Στη δημιουργία τμήματος ΑμεΑ, προχωράει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, σε μια σπουδαία κίνηση κοινωνικής ευαισθησίας.
Οπως αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ "θεωρούμε ότι είναι υποχρέωση για το σύλλογο μας, να παίξει και αυτός το δικό του ρόλο, στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας μας, σε αυτά τα θέματα".
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, τονίζει ότι "ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ανακοινώνει ότι έχει ήδη ξεκινήσει τις διεργασίες, για την δημιουργία τμήματος για αθλητές, με αναπηρία (ΑμΕΑ).
Επειδή ο αθλητισμός είναι για όλους, είναι κοινωνικό αγαθό και δεν είναι πολυτέλεια, θεωρούμε ότι ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο κορυφαίος σύλλογος της Κρήτης, με 10 αθλήματα και 1800 αθλητές, πρέπει να έχει στην μεγάλη του αγκαλιά, αθλητές με αναπηρία και να τους παρέχει, τη δυνατότητα της άθλησης.
Θεωρούμε ότι είναι υποχρέωση για το σύλλογο μας, να παίξει και αυτός το δικό του ρόλο, στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας μας, σε αυτά τα θέματα.
Το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις, με ανθρώπους και φορείς που έχουν εμπειρία και γνώση πάνω στο ζήτημα αυτό, ενώ ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ είναι ανοιχτός σε ιδέες και προτάσεις, προκειμένου να συγκροτήσει ένα τμήμα για αθλητές ΑμΕΑ αντάξιο του ονόματος του ΟΦΗ.
Δεχόμαστε τις ιδέες και τις απόψεις σας, πάνω στο θέμα στο τηλέφωνο 2810-311525 και στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεγάλε Δέλλα, δώσε λίγη απο τη λάμψη σου και στον ΟΦΗ!
Bλέποντας τον κουστουμαρισμένο Τραιανό Δέλλα, να κουβαλάει αγέρωχος το Κύπελλο του Κόνφερενς Λίγκ στον τελικό του Ολυμπιακού με την Φιορεντίνα στην OPAP ARΕNA, να είναι κεντρικό πρόσωπο στον ευρωπαϊκό αυτό τελικό, που έγινε στην Ελλάδα και να χαίρει εκτίμησης και σεβασμού απο, τους ποδοσφαιριστές, τους προπονητές, τους προέδρους, τα κορυφαία στελέχη της ΟΥΕΦΑ, μπορώ να πώ ότι αισθάνθηκα όμορφα, που αυτή η παγκόσμιας εμβέλειας προσωπικότητα, είναι αυτή τη στιγμή κόουτς του ΟΦΗ.
Πράγματι ο Δέλλας και ο ...ΟΦΗ, αφού ο "Κολοσσός" είναι ο προπονητής της κρητικής ομάδας, σήκωσαν πρώτοι την κούπα του Κόνφερενς στην Αγιά Σοφιά, πριν ο Ολυμπιακός γράψει αυτή τη χρυσή σελίδα, για το Ελληνικό ποδόσφαιρο!
Η εικόνα με τον Δέλλα, να μπαίνει στην OPAP ARENA με το Κύπελλο στα χέρια, ήταν γεμάτη λάμψη, απο την σπουδαία ποδοσφαιρική αυτή προσωπικότητα, που κάθεται σήμερα στον πάγκο του ΟΦΗ.
Ηταν μια μεγάλη στιγμή για τον Τραϊανό, αλλά και μια τιμητική στιγμή για τον ΟΦΗ, καθώς στα μάτια εκατομμυρίων θεατών, ο προπονητής του, λάμβανε αυτή τη σπουδαία τιμή, να ειναι ambassador, δηλαδή πρεσβευτής, του ευρωπαϊκού τελικού.
Αυτό, βέβαια δεν ήρθε απο κάποια επίδοση του Δέλλα στον ΟΦΗ, αλλά απο όλα αυτά που έχει κατακτήσει, σαν ποδοσφαιριστής.
Την ευρωπαική κούπα της Εθνικής το 2004, αλλά και σε συλλογικό επίπεδο, με τη σπουδαία καριέρα που έκανε στην Ιταλία.
Τα μέσα ενημέρωσης της Ιταλίας, φιλοξένησαν το τελευταίο διάστημα τις απόψεις του σημερινού προπονητή του ΟΦΗ και ζήτησαν τις απόψεις του, για τον τελικό Ολυμπιακός-Φιορεντίνα, αλλά και το Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ο Δέλλας, είναι μια ποδοσφαιρική προσωπικότητα, με παγκόσμια ακτινοβολία και μακάρι λίγη απο αυτή τη λάμψη που εκπέμπει, να μπορέσει να "κλέψει" και η ομάδα που προπονεί, ο ΟΦΗ, ώστε να ξεφύγει απο τη μετριότητα που έχει βυθιστεί, τα τελευταία χρόνια.
Ο αρχηγός της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Πρόδρομος Τσερκιτζόγλου, βρέθηκε στο Final-4 του Βερολίνου και κατέθεσε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη τις εντυπώσεις του απο την διοργάνωση:
-Η άμυνα του Παναθηναϊκού, που του έδωσε το τρόπαιο, στον τελικό με τη Ρεάλ.
-Η αποθέωση στον Σλούκα και το μεγάλο παιχνίδι που έκανε ειδικά στον τελικό.
-Ο Αταμάν, που δεν είναι τυχαίο ότι κατέκτησε την τρίτη κούπα της Ευρωλίγκας, μέσα σε μερικά χρόνια.
-Ο Ηρακλειώτης Καλαιτζάκης, που είχε κομβικό ρόλο στην κατάκτηση της Ευρωλίγκας, απο τον Παναθηναϊκο.
- H εικόνα του Ολυμπιακού και ο ημιτελικός με τη Ρεάλ Μαδρίτης.
- Η τρομερή εμπειρία απο την διοργάνωση, την οποία αξίζει κανείς να παρακολουθεί ανεξάρτητα αν η ομάδα του έχει προκριθεί ή όχι στο FINAL-4.
-Oι πάνω απο 30 Ηρακλειώτες, που συνάντησε ο ίδιος στο Βερολίνο.
-Η...μελαγχολία, να μπορέσει κάποια στιγμή και το μπάσκετ του ΟΦΗ, να κοιτάξει ψηλότερα.
Ακούστε παρακάτω τη μπασκετική συζήτηση, με τον αρχηγό του ΟΦΗ.