Συγκλονιστική ήταν η παρουσία των φιλάθλων του ΟΦΗ, στο Κρητικό ντέρμπι της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών (ΡΕΑ-ΟΦΗ) στο γήπεδο της Σοχώρας στο Ρέθυμνο, με τα κορίτσια του ΟΦΗ, να πανηγυρίζουν τη μεγάλη νίκη.
Σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ευχαριστεί τους φιλάθλους, για τη συμπαράσταση τους, σε όλα τα τμήματα του συλλόγου.
Οπως τονίζει : "Συγκλονιστική και συγκινητική, η παρουσία των φιλάθλων μας και η στήριξη τους στα κορίτσια του ποδοσφαίρου, στη μεγάλη εκτός έδρας νίκη (1-3) στο Ρέθυμνο για το πρωτάθλημα της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών.
Τους ευχαριστούμε για τη συμπαράσταση τους, σε όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ!
Συνεχίζουμε δυνατά, με την ασπίδα στην καρδιά!" #ofierasitechnis
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τους πανηγυρισμούς των κοριτσιών του ΟΦΗ με τους φιλάθλους, μετά το τέλος της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με δυο γκολ της Μουστάκ, το δεύτερο με πέναλτι (3', 52' πεν.) και ένα της Ριμπάνσκα (64'), ο ΟΦΗ, έκανε την τέλεια απόδραση απο το γήπεδο της Σοχώρας με 1-3 και πανηγύρισε το μεγάλο διπλό με τον κόσμο στο πλευρό του, που ταξίδεψε στο Ρέθυμνο, για να ενισχύσει τα κορίτσια του συλλόγου, στο Κρητικό ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος, της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών.
Με τη νίκη αυτή, τα κορίτσια του ΟΦΗ συνεχίζουν στην 3η θέση με 12 βαθμούς, πίσω απο την πρωτοπόρο ΑΕΚ και τον Αστέρα Τρίπολης, που είναι στην πρώτη θέση με 15, ενώ ο πρωταθλητής ΠΑΟΚ, είναι στην 4η θέση με 8 βαθμούς.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με με 0-3 στο Ρέθυμνο και ουσιαστικά διαχειρίστηκε με τον καλύτερο τρόπο το παιχνίδι.
Προηγήθηκε πολύ νωρίς, μόλις στο 3' με κεφαλιά της Μουστάκ, έκλεισε το ημίχρονο με 0-1 και τελείωσε το ματς στο δεύτερο ημίχρονο, με το πέναλτι που κέρδισε η Ριμπάνσκα και μετέτρεψε σε γκολ η Μουστάκ στο 52' για το 0-2, ενώ τη χαριστική βολή, έδωσε η Ριμπάνσκα, στο 64' με σουτ για το 0-3.
Η αξιόλογη ομάδα του Ρεθύμνου (είναι στην 5η θέση με 7 βαθμούς) μέιωσε στο 87' με την Μπασούρη, για το τελικό 1-3.
Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του ΟΦΗ, η Μούστακ, είχε και δυο δοκάρια, στο 65 και 69'.
Το τελευταίο σφύριγμα, του διαιτητή Κυριακίδη, έφερε τα κορίτσια του ΟΦΗ να πανηγυρίζουν με τον κόσμο, τη μεγάλη εκτός έδρας νίκη.
Ανδρουλάκης: "Μεγάλη νίκη"
Η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, πέτυχε μεγάλο διπλό στο Ρέθυμνο, επί της ΡΕΑ (1-3) για την 5η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α' Εθνικής γυναικών και ο προπονητής του ΟΦΗ Αντώνης Ανδρουλάκης, χαρακτήρισε μεγάλη τη νίκη των κοριτσιών του, ενώ ευχαρίστησε και τον κόσμο που ακολούθησε την ομάδα στο Ρέθυμνο. Παράλληλα, αφιέρωσε τη νίκη στην τραυματία Στράντζαλη.
Οπως είπε «αρχικά θέλω να ευχαριστήσω τη Ρ.Ε.Α. για την άριστη φιλοξενία. Είναι γεγονός ότι η νίκη σήμερα είναι μεγάλη για δύο λόγους. Γιατί υπάρχει η ιδιαιτερότητα της Κρητικής μονομαχίας και επειδή η Ρ.Ε.Α. είναι μία πάρα πολύ καλή ομάδα και θέλω να συγχαρώ τους ανθρώπους της για τη δουλειά που κάνουν. Από κει και πέρα, νομίζω ότι η ομάδα μας σήμερα ήταν καλύτερη σε όλες τις φάσεις του παιχνιδιού, αν εξαιρέσουμε ένα μικρό διάστημα στο α’ ημίχρονο. Είχαμε αρκετά καλές στιγμές και στις δύο πλευρές του γηπέδου και θεωρώ πως πετύχαμε μία δίκαιη και σημαντική νίκη.
