Σε φιλικό παιχνίδι που έγινε την Τετάρτη (28/9) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ αναδείχθηκε ισόπαλος με σκορ 2-2 με τον Ηρόδοτο.
Ο Νίκος Νιόπλιας είχε την ευκαιρία να τσεκάρει παίκτες που προερχόταν απο τραυματισμούς (Μπουρσέλης, Κομεσίδης, Χίζι) και έχουν επιστρέψει στο πρόγραμμα, αλλά και παίκτες χωρις μεγάλη συμμετοχή στα τελευταία παιχνίδια.
Το σκορ άνοιξε για τον ΟΦΗ ο Μπουρσέλης στο 17' μετά απο ωραίο συνδιασμό Σουλέ-Βρεττού, ενώ το δεύτερο γκολ για τον ΟΦΗ σημείωσε ο Ροβίθης στο 35' μετά απο ωραία προσπάθεια του Βρεττού.
Ο Ηρόδοτος ισοφάρισε δυο φορές τον ΟΦΗ με πέναλτι.
Το ένα στο 31' με το οποό ο Φραγκουλάκης έκανε το 1-1 και το άλλο στο 50' με τον Μυλωνά να διαμορφώνει το τελικό 2-2.
Να σημειωθεί ότι το Σάββατο (1/10) στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ θα δώσει ένα ακόμη φιλικό αυτή τη φορά με τον ΑΟΧανιά (ομάδα Footbal league).
Διαιτητής: Φερετζάκης, Λαλιώτης, Φανουράκη.
ΟΦΗ: Kασμερίδης (46' Παπαδάκης), Κιάσσος, Τουγλής (73' Νηστικάκης), Χίζι, Φαζός, Κομεσίδης, Σουλέ, Μπουρσέλης (46' Μανιαδής), Μάνος (73' Κομνηνός), Ροβίθης (46' Ογκμποε), Βρεττός.
Ηρόδοτος: Λουτριώτης, Φραγκουλάκης, Ζαφείρης, Κανδυλάκης, Μπαλάφας, Μπάμπης, Καργιωτάκης, Νικολάου, Γαρεφαλάκης, Παρθενιάδης, Αχιλλέως.
Επαιξαν ακόμη οι: Γιαννόπουλος, Μήτρου Β., Μήτρου Ν., Φράγκος, Μυλωνάς, Παπαγγελής, Παναγιωτάκης, Τζοβάρας, Μπερνιδάκης, Νικολάου Πρ.
ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
17' Το 1-0 για τον ΟΦΗ. Συνδιασμός Σουλέ-Βρεττού, ο τελευταίος βρίσκει τον Μπουρσέλη, ο οποίος με ωραίο πλασέ ανοίγει το σκορ για τον ΟΦΗ.
31' Ο Ηρόδοτος κερδίζει πέναλτι σε ανατροπή του Ζαφείρη. Το εκτελεί ο Φραγκουλάκης και ισοφαρίζει σε 1-1.
35' Ο ΟΦΗ παίρνει ξανά προβάδισμα στο σκορ. Απο ενέργεια του Βρεττού, ο Ροβίθης ανεβάζει το δείκτη του σκορ σε 2-1.
50' Ο Ηρόδοτος κερδίζει και δεύτερο πέναλτι σε ανατροπή του Μυλωνά απο τον Κομεσίδη. Το εκτελεί ο Μυλωνάς και γράφει το 2-2.
61' Σούτ του Βρεττού απο καλή θεση η μπάλα λίγο άουτ.
79' Ο Χίζι δοκιμάζει το πόδι του έξω απο την περιοχή, ο γκολκήπερ του Ηροδότου διώχνει με δυσκολία.
84' Ο Κομνηνός με το κεφάλι τροφοδτεί τον Ογκμποε, όμως το σούτ του τελευταίου απο καλή θέση, δεν είναι καλό και η μπάλα φεύγει άουτ.
Για ένα "συγκλονιστικό κόσμο" κάνει λόγο η διοίκηση του ΠΟΑ, η οποία ευχαριστεί τους φιλάθλους γιατο βροντερό "παρών" που έδωσαν στο Ατσαλένιο, στο ντέρμπι με τον Εργοτέλη. Ο ΠΟΑ μπορεί να έχασε το παιχνίδι (1-2), αλλά η εικόνα στις εξέδρες ήταν πραγματικά εντυπωσιακή.
Η ανακοίνωση του ΠΟΑ:
«Η Διοίκηση του ΠΟΑ ευχαριστεί θερμά τον συγκλονιστικό κόσμο του Ατσαλένιου και του Ηρακλειώτικου ποδοσφαίρου γενικότερα που κατέκλυσε κάθε γωνιά του γηπέδου μας και συμπαραστάθηκε στην υπέρπροσπάθεια της ομάδας μας!
Επίσης δεν μπορούμε παρά να συγχαρούμε τους ποδοσφαιριστές και το προπονητικό επιτελείο για την κατάθεση ψυχής στον αγωνιστικό χώρο απέναντι στην πιο ενισχυμένη ομάδα του πρωταθλήματος και είμαστε βέβαιοι ότι με τέτοιες εμφανίσεις η ομάδα θα τερματίσει σε μία από τις υψηλότερες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα στο τέλος της χρονιάς.
Τέλος ευχόμαστε στον συμπολίτη Εργοτέλη να πετύχει τους στόχους του.».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ετσι είδαμε το ντέρμπι ΠΟΑ-Εργοτέλης
Mε βαλκανικές νίκες και ρεκόρ επέστρεψαν δυο αθλητές του Ο.Φ.Η. από το βαλκανικό πρωτάθλημα βετεράνων.
Με σημαντικές διακρίσεις στις αποσκευές τους, επέστρεψαν από την πόλη Νόβι Σαντ της Σερβίας, στην οποία διεξήχθη το 26ο βαλκανικό πρωτάθλημα βετεράνων αθλητών στίβου. Πιο συγκεκριμένα, ο αθλητής Σαριδάκης Ιωάννης με χρόνο 18.06 στο αγώνισμα των 5.000 μέτρων κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία του (Masters 60-65), σημειώνοντας ταυτόχρονα Πανελλήνιο και Βαλκανικό ρεκόρ για την κατηγορία του. Στο ίδιο αγώνισμα ο Παπαδάκης Σταμάτης με χρόνο 16.40 κατέλαβε την τρίτη θέση στην κατηγορία του (Masters 40-44).
Στο αγώνισμα του ημιμαραθωνίου δρόμου (21.1 χιλιόμετρα) ο Παπαδάκης Σταμάτης κατέλαβε την πρώτη θέση τόσο στην γενική κατάταξη όσο και στην κατηγορία του, με τον εξαιρετικό χρόνο 1.14.13. Στο ίδιο αγώνισμα, ο Σαριδάκης Ιωάννης κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία του με χρόνο 1.28.04.
Αμφότεροι οι αθλητές έπιασαν τα όρια για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα βετεράνων αθλητών στίβου.
Η διοίκηση του τμήματος στίβου του Ο.Φ.Η. συγχαίρει τους δυο αθλητές για την επιτυχία τους και τους εύχεται αντίστοιχες επιτυχίες στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μαραθωνίου Δρόμου το οποίο θα διεξαχθεί τον Νοέμβριο στην Αθήνα.

