«Συναγερμός» επικρατεί στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλει της ομάδας, για το παιχνίδι με τον Παναθηναικό, για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η αναμέτρηση θα γίνει την επόμενη Τετάρτη στις 4μμ στο κλειστό γυμναστήριο του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον, καθώς πρόκειται για ένα ιστορικό παιχνίδι για το βόλει του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στην Α2 και θα τεθεί αντιμέτωπο με μια από τις μεγάλες ομάδες του Ελληνικού βόλει από την Α1 κατηγορία.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Tην επόμενη Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017 στις 4μμ, θα γίνει το ιστορικό παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναθηναικό, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η ΕΟΠΕ ενημέρωσε και επίσημα τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για την τέλεση του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σούπερ παιχνίδι με Παναθηναικο το βόλει του ΟΦΗ!
Μέσα σε μια πολύ ζεστή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του αθλητικού κέντρου Lido Soccer η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου Αρωγής Ερασιτεχνών Ποδοσφαιριστών Ηρακλείου.
Το παρόν έδωσαν όλα τα μέλη του συλλόγου καθώς επίσης και πέντε νέα πρόσωπα τα οποία εκδήλωσαν την επιθυμία τους να συμμετέχουν στο νέο Δ.Σ και σε αυτή την πολύ σημαντική και ξεχωριστή προσπάθεια που γίνεται.
Άπαντες ευχήθηκαν για μια δημιουργική και υγιείς νέα χρονιά κάνοντας παράλληλα γνωστό ότι οι εκλογές του Συλλόγου θα πραγματοποιηθούν στα μέσα του ερχόμενου Μαρτίου.
Τυχερός της βραδιάς ο Σήφης Κορωνάκης ο οποίος βρήκε το φλουρί που αντιστοιχούσε σε ένα Αγιο Κωσταντινάτο.
*Τα μέλη του συλλόγου αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν τον ιδιοκτήτη του Lido Soccer κ. Παπαδόπουλο για την παράθεση του δείπνου προς τα μέλη του συλλόγου, καθώς επίσης τον κ. Βρεντζο για την προσφορά του Αγιο Κωσταντινάτου και τον κ. Μωυσάκη για την προσφορά της πίτας.
Ο νέος τεχνικός του Ρέθυμνο Cretan Kings, Νίκος Βετούλας, βρίσκεται ήδη στο Ρέθυμνο και ξεκίνησε προπονήσεις με τη νέα του ομάδα στο «Μελίνα Μερκούρη». Ο Νίκος Βετούλας διαδέχθηκε στον πάγκο τον Τόνι Κωσταντινίδη.
Στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως αρχικός στόχος είναι η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παικτών, σημειώνοντας πως εκείνο που μετράει την συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι μόνο το παιχνίδι του Σαββάτου κόντρα στον Απόλλωνα Πάτρας. «Θεωρώ πως η απόφαση να έρθω στο Ρέθυμνο Cretan Kings ήταν εύκολη. Φημίζεται ότι είναι μία πολύ καλά οργανωμένη και σοβαρή ομάδα, μετρώντας πολλές επιτυχίες, ενώ έχει και τον κόσμο της πόλης δίπλα της. Αυτό που θα προσπαθήσουμε είναι να αποκτήσει αυτοπεποίθηση η ομάδα, γιατί προέρχεται από αρνητικά αποτελέσματα, ώστε οι παίκτες να βγάλουν τον καλύτερο τους εαυτό στον αγωνιστικό χώρο. Άλλωστε είναι πολύ λίγες οι μέρες μέχρι το επόμενο παιχνίδι. Αρχικά θα γνωριστώ με τους παίκτες μου και θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί για το καλύτερο στη συνέχεια. Την συγκεκριμένη στιγμή μοναδικός στόχος είναι μόνο το επόμενο παιχνίδι. Κανένας άλλος. Θα κοιτάξουμε το ματς του Σαββάτου και μετά βλέπουμε».
Η ανακοίνωση
Η ΚΑΕ Ρέθυμνο Cretan Kings ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον έμπειρο προπονητή Νίκο Βετούλα.
Ο 43χρονος (6/2/1974) τεχνικός γνωρίζει πολύ καλά την ελληνική πραγματικότητα, έχοντας ξεκινήσει την προπονητική του καριέρα το 2008 από τον Άρη ως συνεργάτης του Αντρέα Ματσόν, ενώ για μία 5ετία (2010-2015) διετέλεσε α’ προπονητής στον Απόλλων Πατρών. Τον Απρίλη του 2016 ανέλαβε τις τύχες της Ελβετικής Σαμ Μασάνο, ενώ το καλοκαίρι επέστρεψε στην ιδιαίτερη πατρίδα του για λογαριασμό του Προμηθέα Πατρών.
Η ΚΑΕ Ρέθυμνο Cretan Kings τον καλωσορίζει στην οικογένεια της και του εύχεται πολλές επιτυχίες.
Το αντίο
Η ΚΑΕ Ρέθυμνο Cretan Kings ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας με τον προπονητή Αντώνη Κωνσταντινίδη.
Η ομάδα μας τον ευχαριστεί για την προσφορά του και του εύχεται καλή επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του.