Από μένα προσωπικά αυτή η νίκη είναι αφιερωμένη στην Κωνσταντίνα Στράντζαλη, όπως και όλες οι νίκες, διότι είναι και θα είναι μέλος της οικογένειας μας, ακόμα και αν κάποιοι λόγοι την κάνουν να μην είναι στο Ηράκλειο, Επίσης, ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε και μας βοήθησε. Συγχαρητήρια πολλά στις παίκτριες, αξίζουν πολλά και αυτή η ομάδα θα τα πάρει».
Η Νάσια Πέίου με τη σειρά της, ανέφερε ότι «θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια και στην ομάδα της Ρ.Ε.Α. Επάξια είναι ψηλά φέτος και έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά και αυτό θα φανεί και στην πορεία του πρωταθλήματος.
Πιστεύω ότι σήμερα το ματς κρίθηκε στη δύναμη και στα ψυχικά αποθέματα, μπαίνοντας αποφασισμένες να κερδίσουμε. Αφιερώνουμε τη νίκη στην Κωνσταντίνα Στράντζαλη. Αποτελεί ακόμα κομμάτι της ομάδας. Επίσης, την αφιερώνουμε και στους οπαδούς μας οι οποίοι ήρθαν ως εδώ παρά τις αντίξοες συνθήκες.
Παρουσιάζουμε ένα σύνολο πολύ δυνατό και χάρη στον προπονητή αυτό φαίνεται και μέσα στο γήπεδο. Ευχόμαστε καλή συνέχεια στα κορίτσια».
Ρ.Ε.Α. (Στέλιος Κοζανίδης): Μανουκαράκη, Κοτσάκι, Νικοπούλου, Παντερή (76’ Γουνάκη), Γεωργούλα, Νακαγιένζε, Γιοσουέ (76’ Βορριά), Σιτούμα (70’ Μπασούρη), Μοσκοφίδου, Μαρκουτσά (58’ Ζώτου), Κρίστο.
ΟΦΗ (Αντώνης Ανδρουλάκης): Βαν Νούλαντ, Ριμπάνσκα, Κουκουλάκη, Μούστακ (90’ Θεοδωράκη), Πατερνά, Πις (89’ Φούρλας), Σιδηρά, Αεράκη (46’ Κωνιωτάκη), Κυδωνάκη, Τσέλα, Πέιου.
Δείτε όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Με χατ-τρικ της Βαλέριας Κουτσούρη και ένα γκολ της Κατερίνας Μοσχάμπαρη, η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών Κ17 του ΟΦΗ, κέρδισε 4-1 την αντίστοιχη του Εργοτέλη, στο πλαίσιο του Πανελλήνιου πρωτάθλημα υποδομών Κ17 γυναικών, σε παιχνίδι που έγινε στα Καλέσα.
Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη των κοριτσιών του ΟΦΗ Κ17, στο αντίστοιχο πρωτάθλημα, καθώς είχαν κερδίσει στην προηγούμενη αγωνιστική στα Χανιά τον Ποσειδώνα Καμισιανών Ραπανιανών με 4-2, με 4 γκολ της Μοσχάμπαρη!
ΟΦΗ Κ17 – ΝΕΟΙ ΕΡΓΟΤΕΛΗ Κ17
20/11/2024, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΛΕΣΩΝ
11αδα ΟΦΗ Κ17:
-ΣΑΪΤΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ (Τ)
-ΣΠΑΘΑΡΑΚΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ (Α)
-ΧΡΟΝΑΚΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ
-ΜΟΣΧΑΜΠΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
-ΤΡΟΥΛΗ ΕΡΩΦΙΛΗ – ΜΑΡΙΑ
-ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗ ΝΕΦΕΛΗ
-ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ
-ΚΟΥΤΣΟΥΡΗ ΒΑΛΕΡΙΑ
-ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
-ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
-ΚΑΡΝΟΜΟΥΡΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Πέρασαν σαν αλλαγή:
-46’: ΦΥΣΑΡΑΚΗ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ – ΜΑΡΙΑ (ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ)
-71’: ΤΑΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ (ΤΡΟΥΛΗ ΕΡΩΦΙΛΗ – ΜΑΡΙΑ)
-81’: ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ (ΧΡΟΝΑΚΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ)
-89’: ΜΑΝΔΑΛΕΝΗ ΔΑΝΑΗ-ΝΟΕΛΑ (ΚΟΥΤΣΟΥΡΗ ΒΑΛΕΡΙΑ)
-89’: ΣΙΓΑΝΑΚΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ (ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ)
ΣΚΟΡ: 4-1
1-0: 35’ ΚΟΥΤΣΟΥΡΗ ΒΑΛΕΡΙΑ
1-1: 51’ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΕΚΤΡΑ
2-1: 53’ ΜΟΣΧΑΜΠΑΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
3-1: 74’ ΚΟΥΤΣΟΥΡΗ ΒΑΛΕΡΙΑ
4-1: 89’ ΚΟΥΤΣΟΥΡΗ ΒΑΛΕΡΙΑ
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΕΤΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΡΟΔΙΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)