Του Γιώργου Κορτσιδάκη Είχαν καταλήξει στην Τούμπα, ως έδρα της Εθνικής ομάδας για τα προκριματικά του Γιούρο, με την προτροπή και του ΠΑΟΚτζή προπονητή της Εθνικής Αγγελου Αναστασιάδη. Τους τα… χάλασαν όμως, οι συνδεσμίτες του ΠΑΟΚ, οι οποίοι με μια απίστευτη ανακοίνωση, έριξαν …πόρτα στην Εθνική ομάδα, με το «δεν σας θέλουμε στην Τούμπα». Η …σιωπή της διοίκησης του ΠΑΟΚ, στο όλο θέμα μέχρι σήμερα, δείχνει ότι η Εθνική θα πρέπει να πάει κάπου αλλού. Κάπου, που την θέλουν και την αγαπούν. Και συγκεκριμένα, στο Παγκρήτιο στάδιο, το οποίο μετά από αυτήν την εξέλιξη, από δεύτερη έδρα της Εθνικής, παίζει αδιαφιλονίκητο φαβορί, για πρώτη! Αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά (στην Ελλάδα ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος), το κοινό της Κρήτης, θα παρακολουθήσει στις 8 Ιουνίου, ένα σπουδαίο παιχνίδι. Το Ελλάδα-Ιταλία, που είναι και το πρώτο εντός έδρας, που ανέδειξε η κλήρωση! Ακόμα και στην κλήρωση, το έδαφος ήταν ευνοικό,…