Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τελικά το φιλικό του ΟΦΗ, με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι, αν και το τελευταίο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, δεν ήταν -για τον ΟΦΗ τουλάχιστον-πρόβα τζενεράλε.
ΟΦΗ και Ατρόμητος, θα αναμετρηθoύν ξανά σε 20 μέρες στο Ηράκλειο, για την δεύτερη αγωνιστική και είναι προφανές ότι ο Δέλλας, έκρυψε πράγματα και θόλωσε τα νερά.
Οι ενδεκάδες που χρησιμοποίησε για παράδειγμα, δεν ήταν ενδεκάδες πρωταθλήματος και πιστεύω ότι επιχείρησε να μην ανοίξει τα χαρτιά του, ούτε να προβάρει την ενδεκάδα που έχει στο μυαλό του, για το πρώτο παιχνίδι με την ΑΕΚ, αλλά και για το δεύτερο ματς με τον Ατρόμητο, στο Ηράκλειο.
Ο Δέλλας, μοιρασε τους λεγόμενους "βασικούς", σε δυο ημίχρονα.
Χρησιμοποίησε στο πρώτο ημίχρονο, τους Χριστογεώργο, Λαμπρόπουλο, Χριστόπουλο, Καραχάλιο, Γκαγιέγος, Ισέκα, που προβάρουν φανέλα βασικού, στο πρωτάθλημα.
Και στο δεύτερο, τους Γκονζάλες, Χατζηθεοδωρίδη, Μπάκιτς, Νέιρα, Ριέρα, που επίσης, είναι παίκτες, για το βασικό του πλάνο (θα δούμε ποιά θα είναι η απόφαση του για τον Αργεντίνο εξτρέμ Νούς).
Στο φιλικό, δεν αγωνίστηκε ο Γάλλος φορ, Γιούνγκ, ο οποίος αν και έπαιξε μερικά λεπτά με την Καλλιθέα, προτιμήθηκε να μην χρησιμοποιηθεί στο Περιστέρι, καθώς δεν έχει στα πόδια του, πολλές προπονήσεις.
Η φάση που έκρινε το νικητή του φιλικού Ατρόμητος-ΟΦΗ 0-1, έγινε στο 62' με το νεαρό Φαιτάκη του ΟΦΗ να κάνει μια έξυπνη γυριστή κεφαλιά, η μπάλα να σταματάει στο χέρι του Τσακμάκη και ο διαιτητής να δείχνει το πέναλτι. Το εκτέλεσε εύστοχα ο Νέιρα για το 0-1.
Ο Αργεντίνος μαέστρος του ΟΦΗ, που δέχεται όμως πολλές αδικαιολόγητες κάρτες, πήγε να γίνει αρνητικός πρωταγωνιστής λίγο αργότερα, όταν χτύπησε στο πρόσωπο τον Κίνι, οι παίκτες ήρθαν στα χέρια και απειλήθηκε σύρραξη, με τον διαιτητή (Αλάμπεης), να τους κάνει αναγκαστική αλλαγή, αντί να τους αποβάλει με κόκκινη κάρτα.
Αν το παιχνίδι ήταν τηλεοπτικό, ίσως ο Νέιρα, να είχε δεχθεί κόκκινη κάρτα για την αντίδραση του και αυτό είναι κάτι που δεν θα πρέπει να μην περάσει απαρατήρητο, καθώς ο Νέιρα φοράει και το περιβραχιόνιο, του αρχηγού και θα πρέπει να προσέξει τα νεύρα του.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, περισσότερο, έδειξε να θέλει να δώσει χρόνο στο Νούς στο δεξί φτερό για να δεί αν μπορεί να τον υπολογίζει για 60-70 λεπτά, στα πρώτα επίσημα παιχνίδια, ενώ χρησιμοποίησε σε διάφορες θέσεις τον Ισπανό Χιμένες, (αριστερό εξτρέμ και στην κορυφή της επίθεσης) για τον οποίο ο χώρος στην ομάδα όλο και συρρικνώνεται μετά τις τελευταίες μεταγραφικές κινήσεις, στην επίθεση.
Ο Χιμένεθ κινήθηκε και πάλι στα ρηχά και απομένει να δούμε ποιά θα είναι η απόφαση της ομάδας για αυτόν.
Ο Ισπανός είχε την ευκαιρία, να σκοράρει στο 12' αλλά νικήθηκε απο τον τερματοφύλακα του Ατρομήτου Χουτεσιώτη. Στο 49', πάλι ο τερματοφύλακας του Ατρομήτου, είπε όχι στον επιθετικό του ΟΦΗ, στην ωραία κάθετη του Ριέρα.
