karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με ένα γκολ του Αγγελου Χαντί, με εύστοχο χτύπημα πέναλτι, στο 28ο λεπτό, ο ΟΦΗ απέδρασε με το διπλό απο την Κατερίνη, κόντρα στον Αιγινιακό (0-1) και διατήρησε ζωντανή την ελπίδα στην μάχη του τίτλου.

Ο ΟΦΗ δεν εντυπωσιασε με την απόδοση του, αλλά έκανε αυτό που πρέπει να κάνει σε αυτά τα παιχνίδια.

Να πάρει το αποτέλεσμα. Και το έκανε.

Ηταν καλύτερος απο τον αντίπαλο του στο πρώτο ημίχρονο, όταν μπήκε δυνατά και κυνήγησε ένα γρήγορο γκολ και κατάφερε να το πετύχει στο 28' όταν ο Μιλοσάβλιεφ σούταρε και η μπάλα βρήκε το χέρι του Παντεκίδη.

Ο διαιτητής Τίκας έδειξε την άσπρη βούλα και ο Χαντί με εύστοχη εκτέλεση έβαλε τον ΟΦΗ σε θέση οδηγού.

Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, στο πρώτο ημίχρονο δεν κινδύνευσε καθ' όλου απο τον Αιγινιακό, ενώ αντίθετα, εκτός απο το γκολ-πέναλτι, ο ΟΦΗ είχε καλές στιγμές με τον Χαντί και τον Βουό, αλλά και ένα πολυ καλό σούτ του Μιλοσαβλιεφ, με τη μπάλα να φεύγει λίγο άουτ, στην εκπνοή του ημιχρόνου.

Οι φιλοξενούμενοι πίεσαν τον ΟΦΗ στις αρχές της επανάλληψης, είχαν δοκάρι σε ένα δυνατο σουτ του Ζούρκο στο 71' και μια καλή στιγμή με τον Ζγκούρι, αλλά η άμυνα του ΟΦΗ άντεξε στην πίεση και κράτησε το «μηδέν» μέχρι το τέλος.

Ο ΟΦΗ κρατάει το «μηδέν» στην άμυνα για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι και αυτό έχει ασφαλώς και τη σημασία του, στις δυο νίκες που έχει πετύχει με την Αναγέννηση Καρδίτσας (5-0) και τον Αιγινιακό (0-1).

Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ είχε δυο καλές στιγμές με τον Μιλοσάβλιεφ (63' και 86').

Στο τέλος ο ΟΦΗ έπαιξε έξυπνα με το χρόνο και πήρε μια πολύτιμη νίκη, που θα τον βοηθήσει πολύ στην βαθμολογική αναρρίχηση, που επιδιώκει.

 

 

Η ομάδα Κ19 του ΟΦΗ συνέχισε με μια ακόμη νίκη, στο πρωτάθλημα Νέων της Stoiximan Football league, καθώς κέρδισε και τον ΑΟΧανιά με 0-3, σε παιχνίδι που έγινε στο γήπεδο της Μοναχής Ελιάς.

Η ομάδα του Βασίλη Πλεσίτη, σε ένα ακόμη παιχνίδι, κυριάρχησε στον αγωνιστικό χώρο, πέτυχε τρία γκολ , είχε δοκάρι και ευκαιρίες.

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο 21' με τον Κουράκη. Ο Σουρνάκης στο 64' έκανε το 0-2 και το τελικό 0-3 έγραψε και πάλι ο Κουράκης στο 78'.

Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ είχε και ένα δοκάρι με τον Σουρνάκη στο 43'.

Ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης, ανέφερε ότι «ολοκληρώσαμε τους δυο πρώτους γύρους, στον όμιλο μας με νίκες και γενικά καλή εικόνα σαν ομάδα. Περιμέμενουμε να γίνει ένα ακόμη τρίτος γύρος, ώστε να πάρουν περισσότερα παιχνίδια τα παιδιά».

