Χαρούμενος για την επιστροφή της ομάδας του, στις νίκες εμφανίστηκε στις δηλώσεις του, ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, μετά το 3-0 επί του Αθλου Ορεστιάδας.
Όπως ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, "το ζητούμενο ήταν η νίκη και το καταφέραμε.Παίξαμε αρκετά σκληρά και χωρίς να μπορέσει ο αντίπαλος να αντιδράσει. Έχουμε παίξει και καλύτερα. Αυτό έχει σχέση και με τον αντίπαλο. Το ζητούμενο ήταν οι τρείς βαθμοί που πήραμε".
Ο Γιάννης Καλμαζίδης, αναφέρθηκε και στα προβλήματα που είχε η ομάδα του, πριν το παιχνίδι. Οπως ανέφερε "είχαμε πρόβλημα τις τελευταίες μέρες με τον βασικό πασαδόρο και ευχαριστώ το ιατρικό επιτελείο για να τον έχουμε σε ένα ικανοποιητικό βαθμό. Πάντα θα υπάρχουν τραυματισμοί, τους οποίους καλούμαστε να ξεπεράσουμε μέσα απο την ομάδα με όλους τους παίκτες και νομίζω κάναμε καλή δουλειά".
Για τη συνέχεια, ο Γιάννης Καλμαζίδης, τόνισε ότι "'έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο παιχνίδι με τον Μίλωνα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Μετά έχουμε τον Πήγασο στην έδρα μας, που είναι σε μεγάλη φόρμα, κέρδισε τον Ολυμπιακό και παίζει καλά. Ολα τα παιχνίδια είναι δύσκολα. Εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και μετά θα δούμε τι κάναμε".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εβγαλε αντίδραση ο θυμωμένος ΟΦΗ και καθάρισε εύκολα τον Αθλο Ορεστιάδας με 3-0
Η λήξη του αγώνα ΟΦΗ-Αθλος Ορεστιάδας (3-0), έφερε τους παίκτες του ΟΦΗ, να πανηγυρίζουν μαζί με τους φιλάθλους.
Στα πανηγυρικά, όπως πάντα, και ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, εμφανώς ικανοποιημένος απο τη νίκη της ομάδας.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, στάθηκαν στο πλευρό της ομάδας στο παιχνίδι, η οποία επανήλθε στα νικηφόρα αποτελέσματα.
Αυτή ήταν η 4η φετινή νίκη του ΟΦΗ στο κλειστό του ΒΑΚ (2 για το πρωτάθλημα και 2 για το Λίγκ Καπ, ενώ έχει και 2 ήττες).
"Οι παίκτες της ομάδας μας, πανηγυρίζουν ξανά με τους φιλάθλους μας, στο "παλατάκι" του ΒΑ μετά τη νίκη με 3-0 επί του Αθλου Ορεστιάδας (25-14, 25-20, 25-11). Τους ευχαριστούμε για την συμπαράσταση τους, για μια ακόμη φορά!" αναφέρει στην ανακοίνωση της, η ομάδα βολεϊ του ΟΦΗ.
Δείτε παρακάτω τα πανηγύρια παικτών και φιλάθλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εβγαλε αντίδραση ο θυμωμένος ΟΦΗ και καθάρισε εύκολα τον Αθλο Ορεστιάδας με 3-0
Εντυπωσιακή η εικόνα απο τα παιδιά της ακαδημίας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, στην ετήσια φωτογράφιση του τμήματος που έγινε στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
"Αυτά τα παιδιά είναι το σήμερα και το αύριο του ΟΦΗ μας!" αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και συνεχίζει "θα πρέπει να τα προσέχουμε, ως κόρη οφθαλμού!
Το γήπεδο "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης" γέμισε με ομιλιτάκια, στην ετήσια φωτογράφιση της ακαδημίας ποδοσφαίρου, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές για αυτήν την υπέροχη στιγμή, που μας γεμίζει χαρά, υπερηφάνεια, αλλά και αισιοδοξία για το αύριο!".
Δείτε την εντυπωσιακή εικόνα στο παρακάτω VIDEO.