Δείτε την επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ 2016-17, μέσα απο VIDEOS που δημοσίευσαν τα ΜΜΕ της Κρήτης. Η παρουσίαση της συνεργασίας με την Stoiximan.gr στην φανέλα της ομάδας, η παρουσίαση της νέας φανέλας του ΟΦΗ σε συνεργασία με τηNIKE, η παρουσίαση του προπονητικού επιτελείου και των ποδοσφαιριστών της ομάδας.
Το κέφι, ο παλμός, τα βεγγαλικά και το τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ, υπο τους ήχους του συγκροτήματος του Γιώργου Γλυκοκόκαλου, σε μια εκδήλωση στην οποία ο ΟΦΗ έδειξε την δυναμική του και μετέτρεψε το εμπορικό κέντρο του Talos Plaza σε...Γεντί Κουλέ!
O ΟΦΗ της Football league, έχει ήδη βάλει πλώρη για την Σούπερ Λιγκ!
Ο ΟΦΗ επιστρέφει...
Δείτε τα παρακάτω VIDEOS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
To Talos Plaza έγινε...Γεντί Κουλέ στην επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ
Η Stoiximan.gr κεντρικός χορηγός της φανέλας του ΟΦΗ
Δείτε VIDEOS απο την φαντασμαγορική επίσημη παρουσίαση του ΟΦΗ
To μήνυμα του αρχηγού του ΟΦΗ: «Κοντά μας ο κόσμος για να ανέβουμε στη Σούπερ Λίγκ»
«Το ζητούμενο για τον ΟΦΗ, είναι το πως θα διασπάσει τις κλειστές άμυνες, ειδικά στα παιχνίδια μέσα στο γήπεδο του» ανέφερε ο Μανόλης Παπαματθαιάκης, μετά το τέλος του φιλικού αγώνα ΟΦΗ-Πανθηραικός(3-0) στο Γεντί Κουλέ.
Ο προπονητής της ομάδας της Σαντορίνης, η οποία αγωνίζεται στην Γ' Εθνική, θεωρεί ότι αυτό το στοιχείο θα είναι καθοριστικό για την προσπάθεια που θα κάνει φέτος ο ΟΦΗ στην Football league.
Oπως ανέφερε «αν καταφέρει να βρεί λύσεις στο θέμα αυτό, το υλικό του είναι πολύ καλό και δεν θα έχει πρόβλημα. Εμείς του βάλαμε ένα καλό προβληματισμό. Αυτό θα είναι το στοίχημα για τον ΟΦΗ»
Για το φιλικό,τόνισε πως «ευχαριστούμε τον ΟΦΗ για την δυνατότητα που μας δίνει για τέτοια φιλικά παιχνίδια. Για μας ήταν ένα χρήσιμο φιλικό παιχνίδι, που μόνο θετικά πήραμε απο αυτό το παιχνίδι. Είμαι ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παιδιών. Μας έλειπε κάτι, αλλά η προσπάθεια ήταν καλή».
Για την προσπάθεια της ομάδας του στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, ο Μανόλης Παπαματθαιάκης, υπογράμμισε πως «μας έτυχε δύσκολο πρόγραμμα στο ξεκίνημα. Θα μπορούσαμε να έχουμε τρείς ακόμη πόντους απο το παιχνίδι με τον Ιαλυσό. Παίζουμε όμως καλά σαν ομάδα και πιστεύω πολύ στους παίκτες μου. Θα βρούμε τη δύναμη να επανέλθουμε».
Οσον αφορά για τα προγνωστικά του για το πρωτάθλημα, ο Παπαματθαιάκης, υποστηριξε ότι «το πρωτάθλημα δεν είναι τόσο δυνατό, όπως ήταν πέρσι. Ο Εργοτέλης είναι το φαβορί, αλλά έχει ομάδες που θα τον απειλήσουν. Υπάρχει ο Ιωνικός, υπάρχει ο Ερμής Ζωνιανών, η περσινή ομάδα μου, η οποία μακάρι να μείνει ψηλά. Κάθε χρόνο στην κατηγορία υπάρχουν ομάδες-εκπλήξεις, το ίδιο θα συμβεί και φέτος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Σοβαρότητα και καλό πάσινγκ γκέιμ απο τον ΟΦΗ
Δείτε το 3-0 του ΟΦΗ επί του Πανθηραικού
Μανιαδής: Ζω το όνειρο μου με τον ΟΦΗ
Την πρώτη της ήττα στη διάρκεια της προετοιμασίας της για τη νέα σεζόν υπέστη η ομάδα του Κισσαμικού με 2-1 από τον Πλατανιά, στο γήπεδο Μάλεμε.
Κόντρα σε έναν αντίπαλο μεγαλύτερης κατηγορίας, που έχει αρκετά επίσημα ματς στα… πόδια του και έχει κάνει θετικό ξεκίνημα στη Super League, ο Κισσαμικός είχε αρκετά καλή εικόνα και παρουσιάστηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός.
Η πρώτη καλή φάση στο ματς ήταν για τον Κισσαμικό στο 10’ όταν ο Τιάγκο Σίλβα σε εκτέλεση φάουλ έστρωσε την μπάλα στον Σταθάκη, το σουτ του οποίου απέκρουσε ο Κοκκαλάς. Στο 27’ ξανά ο Σταθάκης απείλησε με εκτέλεση φάουλ από πλάγια θέση με την μπάλα να καταλήγει άουτ. Στην πρώτη αξιόλογη φάση που του παρουσιάστηκε ο Πλατανιάς άνοιξε το σκορ στο 30’ με πλασέ του Ντιλαβέρ, ο οποίος αξιοποίησε την πάσα του Γιορέντε.
