Με πέναλτι του Κατσικοκέρη στο 92' ο Εργοτέλης πανηγύρισε μεγάλη νίκη στη Ρόδο με 1-2, επί του Ιαλυσού, σε ένα παιχνίδι, που οι γηπεδούχοι φωνάζουν για τα σφυρίγματα του Αθηναίου διαιτητή Γκάμαρη.
Τόσο για την φάση του πέναλτι στις καθυστερήσεις (χέρι Ρικκα), όσο και για την φάση της αποβολής του Παφιάκη στο 51' (δεύτερη κίτρινη κάρτα).
Ο Ιαλυσός προηγήθηκε στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου με σκόρερ τον Χατζηφούντα, αλλά μένοντας με δέκα παίκτες στο 51' η εικόνα του αγώνα, άλλαξε.
Στο 61' ο Μπάτζιος ισοφάρισε για τον Εργοτέλη και το παιχνίδι τελικά κρίθηκε στην τελευταία φάση του αγώνα, με την απόφαση του διαιτητής να δείξει πέναλτι σε χέρι του Ρίκκα. Εν μέσω διαμαρτυριών ο Κατσικοκέρης έστειλε την μπάλα στα δχτυα και χάρισε στον Εργοτέλη, μια σημαντική νίκη με 1-2, στην προσπάθεια που κάνει για την άνοδο.
Πάντως ο Ιωνικός κέρδισε τη Θύελλα Ραφήνας, οπότε η κρητική ομάδα εξακολουθεί να «κυνηγάει» τους Νικαιώτες, οι οποίοι παραμένουν στο +2 στην κορυφή.
ΙΑΛΥΣΟΣ (Μάρκος Στεφανίδης): Χειμωνέττος, Αλιατίδης, Αχείμαστος, Αρχοντούλης, Ρεκλείτης, Παφιάκης, Σπάρταλης (76' Νυφαδόπουλος), Χατζηφούντας (86' Κρεκούκιας), Ρίκκα, Μπαρόζο (59' Σταυλάς), Καρπαθάκης.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Σούλης Παπαδόπουλος): Βασιλειάδης, Νικολακάκης, Νιάρος, Παπαπαναγιώτου (84' Ρουσάκης), Μπάτζιος, Μισέλ, Σερτζίνιο, Γκοτσούλιας (46' Βελλίνης), Κατσικοκέρης, Λεάλ (50' λ.τ. Μίνγκας), Καϊμακαμούδης.
Το νικηφόρο σερί των τεσσάρων προηγούμενων αγωνιστικών σταμάτησε σήμερα για τον ΟΦΗ ΄94, φέρνοντας ισοπαλία 1-1 στη Βαγιά με αντίπαλο τα Δειλινά.
Ο ΟΦΗ ’94 προηγήθηκε στο 16’ όταν μετά από κούρσα του Νοικοκυράκη από αριστερά, η μπάλα έφτασε στον Καλαϊτζάκη και αυτός την έστειλε στα δίχτυα κάνοντας το 0-1. Νωρίτερα ο Λαζίδης είχε χάσει απίστευτη ευκαιρία για να σκοράρει ενώ στη συνέχεια ο ΟΦΗ ’94 είχε ευκαιρίες με Νοικοκυράκη, Τζωρτζάκη και Κουγιουμουτζή για να διπλασίασει τα τέρματα. Τα Δειλινά ανέβηκαν στο β’ ημίχρονο και στο 63’ μετά από φάουλ του Κολλαρετάκη, ο Τζανής με κεφαλιά ισοφάρισε 1-1, σκορ που παρέμεινε ως το τέλος καθώς παρότι ο ΟΦΗ ’94 είχε την εδαφική υπεροχή, δεν μπόρεσε να απειλήσει με αξιώσεις την εστία των γηπεδούχων.
ΔΕΙΛΙΝΑ: Σίμος, Τσουβαλάς, Λιότσης, Μπορδούβαλης (32′ λ.τ. Αντωνάκης), Τζανής, Κάββαλος Ν., Ταράι (75′ Κεφαλούκος), Κολλαρετάκης, Κοσκινάς (62′ Καπανταϊδάκης), Πετρόφ, Κάββαλος Δ.
ΟΦΗ ’94: Πανταγάκης, Παπαδάκης, Κουτεντάκης, Ζερβάκης (46′ Μουτσομετάι), Αυγουστάκης, Βολτυράκης (82′ Κοτζιάς), Τζωρτζάκης, Κουγιουμουτζής, Νοικοκυράκης, Καλαϊτζάκης, Λαζίδης (70′ Γκίνη).
Περσι ήταν μέλος της ομάδας του ΟΦΗ, που κέρδισε την άνοδο στην Β' Εθνική. Φέτος επέστρεψε σαν αντίπαλος, στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Κισσαμικό (2-0). Ο Γιάννης Γκούμας μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στο Γιώργο Κορτσιδάκη για τον ΟΦΗ το πρωτάθλημα της Football league και την μάχη της ανόδου.
Στο ερώτημα αν ο ΟΦΗ μπορεί να καλύψει τη διαφορά των 13 βαθμών που τον χωρίζει απο τον Απόλλωνα και τη Λαμία, στις θέσεις της ανόδου, ο έμπειρος μέσος είναι κατηγορηματικός! «Αν ο ΟΦΗ είναι σοβαρός μπορεί! Κάποια στιγμή πιστεύω ότι οι ομάδες που είναι μπροστά θα κάνουν και αυτές το στραβοπάτημα τους. Αρκεί ο ΟΦΗ να είναι σοβαρός και να μην έχει απώλειες» τονίζει ο Γιάννης Γκούμας, ο οποίος αναφέρθηκε και στο σημαντικό παχνίδι με τη Λαμία που δίνει ο Κισσαμικός, στο Μάλεμε. «Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το παιχνίδι αυτό, γιατί το χρειαζόμαστε για τους στόχους μας».
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Γιάννη Γκούμα στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1
-Πως ήταν τα πρώτα συναισθήματα στο Γεντί Κουλέ;
«Ανεκτίμητα! Ζήσαμε μεγάλες στιγμές πέρσι με την ομάδα. Καταφέραμε και ανεβάσαμε την ομάδα στην Β' Εθνική. Μπαίνοντας στο Γεντί Κουλέ, νοιώθεις πάντα κάτι παραπάνω απο τα αλλα γήπεδα».
-Πως είδες το παιχνίδι ΟΦΗ-Κισσαμικός;
«Φάγαμε ένα γκολ στο 46' και αυτό άλλαξε όλη την ψυχολογία της ομάδας. Ο ΟΦΗ εκμεταλεύτηκε τις φάσεις που είχε και πήρε τους τρείς βαθμούς. Νομίζω ότι το γκολ που δεχθήκαμε στις καθυστερήσεις του ρπώτου ημιχρόνου, έκρινε και το παιχνίδι.
Θα μπαίναμε και εμείς με άλλη ψυχολογία στο δεύτερο ημίχρονο, αν είχαμε κρατήσει το μηδέν.
Μας στοίχησε πολύ αυτό το γκολ».
-Πως είδες τον ΟΦΗ;
«Τον περίμενα καλύτερο σε σχέση με άλλα παιχνίδια, που τον είχα δεί. Ισως το παιχνίδι να ήταν τέτοιο».
-Πέρσι με τους συμπαίκτες σου στον ΟΦΗ, καταφέρατε να κάνετε μια μεγάλη ανατροπή στην Γ' Εθνική και να πανηγυρίσετε τελικά την άνοδο. Φέτος πιστεύειες ότι μπορεί να κάνει κάτι ανάλογο ο ΟΦΗ σε άλλη όμως κατηγορία όπως είναι η Football legue;
«Μην ξεγελιόμαστε. Η φανέλα του ΟΦΗ έχει μεγάλη πίεση. Η φανέλα είναι βαριά. Πιστεύω ότι ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει. Αν είναι σοβαρός σε κάθε παιχνίδι και κοιτάζει κάθε ματς ξεχωριστά. Πιστεύω ναι. Οτι ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει και να καλύψει αυτήν την μεγάλη διαφορά, που έχει. Ετσι πιστεύω. Και πέρσι η διαφορά ήταν μεγάλη, αλλά τα καταφέραμε. Είναι άλλη κατηγορία, αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι. Κάποια στιγμή πιστεύω ότι οι ομάδες που είναι μπροστά θα κάνουν και αυτές το στραβοπάτημα τους. Αρκεί ο ΟΦΗ να είναι σοβαρός και να μην έχει απώλειες».
-Κάνε μας ένα σχόλοι για την μάχη της ανόδου:
«Οι 4 ομάδες που έχουν ξεχωρίσει θα διεκδικήσουν την άνοδο. Για μένα δεν λέει κάτι η διαφορά. Με ένα-δυο στραβοπατήματα, αλλάζει η κατάσταση. Πιστεύω ότι αυτές οι 4 ομάδες θα πάνε μέχρι το τέλος, για τις δυο θέσεις».
-Τι γίνεται στον Κισσαμικό φέτος;
"Μια χαρά είναι όλα. Ισως έπρεπε να έχουμε κάποιους βαθμούς ακόμη. Είχαμε και το Κύπελλο, παιχνίδια Τετάρτη-Κυριακή και μας στοίχησε η κούραση. Πιστεύω όμως ότι θα τα καταφέρουμε. Υπάτχει ανταγωνισμός και στις θέσεις της σωτηρίας».
-Πως αντιμετωπίζετε το παιχνίδι με τη Λαμία;
«Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Θέλουμε τη νίκη. Πιστεύω ότι θα κριθεί στη δύναμη.
Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το παιχνίδι αυτό, γιατί το χρειαζόμαστε για τους στόχους μας».