
«Πως είναι δυνατόν να μη δίνεις τέτοιο πέναλτι; Αλλοίωσες το αποτέλεσμα» είπε ο τιμ μάνατζερ του ΟΦΗ Σταυρος Λαμπράκης στον διαιτητή Μακρυπόδη, ο οποίος εξελίχθηκε σε αρνητικό πρωταγωνιστή του αγώνα του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο διαιτητής απο την Αχαία «έπνιξε» καθαρό πέναλτι σε τράβηγμα του Βουό απο την φανέλα, στις καθυστερήσεις του αγώνα, συγκεντρώνοντας τα σφοδρά παράπονα των ανθρώπων του ΟΦΗ.
Ο ίδιος «άγαλμα» στα αποδυτήρια της Ριζούπολης, δεν μπορούσε να δώσει εξήγηση, για το σοβαρό λάθος που έκανε και αλλοίωσε το αποτέλεσμα της αναμέτρησης.
Προφανώς είχε ενημερωθεί για το σοβαρό λάθος που έκανε και το οποίο τον...εκθέτει ανεπανόρθωτα.
Μια καραμπινάτη φάση, που «έβγαλε μάτια» και έκανε τους ανθρώπους του ΟΦΗ να «βράζουν» για την διαιτησία.
Ο ΟΦΗ ζητάει ένα ακόμη πέναλτι σε σπώξιμο του Βουό μέσα στην περιοχή, ενώ συνολικά έχει πολλά παράπονα απο την διαιτησία του Μακρυπόδη.
Η ήττα του ΟΦΗ στην Ριζούπολη ήταν «μαγική εικόνα» καθώς ήταν πολύ καλύτερος απο τον αντίπαλο του, ενώ ο διαιτητής στο φινάλε του στέρησε τη δυνατότητα να πάρει έστω την ισοπαλία, σε ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσει και μάλιστα εύκολα, βάσει ευκαιριών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στη Ριζούπολη έγινε ένα απο τα μεγαλύτερα εγκλήματα του Ελληνκού ποδοσφαίρου!
Nτροπή: Διαιτητικά οργια σε βάρος του ΟΦΗ στη Ριζούπολη!
Νιόπλιας: «Επρεπε να δοθεί το πέναλτι, ήμασταν πολύ καλύτεροι»
Ευχάριστα μαντάτα για το Νίκο Νιόπλια στην προπόνηση του Σαββάτου, καθώς είδε όλους τους ποδοσφαιριστές του, να μετέχουν στο κανονικό πρόγραμμα, γεγονός που σημαίνει ότι ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί πάνοπλος, στο παιχνίδι της Δευτέρας με τον Κισσσαμικό στο Μάλεμε (5μμ).
Οι Κοιλιάρας και Κομεσίδης ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα και τέθηκαν στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι της πρεμιέρας στην Football league.
H προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Κισσαμικό, θα ολοκληρωθεί με προπόνηση που θα γίνει την Κυριακή (30/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η αποστολή του ΟΦΗ την Κυριακή το απόγευμα θα μεταβεί στα Χανιά και θα καταλύσει σε ξενοδοχείο της περιοχής.
H φωτογραφία είναι απο την προπόνηση του Σαββάτου (29/10) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Τη βοήθεια του Θεού για μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες με αφορμή την έναρξη του πρωταθλήματος της Football league, «ζήτησε» ο ΟΦΗ, στον αγιασμό της ομάδας, ο οποίος τελέστηκε το Σάββατο (29/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οπως πέρσι, που η ομάδα κέρδισε την άνοδο απο την Γ' Εθνική στην Football league, έτσι και φέτος, που ο ΟΦΗ έχει στόχο την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ, τον αγιασμό τέλεσε ο παπα-Γιώργης Χατζάκης, γνωστός για τα ομιλίτικα του αισθήματα.
«Εύχομαι και η νέα χρονιά, να σας βρεί με την άνοδο» είπε ο παπα-Γιώργης, ο οποίος ευχήθηκε στους παίκτς το τεχνικό επιτελείο και τη διοίκηση της ομάδας «να έχετε υγεία για να πετύχετε το στόχο σας».
Ακόμη ευχήθηκε στους παίκτες «καλό ξεκίνημα στο παιχνίδι της Δευτέρας. Να σέβεστε τον ιδρώτα σας και να τιμάτε την ασπίδα! (σ.σ το σήμα του ΟΦΗ)».
Στον αγιασμό του ΟΦΗ, βρέθηκε και η δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ ( Κ19) η οποία και θα αγωνιστεί στον αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.
Παρούσα ήταν σύσσωμη η διοίκηση τη ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (Πολεμαρχάκης, Ορφανάκης, Κουμαντάκης, Μυλωνάκης, Αποστολάκης, Ζερβάκης), ο πρώην πρόεδρος και μέτοχος του ΟΦΗ Αντίπας Σηφάκης, ο μέτοχος Βασίλης Ζηδιανάκης, εκπρόσωποι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Αντωνακάκης-Βαρβεράκης) και της ακαδημίας ποδοσφαίρου (Κουτεντάκης).
Ο ΟΦΗ πήρε την ευλογία του Θεού και ξεκινάει με φιλοδοξίες για μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες, με στόχο να επιστρέψει στην θέση που ιστορικά ανήκει. Την μεγάλη κατηγορία.
Δείτε παρακάτω φωτογραφικά στιγμιότυπα απο τον αγιασμό του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.