Παρότι βρέθηκε πίσω στο σκορ, η ομάδα του Πλατανιά κατάφερε να σκοράρει δύο φορές στο δεύτερο ημίχρονο και να πετύχει σπουδαία νίκη επί της Κέρκυρας με 2-1.
Πλέον ο Πλατανιάς έφτασε τους 25 βαθμούς και είναι πολύ κοντά στις πρώτες πέντε θέσεις του βαθμολογικού πίνακα.
Η ομάδα των Χανίων μπήκε πιο δυνατά στην αναμέτρηση, πίεσε την αντίπαλό της, είχε την κατοχή, αλλά της έλλειψε το γκολ. Ετσι στην πρώτη της ουσιαστικά επίθεση στην εστία του Πλατανιά, η Κέρκυρα άνοιξε το σκορ με τον Τουράμ (39΄).
Το σκηνικό δεν άλλαξε ούτε στο 2ο ημίχρονο. Ο Πλατανιάς μπήκε και πάλι πιο δυνατά και μόλις στο 48ο λεπτό κατάφερε να φτάσει στην ισοφάριση. Ο Γιακουμάκης σούταρε, ο Κουτζαβασίλης απέκρουσε, αλλά η μπάλα έφτασε στον Βάντερσον που πέτυχε το πρώτο τέρμα της καριέρας του στην Super League, φέρνοντας το παιχνίδι στα ίσα.
Η Κέρκυρα έχασε τη δική της ευκαιρία να προηγηθεί στο 80ό λεπτό όταν ο Επστάιν, έχοντας αποφύγει και τον Σωτηρίου, πλάσαρε από πλάγια θέση στην κενή εστία, αλλά η μπάλα σταμάτησε στο δοκάρι.
Στην αμέσως επόμενη φάση η ομάδα του Πλατανιά κέρδισε πέναλτι σε ανατροπή του Μανούσου από τον Ντιμιτρόφσκι. Την εκτέλεση ανέλαβε ο Μανούσος και στο 83ο λεπτό διαμόρφωσε το τελικό 2-1.
Η ταυτότητα του αγώνα
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Σκουλάς (Θεσσαλίας)
ΣΚΟΡΕΡ: 48′ Βάντερσον, 84’πεν. Μανούσος – 39′ Τουράμ
ΔΟΚΑΡΙΑ: 80′ Επστάιν
ΚΙΤΡΙΝΕΣ: 19′ Γιακουμάκης, 33′ Μουνάφο – 42′ Επστάιν 51′ Γκόμες
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ (Γ. Παράσχος): Σωτηρίου, Μπανανά, Πριντέτα, Καρυπίδης (70΄ Κάργας), Στάθης, Μουνάφο, Ντεβέσα (46΄ Μενδρινός), Σίγκνεβιτς (84΄ Γουνδουλάκης), Βάντερσον, Μανούσος, Γιακουμάκης.
ΚΕΡΚΥΡΑ (Μ. Γρηγορίου): Κουτζαβασίλης, Σπίνουλας (73΄ Ντιμιτρόφσκι), Ιωάννου, Βενέτης (86΄ Γεωργακόπουλος), Ντιόγκο, Σιόντης, Ανδρεόπουλος (61΄ Νίκιτς), Γκόμες, Ζορμπάς, Επστάιν, Τουράμ.
Το ...τρένο του ΟΦΗ στο βόλει, συνεχίζει να σφυρίζει ασταμάτητο!
Ο ΟΦΗ πήρε και το ντέρμπι με την Παλλήνη με 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και έκλεισε τον πρώτο γύρο αήττητος με 8Χ8 στο πρωτάθλημα της Α2, επίδοση που δινει στον ΟΦΗ τον τίτλο του πρωταθλητή χειμώνα!
Να σημειωθεί ότι αυτή είναι η 13η νίκη σε ισάριθμα παιχνίδια για το βόλει του ΟΦΗ, καθώς έχει 5Χ5 και στο Κύπελλο Ελλάδος, κάνοντας φέτος την καλύτερη χρονιά της ιστορίας του, σε όλες τις διοργανώσεις!
Ούτε το Σάββατο, ο ΟΦΗ είχε αντίπαλο στο «παλατάκι» του ΒΑΚ και ο παίκτες του Δημήτρη Ζλατιλίδη, καθάρισαν σχετικα εύκολα το παιχνίδι με 25-22, 25-19, 25-20.
Το όνειρο της ανόδου στην Α1 παραμένει ζωντανό για τον ΟΦΗ και όπως δήλωσε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης «το μυστικό της μέχρι τώρα πετυχημένης πορείας, είναι η ποιοτική ομάδα που έχουμε, το καλό κλίμα, αλλά και το γεγονός ότι έχουμε δίπλα μας ένα άνθρωπο, όπως ο πρόεδρος Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος στηρίζει με κάθε τρόπο την προσπάθεια μας. Το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο και εύχομαι να συνεχίσουμε το ίδιο καλά» κατέληξε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Στη ρεβάνς του Κυπέλλου με την Ξάνθη, που θα γίνει την Τρίτη (31/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ, μετά την ήττα απο τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης (1-0).
Η κρητική ομάδα, αναζητάει...παρηγοριά στο Κύπελλο, μετά τις δυο συνεχόμενες ήττες στο πρωτάθλημα της Football league, απο Λαμία και Αρη.
Στο παιχνίδι με την Ξάνθη, ο ΟΦΗ θα κυνηγήσει να ανατρέψει το 1-0, με το οποίο ηττήθηκε στο πρώτο παιχνίδι στα «Πηγάδια».
Ο Νίκος Παπαδόπουλος το μεσημέρι της Κυριακής (29/1), προπόνησε τους παίκτες του, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ξεκινώντας ουσιαστικά την προετοιμασία για το παιχνίδι με την Ξάνθη.
Οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Αρη, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι παίκτες γυμνάστηκαν κανονικά.
Ο Πάγκαλος ταλαιπωρείται απο μια ίωση και δεν προπονήθηκε, όπως και ο Μιλοσάβλιεφ, που έχει κάποιες ενοχλήσεις απο ένα χτύπημα στο παιχνίδι με τον Αρη και έκανε θεραπεία.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, θα προπονηθούν και τη Δευτέρα το πρωί (11 π.μ.) προπόνηση με την οποία θα ολοκληρώσουν την προετοιμασία τους, για το παιχνίδι με την Ξάνθη.
Μετά την προπόνηση της Δευτέρας ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει και την αποστολή για το παιχνίδι.
* Τη Δευτέρα (30/1) αναμένεται στο Ηράκλειο ο μάνατζερ του Ντέρεκ Μπόατεγκ, για τις τελικές συζητήσεις με τον ΟΦΗ και τη ολοκλήρωση της μεταγραφής.
*Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαριστεί τον ΑΡΗ για την φιλοξενία στο μεταξύ τους παιχνίδι στο Κλεάνθης Βικελίδης και θα ανταποδώσει στο δεύτερο παιχνίδι στο Ηράκλειο.