Ωρα...τελικών, για τις Παγκορασίδες Α' του ΟΦΗ στο βόλεϊ, που αντιμετωπίζουν στον πρώτο τελικό, την ομάδα του Κύδωνα, για την κατάκτηση του πρωταθλήματος Κρήτης.
Ο πρώτος τελικός, θα γίνει το Σάββατο (19/5, 6μμ) στα Χανιά (κλειστό γυμναστήριο Ακρωτηρίου) και ο δεύτερος τελικός, θα γίνει την Κυριακή 2 Ιουνίου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινγιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
"Διεκδικούμε και αυτόν τον τίτλο στην Κρήτη και ξέρουμε ότι μας περιμένουν δυο πολύ δυνατά παιχνίδια με την ομάδα του Κύδωνα. Εχω εμπιστοσύνη στα κορίτσια μας, έχουμε κάνει μια πολύ καλή σεζόν και πιστεύω ότι θα ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των δυο τελικών" τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.
Να σημειωθεί ότι, ο ΟΦΗ, έχει πανηγυρίσει φέτος, ήδη, δυο τίτλους στην Κρήτη, στα αναπτυξιακά βόλεϊ, σε Νεάνιδες (όπου έφτασε μέχρι και τους 8 της Ελλάδος) και στις Κορασίδες, ενώ θέλει να κάνει το 3Χ3 και στην κατηγορία των Παγκορασίδων Α'.
Οι τελικοί θα διεξαχθούν ως εξής:
-19.5.2024 ΚΥΔΩΝ-ΟΦΗ (1ος τελικός), 6μμ, κλειστό Ακρωτηρίου.
-2.6.2024 ΟΦΗ-ΚΥΔΩΝ (2ος τελικός), κλειστό Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Τον πρώτο τελικό του ΟΦΗ, με τον Κύδωνα, θα μπορέσετε να τον παρακολουθήσετε παρακάτω:
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Γιάννης Αδάμης, Αντώνης Κουτάντος: Τα λόγια περιττεύουν για την προσφορά και το ήθος τους στην οικογένεια του ΟΦΗ.
Ο Γιάννης Αδάμης, άλλοτε πρόεδρος του ΟΦΗ '94 και πάντα κοντά στον ΟΦΗ.
Ο Αντώνης Κουτάντος, μέλος της όμορφης αυτής παρέας του ΟΦΗ' 94, αλλά και μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ, αργότερα, σε δύσκολα χρόνια, της ομάδας.
Και οι δυο διακεκριμένα μέλη του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και πολυ αγαπητοί σε όλο το φάσμα, της οικογένειας του ΟΦΗ.
Παρόντες, σε όλα τα δρώμενα και τις εκδηλώσεις του συλλόγου, είτε μιλάμε για την ποδοσφαιρική ομάδα (ΠΑΕ ΟΦΗ), είτε για τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ο φακός μας, αντάμωσε, τους καλούς μας φίλους, Γιάννη Αδάμη και Αντώνη Κουτάντο, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, να παρακολουθούν με αγωνία, μαζί με τα μέλη της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, τον ιστορικό ημιτελικό κυπέλλου της ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, απέναντι στον ΠΑΟΚ.
Ο Γιάννης Αδάμης και ο Αντώνης Κουτάντος, ήταν και στο κλειστό του ΒΑΚ και στους τελικούς της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, με τον Πανιώνιο, να παρακολουθούν με αγωνία την προσπάθεια για την άνοδο, στην μεγάλη κατηγορία.
Μάλιστα και οι δυο, πανηγύρισαν έξαλλα, την ιστορική επιτυχία, δίνοντας συγχαρητήρια στους συντελεστές!
Στην φωτογραφία, απο αριστερά ο Γιάννης Αδάμης, ο Αντώνης Κουτάντος, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο ταμίας του συλλόγου Γιάννης Κουμπενάκης, ο επικεγαλής του εμπορικού τμήματος Μένανδρος Παντελλίδης και ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Δημήτρης Αποστολάκης.