ΟΦΗ: Παναγιώτου, Κοκολογιάννης, Ξενοχτιστάκης, Νηστικάκης, Παπαδογιαννάκης, Κοντογιάννης, Πλευράκης, Κομνηνός, Μανιαδής, Σουρνάκης, Κουράκης.

Στο δεύτερο ημίχρονο αγωνίστηκαν και οι Λαγουδάκης, Περδίκης, Ρουσάκης, Σταυρακάκης, Μπελαδάκης.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Εργοτέλης τα κατάφερε! Ανέτρεψε την διαφορά των 7 βαθμών που είχε πριν απο μερικές εβδομάδες με τον Ιωνικό και πλέον διεκδικεί «στα ίσια» τον τίτλο, καθώς «έπιασε» τον αντίπαλο του στην κορυφή του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής.

Εργοτέλης και Ιωνικός συνεχίζουν χέρι-χέρι και ισόβαθμοι σε μια μάχη για την οποία πλέον δεν υπάρχει φαβορί, όπως είχε χαρακτηριστεί νωρίτερα ο Ιωνικός, με το βαθμολογικό αβαντάζ, που είχε.

Ο Εργοτέλης με τον Σούλη Παπαδόπουλο στον πάγκο και ένα τρόπο παιχνιδιού προσαρμοσμένο στην κατηγορία, κατάφερε γρήγορα να «ψαλιδίσει» την διαφορά, να διώξει απο πάνω του το άγχος (γιατί όταν κυνηγάς στην βαθμολογία τον βασικό σου αντίπαλο, δεν είναι ότι καλύτερο) και πλεον να διεκδικεί επί ίσοις όροις τον τίτλο και την άνοδο.

Βέβαια, ο Εργοτέλης, εκτός απο τα αποτελέσματα που πήρε αυτό το διάστημα, ευνοήθηκε και απο τις γκέλες του αντιπάλου του, ο οποίος δείχνει να διέρχεται μια παρατεταμένη αγωνιστική κρίση, την οποία βίωσε κάποια στιγμή και ο Εργοτέλης για αυτό και έμεινε πίσω.

Ο Ιωνικός του Παγκρητίου σταδίου, όχι μόνο, δεν δικαίωσε τον τίτλο του φαβορί, αλλά ούτε καν τον τίτλο της καλύτερης ομάδας απο τον Εργοτέλη!

Η ομάδα του Σούλη Παπαδόπουλου, ήταν καλύτερη απο το πρώτο, μέχρι και το τελευταίο λεπτό, απέναντι σε ένα αντίπαλο, που έδειξε να παίζει φοβισμένα, μάλλον για την ισοπαλία!

Η πίκρα των ανθρώπων του Εργοτέλη, για τη μη κάλυψη του «χάντικαπ» (2-0 είχε χάσει στη Νίκαια ο Εργοτέλης και 2-1 κέρδισε στο Παγκρήτιο, άρα δεν ευνοείται σε περίπτωση ισοβαθμίας) είναι δικαιολογημένη, καθώς αν και άργησε να σκοράρει (τα γκολ στο 75' και 77' ο Κατσικοκέρης), είχε τις ευκαιρίες για να πετύχει περισσότερα τέρματα, ενώ δέχθηκε το γκολ απο ένα αμφισβητούμενο φάουλ και μάλιστα στην εκπνοή των καθυστερήσεων!

Ομως, ο πρωτογενής στόχος, για τον Εργοτέλη, επιτεύχθηκε και αυτό έχει σημασία.

Κέρδισε τον βασικό του αντίπαλο, εξαφάνισε τη βαθμολογική διαφορά και πήρε αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια.

Αυτο το «μικρό θαύμα», που έχει κάνει ο Εργοτέλης, στους τελευταίους 2 μήνες, να «επιστρέψει» απο μια διαφορά 7 βαθμών, είναι αυτό που πρέπει να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού για τη συνέχεια.

Αυτή η ώθηση και η καλή ψυχολογία μπορεί να του δώσει αυτό που ζητάει...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πήρε το ντέρμπι ο Εργοτέλης και έπιασε τον Ιωνικό!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi