Ακάθεκτος συνεχίζει ο Ερμής Ζωνιανών! Με γκολ του Τοπούζη στο 93', απέδρασε και απο τις Μουρνιές κερδίζοντας το ΙΝΚΑ Χανίων με 0-1.
Με τη νίκη αυτή η ομάδα του Ρεθύμνου, έκανε το 4Χ4 στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και φιγουράρει με τον Εργοτέλη στην κορυφή!
«Χρυσός» σκόρερ για τον Ερμή ο Τοπούζης! Η ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ ζήτησε πέναλτι στο 75' για χέρι του Ανυφαντάκη στην περιοχή.
Διαιτητής: Κρασαγάκης (Ηράκλειο)
Βοηθοί: Παπαδάκης – Μαυρουδής (Ηράκλειο)
ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ (Κατσούλης):Γεωργίου, Κομπογεννητάκης, Παληγεώργος, Γαλανίδης, Γιακουμάκης (54' Τσικουδάκης), Ζντρακοβιτς, Ντεντάκης, Ταταράκης, Γκουτσίδης, Παπαθανασίου (71' Γωνιωτάκης), Βεστάκης.
ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ (Πετράκης): Κόλλιας, Κοζυράκης, Πρωτογεράκης, Ανυφαντάκης, Γεωργούλης, Ταβλαδωράκης, Πασιαλής (71' Ανωγειανάκης), Πουλάκης (85' Προβιδάκης), Φαμπίνιο, Σκουτέλης, Τοπούζης
Ο Εργοτέλης δεν κατάφερε να σκοράρει νωρις κόντρα στην Τριγλία Ραφήνας, με αποτέλεσμα να αγχωθεί στο Παγκρήτιο στάδιο, αλλά τελικά με δυο γκολ απο τους Καιμακαμούδη στο 74' και Κατσικοκέρη στο 78' κατάφερε να βρεί το δρόμο προς τα δίχτυα και να κάνει το 4Χ4 στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
«Κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο. Ολα τα παιχνίδια έχουν δυσκολίες» ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής του Εργοτέλη Γιάννης Χατζηνικολάου. «Δεν σκοράραμε νωρίς και αγχωθήκαμε. Ευτυχώς το κάναμε στο δεύτερο ημίχρονο και πήραμε το παιχνίδι» πρόσθεσε.
Με καθαρά αμυντικούς προσανατολισμούς αγωνίστηκε η Τριγλία, η οποία κρατούσε για 74 λεπτά την ισοπαλία, αλλά δεν άντεξε.
Mέτρια εικόνα για τον Εργοτέλη, αλλά πήρε ξανά το επιθυμητό αποτέλεσμα.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: Στεφανάκος, Καρράς, Κολόκας, Τζανής, Δημήτρης, Βογιατζής (82' Ρουσάκης), Μισέλ, Κοιλιάρας (60' Πόι), Καϊμακαμούδης (85' Μανουσάκης), Γκοτσούλιας, Κατσικοκέρης
ΤΡΙΓΛΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ: Δήμιζας, Καμπίσης, Τσαγκάρης, Φούντας (45' λ.τ. Χριστόπουλος), Καλογιάννης, Σαλταμάρας, Μπίρας, Κουτσόπουλος, Παπαδόπουλος, Κότσι, Ποτουρίδης
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τέταρτη αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και το μεγάλο παιχνίδι γίνεται στην Κηφισιά, όπου η τοπική ομάδα υποδέχεται τον Ιωνικό.
Η ομάδα της Νίκαιας, προβάλει ως το μεγάλο αντίπαλο δέος του Εργοτέλη για τον τίτλο και θα παίξει με πίεση, καθώς αν χάσει και άλλο έδαφος (ήδη μετράει δυο ισοπαλίες με Εθνικό και Πανθηραικό), τότε θα αρχίσει να βλέπει τον Εργοτέλη, ο οποίος βρίσκεται ήδη στο +4 να απομακρύνεται στην κορυφή της βαθμολογίας. Και ας τον υποδέχεται την επόμενη αγωνιστική στη Νίκαια.
Ο Εργοτέλης, υποδέχεται την Τριγλία Ραφήνας στο Παγκρήτιο στάδιο και δείχνει έτοιμος για το 4Χ4. Ακόμα και αν η ομάδα του Γάννη Χατζηνικολάου, στερηθεί τις υπηρεσίες των Λεάλ και Καλέ (προφυλάσονται λόγω τραυματισμού για το ντέρμπι με τον Ιωνικό), οι πρωτοπόροι έχουν το «βάθος» να καλύψουν το κενό και να φτάσουν σε μια ακόμη νίκη, απέναντι σε μια ομάδα, που δεν έχει καμία σχέσημε το συνολο-μοντέλο, που παρουσίασε πέρσι στην Γ' Εθνική, όπου «κόντραρε» στα ίσια τον ΟΦΗ μέχρι το τέλος.
Φέτος η Τριγλία, θέλει απλά να σωθεί, κατεβαίνει στο Ηράκλειο με πολλές απουσίες, ενώ στα μέσα της εβδομάδας, έφυγε απο τον πάγκο ο προπονητής Ψυρρόπουλος, ο οποίος πέρσι οδήγησε τον Φωστήρα, ιδανικά όλη τη χρονιά.
Ο Εργοτέλης μόνο αν «αυτοκτονήσει» μπορεί να στραβοπατήσει απέναντι σε αυτήν την ομάδα. Είναι μια καλή ευκαιρία για μια ακόμη νίκη, ώστε να πάει με καλή ψυχολογία στο ντέρμπι με τον Ιωνικό, την επόμενη αγωνιστική.
Ο ΠΟΑ αγωνίζεται στην Ραφήνα (Θύελλα) σε ένα πολύ κακό γήπεδο με πλαστικό τάπητα και αναζητάει...αντίδραση μετά την ήττα (και κυρίως με το τρόπο που αυτή ήρθε με το γκολ στο φινάλε) απο τον Εργοτέλη.
Κόντρα σε μια ομάδα έδρας, ο ΠΟΑ καλείται να σταθεί όρθιος και να πάρει ένα καλό αποτέλεσμα, που θα τον βοηθήσει να ανακτήσει την ψυχολογία του και να σταθεί στα πόδια του, στη συνέχεια.
Πάντα μια καλή νίκη βοηθάει σε αυτό, ενώ μια ακόμη ήττα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τα πράγματα.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το κρητικό ντέρμπι της αγωνιστικής ΙΝΚΑ-Ερμής Ζωνιανών στα Χανιά. Οι γηπεδούχοι δεν έχουν δεχθεί ακόμη γκολ, ενώ ο Ερμής έχει τρείς νίκες με το «φτωχό» αλλά πολύτιμο 1-0 και θέλει ένα ακόμη αποτέλεσμα, που θα τον κρατήσει ψηλά.
Η αγωνιστική άνοιξε με τη νίκη του Ιαλυσού στη Ρόδο επί του μαχητκού Πανθηραικού με 2-1. Η ομάδα του Παπαματθαιάκη προηγήθηκε, ισοφαρίστηκε στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου με πέναλτι και τελικά έχασε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να κερδίσει με βάση τις ευκαιρίες που είχε.
Η ομάδα της Σαντορίνης προερχόταν απο τον μεγάλο βαθμό στη Νίκαια επί του Ιωνικού και επιβεβαίωσε και σε αυτό το παιχνίδι, ότι είναι μια πολύ καλή ομάδα, απλά της λείπει το «κάτι» παραπάνω για να κάνει την υπέρβαση σε τέτοια παιχνίδια.
Οι Ροδίτες πήραν τη νίκη έχοντας για πρώτη φορά στον πάγκο το νέο προπονητή Ηλία Φυντάνη, μετά το διαζύγιο με τον Γιώργο Σάββενα.
Ενα ενδιαφέρον στοιχείο στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, είναι οι αλλαγές προπονητών πριν την ..παρέλαση.
Ηδη έχουν φύγει Ορφανίδης (Ρόδος), Ψυρρόπουλος (Τριγλία), Σάββενας (Ιαλυσός) και όπως μου λέει ο καλός μου φίλος ρεπόρτερ-εξπέρ στην Γ' Εθνική Κυριάκος Παντζαρίδης (stoplexto.gr), σε αυτήν την αγωνιστική θα έχουμε μια ακόμη «αλλαγή» στους πάγκους του ομίλου.
Καλή Κυριακή σε όλους!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Oτι πρέπει να γνωρίζετε για την 4η αγωνιστική στην Γ' Εθνική