Με την έναρξη του β’ ημιχρόνου η ομάδα του Κισσαμικού έφτασε στην ισοφάριση έπειτα από ομαδική προσπάθεια. Με το χρονόμετρο να “σημαδεύει” το 48’ ο Κουρέλλας έβγαλε τη σέντρα, ο Γκούμας με κεφαλιά έστρωσε την μπάλα στον Σελινιωτάκη που με σουτ μέσα από την περιοχή έστειλε την μπάλα στα δίχτυα. Στο 66’ οι γηπεδούχοι είχαν καλή στιγμή με την κεφαλιά του Γιακουμάκη, από σέντρα του Αποστολόπουλου, να καταλήγει άουτ. Ένα λεπτό μετά το σουτ του Τιάγκο Σίλβα για λίγο δεν βρήκε στόχο και τελικά στο 68’ ο Μπανανά με κεφαλιά από εκτέλεση φάουλ του Βάντερσον πέτυχε το 2-1. Στο 82’ το σουτ του Μαρτίνεθ μπλόκαρε ο Κοκκαλάς.
Διαιτητής: Γ. Γιαννουλάκης
Βοηθοί: Καλφάκης-Αναστασάκης
Πλατανιάς (Γιώργος Παράσχος): Κοκκαλάς (83’ Λαμπίρης), Στάθης (46’ Αποστολόπουλος), Καρυπίδης (46’ Κάργας), Πριντέτα (46’ Μπανανά), Γιορέντε (46’ Βάντερσον), Μουνάφο (46’ Γκνιάτιτς), Ντεβέσα (46’ Στανισάβλιεβιτς), Γουνδουλάκης (46’ Ζίκο, 69’ Σκουλουδάκης), Ντίνας (46’ Μενδρινός), Ηλιάδης (46’ Μανούσος), Ντιλαβέρ (46’ Γιακουμάκης).
Κισσαμικός (Σπύρος Μπαξεβάνος): Πολίτης, Τσερκέζος (69’ Παγώνης), Σταθάκης (46’ Ενγκουέμ), Παντελάκης, Κουρέλλας (69’ Τσοντάκης), Σελινιωτάκης, Τιάγκο Σίλβα (69’ Μάριο Μαρτίνεθ), Γκούμας (86’ Αντωνιάδης), Θέος (60’ Μίλιτς), Ποκόνγκ, Μάντζης.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΟΥ
Χρήσιμα συμπεράσματα έβγαλε ο προπονητής του Πλατανιά Σπύρος Μπαξεβάνος από το δυνατό φιλικό τεστ με τον Πλατανιά, δηλώνοντας ικανοποιημένος από την καλή εικόνα που είχε ο Κισσαμικός.
Αναλυτικά όσα είπε μετά το τέλος της αναμέτρησης: «Μας μένει η καλή εικόνα. Είμαστε ικανοποιημένοι. Είμαστε ομάδα -όπως όλες αυτή την περίοδο της Football League- που ψάχνουμε να βρούμε κίνητρο και για μας ήταν ένα πάρα πολύ καλό κίνητρο να παίξουμε απέναντι σε μια τέτοια ομάδα όπως ο Πλατανιάς. Πιστεύω ότι δείξαμε αρκετά καλή εικόνα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος ειδικά από το α’ ημίχρονο, μέχρι τη στιγμή που δεχόμαστε το 1-0. Νομίζω ότι μέχρι εκείνο το σημείο δείχνουμε καλά στοιχεία μέσα στο γήπεδο όσον αφορά το τι θέλουμε και τι ζητάμε. Από τη στιγμή που ήρθε το γκολ έχουμε ένα διάστημα μέχρι να τελειώσει το ημίχρονο στο οποίο τα παρατάμε ίσως, αποπροσανατολιζόμαστε, δεν ξέρω τι παθαίνουμε. Το θέμα είναι ότι τη στιγμή που δέχεσαι γκολ πρέπει να το κοιτάς και να δείχνεις ότι είσαι δυνατός κι ότι μπορείς ν’ ανταπεξέλθεις. Στο δεύτερο ημίχρονο η ισοφάριση ήρθε γρήγορα, δείχνοντας εμείς πάλι ένα πολύ καλό πρόσωπο. Σίγουρα ο Πλατανιάς είναι πιο καλή ομάδα από μας, πιο έτοιμη, με παιχνίδια στα πόδια των παικτών. Ήταν ένα παιχνίδι όπου βγάλαμε κάποια συμπεράσματα για όλα τα παιδιά, σε τι κατάσταση βρίσκονται, σε περίπτωση που ξεκινήσει κάποια στιγμή το πρωτάθλημα».
Για το αν έχουν ενημέρωση στην ομάδα για την έναρξη του πρωταθλήματος: «Δεν ξέρουμε τίποτα… Πάμε στα “τυφλά” όλοι! Στις 23 του μήνα θα κλείσουμε τρεις μήνες προετοιμασία. Είναι άσχημο για τα παιδιά. Το ψωμί του ποδοσφαιριστή είναι το γήπεδο. Δουλεύει όλο αυτόν τον καιρό για να εμφανιστεί μες στις τέσσερις γραμμές, να δείξει τη δουλειά του, ν’ αποδείξει ποιος είναι, να πάρεις βαθμούς, να χάσεις βαθμούς, να μπεις σ’ έναν ρυθμό. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει αυτό παρά μόνο προπόνηση-προπόνηση, αυτό έχει σαν συνέπεια να κουραζόμαστε όλοι και πρώτα απ’ όλα τα παιδιά που κουράζονται ψυχολογικά. Μακάρι να έρθει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα η έναρξη του πρωταθλήματος».