Του Γιώργου Κορτσιδάκη O ΟΦΗ με 4 νίκες, σε ισάριθμους αγώνες και μάλιστα δυο φορές στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος (το 1986 και το 1995), προίκα της μεγάλης ομάδας που είχε την "χρυσή" δεκαετία 1985-1995, κρατάει μέχρι και σήμερα το ρεκόρ, για το καλύτερο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, μεταξύ των επαρχιακών ομάδων της χώρας. Μαζί με τον ΟΦΗ, είναι και ο ιστορικός Ολυμπιακός Βόλου, ο οποίος μάλιστα ήταν η πρώτη ομάδα το 1971, που έκανε το εντυπωσιακό 4Χ4 στην Α' Εθνική, όπως μας πληροφορεί με τα έγκριτα στατιστικά της, η επίσημη σελίδα, της Σούπερ Λίγκ. Καμία ομάδα, δεν έχει σπάσει αυτό το ρεκόρ, το οποίο σήμερα "απειλεί" η Ξάνθη, με το φετινό 3Χ3 που έχει κάνει. Βέβαια, για να ισοφαρίσει το ρεκόρ του ΟΦΗ και να δημιουργήσει προυποθέσεις για κάτι μεγαλύτερο, η Ξάνθη, θα πρέπει να κερδίσει την προσεχή αγωνιστική στη Λάρισα. Τότε θα ισοφαρίσει το 4Χ4 του ΟΦΗ και του Ολυμπιακού…