Στο 4-2-3-1 που επέλεξε για βασικό σχηματισμό ο Τραϊανός Δέλλας, ο Xριστογέωργος στα δοκάρια, με τους Μαρινάκη, Λαμπρόπουλο, Χριστόπουλο και Αμπάντα στην τετράδα της άμυνας, από τα δεξιά προς τα αριστερά. Δίδυμο Καραχάλιος – Γκαγιέγος στη μεσαία γραμμή, Νους – Χιμένεθ στα άκρα και ο Αποστολάκης σε επιτελικό ρόλο πίσω από τον Ισέκα.
Στο δεύτερο ημίχρονο, έπαιξαν οι Μπάουμαν, Χνάρης, Μπρεσάν, Γκονζάλες, Χριστογεώργος, Χατζηθεοδωρίδης, Κουτεντάκης, Μπάκιτς, Νέιρα, Θεοδωσουλάκης, Φαιτάκης, Ριέρα.
Σε αντίθεση με τον Δέλλα, ο Πάμπλο Γκαρσία του Ατρομήτου, των πολλών (15) μεταγραφών, πρόβαρε μια ενδεκάδα πολύ κοντά σε αυτή που θα επιλέξει στην πρεμιέρα με τον Αρη, στην πρώτη αγωνιστική.Με σχηματισμό 4-4-1-1, ο Χουτεσιώτης στην εστία με τους Κίνι, Μπρόρσον, Μανσούρ και Αθανασίου μπροστά του, στην άμυνα. Ουεντραόγκο και Γκονζάλεθ στη μεσαία γραμμή, Μπάκου – Ουάρντα στα φτερά και ο Καρλίτος πίσω από τον Φαν Βέερτ, που ήταν στην κορυφή.
Ο ΟΦΗ δεν απειλήθηκε στο πρώτο ημίχρονο, με τον Ατρόμητο, να γράφει στο πρώτο 45λεπτο, μόνο το απευθείας φάουλ του Καρλίτος (άουτ). Και άλλη μια στο 88' με τον Μπάουμαν να σταματάει την κεφαλιά του Ουάρντα,
Στα πρώτα τους επίσημα ματς για τη νέα σεζόν την επόμενη Κυριακή (18/8) ο Ατρόμητος θα υποδεχτεί τον Άρη στις 20:30 και στις 22:00 ο ΟΦΗ θα φιλοξενηθεί από την ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια στις 22:00.
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ (Πάμπλο Γκαρσία): Χουτεσιώτης, Κίνι (71’ Μουντές), Μπρόρσον (54’ Τσακμάκης), Μανσούρ, Αθανασίου, Ουεντραόγκο, Έντερ (71’ Μίχορλ), Καρλίτος, Ουάρντα, Μπάκου (54’ Γιουμπιτάνα), Φαν Βέερτ.
ΟΦΗ (Τραϊανός Δέλλας): Χριστογεώργος (60’ Μπάουμαν), Μαρινάκης (78’ Χνάρης), Λαμπρόπουλος (46’ Μπρεσάν), Χριστόπουλος (60’ Γκονθάλεθ), Αμπάντα (60’ Χατζηθεοδωρίδης), Καραχάλιος (46’ Κουτεντάκης), Γκαγιέγος (46’ Μπάκιτς), Αποστολάκης (54’ Νέιρα), Νους (54’ Θεοδοσουλάκης), Χιμένεθ (60’ Φαϊτάκης), Ισέκα (46’ Ριέρα).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με τον Δέλλα, να έχει βρεί σε ένα μεγάλο βαθμό τον κορμό του φετινού ΟΦΗ και να περιμένει δυο εβδομάδες πριν την σέντρα του πρωταθληματος (18/8 με την ΑΕΚ στην OPAP ARENA), ένα στόπερ και ένα αριστερό εξτρέμ, η κρητική ομάδα ετοιμάζεται για τις δυο τελευταίες "πρόβες" με...άρωμα Σούπερ Λίγκ, με την Καλλιθέα (3/8, 6.30, Γεντί Κουλέ) και τον Ατρόμητο στο Περιστέρι (8/8).
Μετά τα 4 φιλικά παιχνίδια στην Ολλανδία, ο Δέλλας, αναμένεται με Καλλιθέα και Ατρόμητο, να προβάρει τη ενδεκάδα, που θα χρησιμοποιήσει στα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος, περιμένοντας και την ολοκλήρωση των μεταγραφών.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, σε μια ένδειξη του ήθους του και της προσωπικότητας του, δεν γκρινιάζει (δημόσια τουλάχιστον), ούτε εκφράζει ανησυχία, για την καθυστέρηση των μεταγραφών και αποδίδει αυτό το γεγονός, στο ότι ο ΟΦΗ, κάνει ψαγμένες κινήσεις και δεν επιχειρεί να πάρει απλά παίκτες, για να πάρει.
