Μια ανοιχτή συζήτηση, με τους γονείς και τους αθλητές του συλλόγου, θα έχει η επιτροπή κολύμβησης του ΟΦΗ, την Παρασκευή 14 Ιουνίου και ώρα 7μμ στο ξενοδοχείο Vanisko.
Στην συζήτηση, θα συμμετάσχει ο υπεύθυνος αγωνιστικού της ΠΕΚΥΚΡ και προπονητής Μιχάλης Ηλιόπουλος και ο προπονητής του ΟΦΗ Μιχάλης Ζελεσκίδης.
Τα θέματα της συζήτησης θα είναι:
-Προπονητικός σχεδιασμός.
-Υποχρεώσεις και δικαιώματα αθλητών.
-Συμμετοχή και συνεργασία γονέων και προπονητή.
-Ψυχολογική υποστήριξη αθλητών.
H επιτροπή κολύμβησης του ΟΦΗ, καλεί όσο το δυνατόν περισσότερους γονείς αθλητών του ΟΦΗ, να συμμετάσχουν, καθώς έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν , για ενδιαφέροντα πράγματα, πάνω στην κολύμβηση.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Θλίψη, σκόρπισε στην οικογένεια του ΟΦΗ και στις τάξεις των φιλάθλων, ο θάνατος του "παππού" της θύρας 4, κυρ-Μιχάλη Παναγιωτάκη, ο οποίος έφυγε πλήρης ημερών, στα 91 του χρόνια.
Σύμφωνα πάντως με συγγενείς του, η ηλικία του ήταν 86 και το 91 στο κηδειόχαρτο, ήταν τυπογραφικό λάθος, αλλά αυτό μικρή σημασία έχει.
Με μια συγκλονιστική φωτογραφία, με τον κυρ-Μιχάλη στη θύρα 4, όπου ήταν σε κάθε αγώνα, να κρατάει περήφανος απο τη μια την κατσούνα και απο την άλλη το καπνογόνο, οι "Κρήτες" ο σύνδεσμος του ΟΦΗ, τον αποχαιρετάει με όμορφα λόγια, στην ανακοίνωση που εξέδωσε, για αυτόν.
"Μια ζωή πιστός, στην μεγάλη του αγάπη τον ΟΦΗ, εκεί στην 4 από τα μπετά… Καλοστραθιά Κύριε Μιχάλη", του γράφει.
Ο Μιχάλης Παναγιωτάκης, δεν έχανε αγώνα του ΟΦΗ. Η ομάδα ήταν η ζωή του. Ηταν εκεί, σε όποια και αν έπαιζε Εθνική.
Πρώτος στο γήπεδο, πρώτος στα συνθήματα, πρώτος σε όλα. Παρότρυνε τα νέα παιδιά στην θύρα 4, όπου πήγαινε για δεκαετίες, για να υποστηρίζει τον αγαπημένο του, ΟΦΗ.
Μάλιστα, μεταξύ του 1970 και 1980 ήταν συνεργάτης στην εφημερίδα «Εθνική Φωνή» και στο αθλητικό ρεπορτάζ, προσφέροντας μέσα απο την αθλητική δημοσιογραφία στο τοπικό ποδόσφαιρο και στον αθλητισμό.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον "αγνό φίλαθλο του ΟΦΗ" όπως τον χαρακτηρίζει, εξέδωσε και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
"Ο ΟΦΗ, ήταν όλη του η ζωή. Ηταν πάντα εκεί στις επάλξεις, στις χαρές και τις πίκρες του συλλόγου μας" αναφέρει.
Η κηδεία του, τελέστηκε την Πέμπτη 13 Ιουνίου, στο Νέο Κοιμητήριο Ηρακλείου.
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στην οικογένεια του.
Είναι σίγουρο, ότι εκεί ψηλά, ο κυρ-Μιχάλης θα βρεί πολλούς, παλιούς φίλους, να συζητά για τον αγαπημένο του ΟΦΗ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Επαθα πλάκα, με τον κόσμο του ΟΦΗ!" Με τα λόγια αυτά και σε άπταιστα Ελληνικά, καθώς βρίσκεται 8 χρόνια στη χώρα μας, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, Eduardo Ramos Pérez, σχολίασε τη συμφωνία του με την κρητική ομάδα.
Ο 27χρονος κεντρικός (2μμ) απο την Βενεζουέλα, είδε όπως είπε τους περσινούς τελικούς ανόδου, που έδωσε ο ΟΦΗ, με τον Πανιώνιο και εντυπωσιάστηκε απο την ατμόσφαιρα.
"Ήταν κάτι το εκπληκτικό. Τόσος κόσμος σε αυτό το γήπεδο. Τους θέλω δίπλα μας, σε κάθε παιχνίδι!" ανέφερε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ.
Ο Ramos, αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι θα αγωνιστεί ως Ελληνας.
"Είμαι 8 χρόνια στην Ελλάδα. Αγαπώ την Ελλάδα και είμαι πολύ χαρούμενος, που θα πάρω την ελληνική υπηκοότητα", τόνισε
Για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, ο Eduardo Ramos Pérez, ανέφερε ότι "είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα είμαι στην οικογένεια του ΟΦΗ. Είναι ένας ιστορικός σύλλογος στη χώρα. Θα δώσω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε προετοιμασία. Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά με υγεία και χωρίς τραυματισμούς" τόνισε ο Ramos.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