Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο ΟΦΗ έβγαλε το ...λάδι του Ολυμπιακού στο Καραισκάκης και παρά την ήττα με 2-1, έχει να μετράει πολλά οφέλη, με πρώτο και κύριο, ότι η ποδοσφαιρική Ελλάδα, σε ένα παιχνίδι υψηλού επιπέδου, είδε ότι αυτό που γίνεται στην κρητική ομάδα φέτος, μόνο τυχαίο που δεν είναι. Ο ΟΦΗ έχει αλλάξει επίπεδο και μπορεί και πάλι να κοιτάζει στα μάτια τις μεγάλες ομάδες, εντός αλλά και εκτός έδρας. Η φάση που ο ΟΦΗ ζητάει πέναλτι στον Φιγκειρέδο, βρίσκεται απο όλους στο επίκεντρο, καθώς εκτός απο τον πολύ κακό διαιτητή (Παπαδόπουλο), που έδειξε "παίζετε" στην ροή του αγώνα, ούτε ο δαιτητής VAR με την άνεση του ριπλέι και της οθόνης, απέδωσε δικαιοσύνη, επιβεβαιώνοντας ότι το πρόβλημα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, είναι τελικά σύνθετο και έχει να κάνει κυρίως με ανίκανους και φοβισμένους, οι οποίοι καλούνται να πάρουν αποφάσεις και βρίσκονται σε...κατάσταση πανικού, όταν θα πρέπει να αποφασίσουν σε βάρος,…