Στα δυο φιλικά παιχνίδια με Καλλιθέα και Ατρόμητο, ο Δέλλας, αναμένεται να προβάρει ενδεκάδα, αλλά και να τσεκάρει την αγωνιστική κατάσταση των δυο νέων μεταγραφικών αποκτημάτων, του Αργεντίνου εξτρέμ Νους και του Γάλλου επιθετικού Γιούνγκ, που έχουν ακόμη λίγες προπονήσεις με τον ΟΦΗ και ήρθαν στην ομάδα, μετά το βασικό στάδιο προετοιμασίας στην Ολλανδία.
Ο Δέλλας απο την Ολλανδία, φαίνεται ότι έχει βρει τον φετινό κορμό της ομάδας, ενώ οι δυο τελευταίες μεταγραφές (Νους-Γιούνγκ), του πρόσθεσαν δυο σημαντικές επιλογές στην επίθεση του, στην οποία θα ήθελε ακόμη ένα γρήγορο εξτρέμ για την αριστερή πλευρά, ενώ παραμένει ανοιχτή η απόκτηση, ενός κεντρικού αμυντικού.
Ο Δέλλας, απο τα φιλικά στην Ολλανδία, έδειξε ότι θα προτιμήσει και φέτος, τουλάχιστον για την αρχή της σεζόν, τους σχηματισμούς 4-2-3-1 και 4-3-3.
Για την ενδεκάδα, οι Μπάουμαν και Χριστογεώργος, θα παλέψουν για μια θέση κάτω απο τα γκολπόστ.
Οι Λαμπρόπουλος και Χριστόπουλος, έχουν το προβάδισμα για τις θέσεις των κεντρικών αμυντικών, μέχρι να έρθει ο βασικός στόπερ, που ψάχνει ο ΟΦΗ, απο την αρχή της μεταγραφικής περιόδου.
Αριστερά στην άμυνα, ο Χατζηθεοδωρίδης, έχει το προβάδισμα αντί του Αμπάντα.
Δεξιά ο Ισπανός Γκονζάλες, δείχνει για την ώρα καλά στοιχεία.
Στη μεσαία γραμμή, η τριάδα Καραχάλιος, Γκαγιέγος και Μπάκιτς έχει το προβάδισμα, ενώ ο "πασπαρτού" Αποστολάκης διεκδικεί θέση στην ενδεκάδα, είτε στην μεσαία γραμμή, είτε στο δεξί άκρο της επίθεσης, αν και δεν είναι εξτρέμ.
Αριστερά στην επίθεση, ο Ριέρα έχει σε αυτή τη φάση τη φανέλα βασικού, περιμένοντας ένα ακόμη εξτρέμ για την πλευρά.
Ενώ στο δεξί "φτερό" ο Αργεντίνος Νούς, αποκτήθηκε για βασικός, αν έρθει στο 100% φυσικής κατάστασης (διαφορετικά θα πάρει τη θέση ο Αποστολάκης,που τον έχει εμπιστευτεί ο Δέλλας και σε αυτή τη θέση, όπως και στον άξονα).
Στην κορυφή της επίθεσης ο Βέλγος Ιζέκα, είναι ο παίκτης που έβγαλε μάτια στην Ολλανδία και δείχνει ότι έχει όλα τα φόντα να ξεχωρίσει στον φετινό ΟΦΗ.
Τον Βέλγο επιθετικό πλαισιώνει πλέον και ο Γάλλος Γιούνγκ, είτε ως εφεδρική λύση, είτε για να παίξουν και μαζί αν χρειαστεί.
Πρώτη πρόβα με ...άρωμα Σούπερ Λιγκ, λοιπόν για τον ΟΦΗ, με τη νεοφώτιστη στη μεγάλη κατηγορία Καλλιθέα (Athens Kallithea, όπως την έχουν ονομάσει οι νέοι ομογενείς και φιλόδοξοι επενδυτές της) και μετά μια ακόμη ελληνική πρόβα, με τον πολύ ενισχυμένο μεταγραφικά Ατρόμητο στις 8 Αυγούστου στο Περιστέρι, πριν το πρώτο επίσημο παιχνίδι του ΟΦΗ, στην πρεμιέρα της Σούπερ Λίγκ, την Κυριακή 18/8 το βράδυ (10μμ) στην OPAP ARENA με αντίπαλο την ΑΕΚ.
Καλή σεζόν για τον ΟΦΗ, στο πρώτο παιχνίδι (έστω και φιλικό) στο σπίτι του!
Tα υπόλοιπα, θα τα δούμε στο γήπεδο!