟΦΗ, που επαναδραστηριοποιήθηκε φέτος μετά απο πολλά χρόνια.
Στο πρόγραμμα ήταν και η βράβευση, του 32χρονου πυγμάχου του ΟΦΗ, Θοδωρή Μπριλάκης (1992, +92κ), ο οποίος κατέλαβε την 3η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Α' κατηγορίας (ελίτ) Ανδρών, που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριο "Παύλος Γιαννακόπουλος" (Λεωφόρος Αλεξάνδρας), αλλά και του προπονητή του τμήματος Γρηγόρη Φανουργάκη, αλλά οι δυο τελευταίοι λόγω ίωσης ο πρώτος και ανειλημμένων υποχρεώσεων ο δεύτερος, δεν κατάφεραν να παρευρεθούν.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα πυγμαχίας, με ανακοίνωση τους, ευχαριστούν την ΠΑΕ ΟΦΗ, για τη συνεργασία.
Γ.Κορτς
"Ο Ομιλος Καράτζη, είναι εταιρεία σύμβολο για τον τόπο μας. Ευχόμαστε απο καρδιάς, αυτή η συνεχής ανοδική πορεία, να συνεχιστεί και τα επόμενα 50 χρόνια!" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με αφορμή την συμπλήρωση 50 ετών του Ομίλου Καράτζη.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, επισημαίνει ότι:
"Με αφορμή των εορτασμό 50 ετών του Ομίλου Καράτζη, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ήθελε να συγχαρεί προσωπικά τον ηγέτη του Ομίλου Αντώνη Καράτζη, ο οποίος συνεχίζει δυναμικά να γιγαντώνει το μεγάλο όραμα, του αείμνηστου πατέρα του, Μιλτιάδη Καράτζη.
Στην εκδήλωση, για τον εορτασμό των 50 ετών, απο την ίδρυση του ομίλου Καράτζη, παρέστη αντιπροσωπεία του διοικητικού συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στην οποία επικεφαλής ήταν ο πρόεδρος του συλλόγου Γιάννης Δανδάλης, οι αντιπρόεδροι Κώστας Καζανάκης, Γιώργος Αλετράς, ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Αποστολάκης και το μέλος του Δ.Σ. Γιώργος Μπαμιεδάκης, οι οποίοι και έδωσαν συγχαρητήρια στον Αντώνη και την Μαρίτα Καράτζη, αλλά και στα στελέχη του ομίλου, για το δυναμικό επιχειρηματικό, αλλά και κοινωνικό έργο της εταιρείας, που αποτελεί σύμβολο, για τον τόπο μας.
Ο Ομιλος Καράτζη, αποτελεί σήμερα μια μεγάλη επιχειρηματική δύναμη για την Ελλάδα και την Κρήτη, πρωταγωνιστεί σε αγορές του εξωτερικού και ευχόμαστε απο καρδιάς, αυτή η συνεχής ανοδική πορεία, να συνεχιστεί και τα επόμενα 50 χρόνια!
Η οικογένεια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ευγνωμονεί πάντα την οικογένεια Καράτζη, για την διαχρονική της συμπαράσταση στο σύλλογο μας".
Θερμές ευχές και απο εμάς, στον όμιλο Καράτζη, για τις μεγάλες επιχειρηματικές της επιδόσεις, που κάνουν περήφανη την Κρήτη και την Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Και στα εκατό!
Γ. Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Άνεμος" ο ΟΦΗ, "έσβησε" με μεγαλειώδη εμφάνιση τα "Φανάρια" της Νάξου (77-71) και βλέπει εξάδα, στη Β' Εθνική μπάσκετ.
Κόντρα σε μια δυνατή ομάδα, με μεγάλο μπάτζετ και διεκδικήτρια του τίτλου, ο ΟΦΗ έδειξε ψυχή και πήρε μια πολύ μεγάλη νίκη, που του επιτρέπει να ελπίζει για μια θέση στα πλέι-οφ της Β' Εθνικής κατηγορίας.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με +16 (46-30) στο ημίχρονο, αλλά οι φιλοξενούμενοι έκαναν ένα μεγάλο come back και έφεραν το παιχνίδι στα ίσια (69-69), τρία λεπτά πριν τη λήξη.
Το παιχνίδι έγινε θρίλερ, αλλά ο ΟΦΗ είχε το καθαρό μυαλό, να πάρει τη νίκη με 77-71 και να φτάσει στις 13 νίκες στην φετινή σεζόν.
Ενα εντυπωσιακό stop του πανύψηλου σέντερ του ΟΦΗ Πιλκούδη και μια τεχνική ποινή στον αντίπαλο, έγειραν την πλάστιγγα, υπέρ του ΟΦΗ, στο φινάλε.
"Οτι και να πω για αυτά τα παιδιά είναι λίγο. Δίνουν και την ψυχή τους για την ομάδα. Κερδίσαμε ένα πολύ δυνατό αντίπαλο, με μεγάλο μπάτζετ που πάει για πρωτάθλημα. Μπράβο σε όλους και συνεχίζουμε" ανέφερε ο Γενικός Αρχηγός της ομάδας, Μανόλης Σφακιανάκης.
Μεγάλη εμφάνιση έκανε για τον ΟΦΗ, ο Γιάννης Λιανός με 16π, ο Πιλκούδης είχε 14, ο Σταμπουλής 17 και ο Παππάς 13, στα πρώτα "βιολιά" του ΟΦΗ στο παιχνίδι.
Να σημειωθεί ότι στο περιθώριο του αγώνα, το μπάσκετ του ΟΦΗ, βράβευσε τους γονείς του Αντώνη Μαυρογιαννάκη, κα Μαίρη Τζουλάκη και κ. Ματθαίο Μαυρογιαννάκη που έκαναν δωρεά τα όργανα του γιου τους που έφυγε 28/08/2023 από τη ζωή, χαρίζοντας έτσι ζωή σε 5 συνανθρώπους μας.
Τη βράβευση έκανε ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κρήτης, Γιώργος Πιτσούλης, ο οποίος έδωσε μια πλακέτα και μια φανέλα του ΟΦΗ με το όνομα του Αντώνη.
Τα δεκάλεπτα: 20-18, 46-30, 61-54, 77-71.
ΟΦΗ( Ράλλης - Πάλλης) : Παππάς 13 (1), Πιλκούδης 14, Μποχωρίδης 2, Λιανός 16, Σταμπουλής 17, Ζαφειρούδης 8 (2), Κασπίρης 3, Πρωτογεράκης 4, Τσερκιτζόγλου, Καψάλης, Αντιφυλιώτης, Δραμουντάνης.
ΑΠΑΣ ΝΑΞΟΥ (Ρουμελιώτης): Χαρουνι 18 (3), Κρανιάς 2,Γκαβασιάδης 13 (1), Τζορτζεβιτς 16 (1), Νεόφυτος 9, Παρασκευόπουλος 6, Λάκοβ 1, Στάθης 3, Δενδρινός 3, Μπακέας, Βουτυρόπουλος.
Δείτε παρακάτω δηλώσεις, αλλά και όλο το παιχνίδι.