O ΟΦΗ μπορεί να ανακάμψει, μας αδικεί η βαθμολογική μας θέση, ανέφερε ο κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, μετά την ήττα στη Νέα Σμύρνη απο το Μίλωνα με 3-0 σετ (25-15, 27-25, 28-26), σε ένα παιχνίδι που στα δυο απο τα τρία σετ, ήταν μεγάλο ντέρμπι. "Αξίζαμε να πάρουμε έστω ένα βαθμό σήμερα" ανέφερε ο Ανδρέας Ανδρεάδης.
Οπως είπε ο έμπειρος κεντρικός "αν εξαιρέσουμε το πρώτο σετ, μέχρι να μπούμε στο γήπεδο, που είναι ιδιαίτερο, παίξαμε πολύ καλά και αυτό μας δίνει μια νότα αισιοδοξίας, ότι μπορούμε να ανακάμψουμε. Μας αδικεί η βαθμολογική μας θέση. Εχουμε τώρα ένα κρίσιμο παιχνίδι με τον Πήγασο, το οποίο πρέπει να κερδίσουμε οπωσδήποτε. Το παιχνιδι με το Μίλωνα, το διαβάσαμε καλά, στο δεύτερο και το τρίτο σετ ήμασταν μπροστά και μπορούσαμε να το πάρουμε. Αξίζαμε να πάρουμε έστω ένα βαθμό σήμερα.
Κάποια εύκολα λάθη, κάποια πράγματα πού δεν τους δώσαμε ιδιαίτερη σημασία, μας κόστισαν στα κλεισίματα των σετ.
Έτσι χάσαμε με 3-0. Είναι δίκαιη η επικράτηση του Μίλωνα, τώρα βλέπουμε το παιχνίδι με την Πολίχνη".
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι και δηλώσεις.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ιστορική Παναχαϊκή, αντίπαλος του ΟΦΗ, λοιπόν, στους "8" του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η ομάδα της Πάτρας, που ζεί και αυτή, όπως και πολλές άλλες με τις αναμνήσεις του παρελθόντος της, καθώς έχουν περάσει 22 χρόνια απο την τελευταία φορά που αγωνίστηκε στην Α' Εθνική.
Σήμερα βολοδέρνει στη Β' Εθνική (Σούπερ Λίγκ 2), με αβέβαιο μέλλον, όπως μαρτυρούν άνθρωποι που είναι κοντά στο σύλλογο και παρακολοθούν τις εξελίξεις.
Οι Αμερικανοί επενδυτές, που έχουν αναλάβει τα ηνία της ομάδας, δεν έχουν δώσει στους Πατρινούς, την υπέρβαση που ονειρεύονται.
Η ομάδα, ούτε καν, πλησιάζει σε αυτό, που θα ήθελε ο φίλαθλος της Παναχαϊκής και αυτή τη στιγμή, ο στόχος είναι η παραμονή στην κατηγορία.
Η μεγάλη ευκαιρία στην Παναχαϊκή, χάθηκε την διετία 2026-18, όταν ο Κώστας Κατσουράνης, απο το πόστο του αθλητικού διευθυντή και κάποιοι επιχειρηματίες της περιοχής, επιχείρησαν να την ανεβάσουν στα σαλόνια.
Το πρότζεκτ της "Παναχαϊκής Συμμαχίας" έμοιαζε ιδανικό, αλλά κράτησε λίγο.Χάθηκαν πολλά χρήματα και οι επιχειρηματίες κουράστηκαν και διασπάστηκαν μέχρι που το όλο πρότζεκτ διαλύθηκε.
Ηταν μια προσπάθεια με πολλά κιονά, με αυτή των επιχειρηματιών του ΟΦΗ, που πήραν την ομάδα απο τη Γ' Εθνική, αλλά τουλάχιστον αυτοί, έστω με πολλά προβλήματα, κατάφεραν να την επαναφέρουν στην μεγάλη κατηγορία και να την παραδώσουν στον σημερινό ιδιοκτήτη, το 2018.
Σήμερα, η ομάδα της Πάτρας, προσπαθεί να επιβιώσει στην κατηγορία και απο εκεί και πέρα ότι καλύτερο έρθει. Αν έρθει.
Το Κύπελλο δεν είναι στόχος, αλλά με τον ΟΦΗ, θα κυνηγήσει το όνειρο της και της ελπίδες της.
Ακόμα και τα μεγάλα αουτσάιντερ, έχουν δικαίωμα στην ελπίδα.
Στην ιστορική Παναχαϊκή, θα συναντήσουμε , κάποιους παλιούς γνώριμους, τον αριστερό μπακ Λυμπεράκη, που πέρασε ένα φεγγάρι απο τον ΟΦΗ, τον Ηρακλειώτη Βαλάντη Κοζορώνη, με μεγάλη καριέρα σε Εργοτέλη, ΠΑΣ Γιάννινα και άλλες ομάδες.
Aκόμη ο Θανάσης Παρατόλιος απο τον ΟΦΗ της Γ' Εθνικής.
Αλλά και ο Βραζιλιάνος ποιοτικός μεσοεπιθετικός Πολέτο, που αξίζει προσοχής.
Προπονητής, ο γνωστός Σούλης Παπαδόπουλος, που αντικατέστησε τον Γιάννη Τάτση, ο οποίος ξεκίνησε τη σεζόν. Αμυντικός προπονητής, προπονητής αποτελέσματος, κλασική προπονητική φιγούρα της κατηγορίας, ο Σούλης, θα επιχειρήσει με ότι όπλα διαθέτει για ένα σκορ, που θα δίνει ελπίδα στην Παναχαϊκή, στη ρεβάνς της Πάτρας.
Εκεί το άγχος του ΟΦΗ, αλλά και το άσχημο γήπεδο, μπορεί να βάλουν σε πρόβλημα το μεγάλο φαβορί, αν στο πρώτο παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, δεν καθαρίσει την πρόκριση, όπως οφείλει να κάνει ο ΟΦΗ, απέναντι σε μια ομάδα χαμηλότερης κατηγορία, εξαργυρώνοντας το πρώτο λαχείο ,απο το μονοπάτι της κλήρωσης του Κυπέλλου, μέχρι και τον τελικό.
Eίναι πραγματικά, μια μεγάλη ευκαιρία να δώσει ξανά ο ΟΦΗ, το παρών σε ένα τελικό Κυπέλλου, 34 χρόνια, μετά το 1990, που αγωνίστηκε τελευταία φορά, στο χαμένο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό (4-2).
Με παιδιά σχεδόν στο σύνολο τους, απο τα σπλάχνα της, η ομάδα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, ξεκίνησε και φέτος την προσπάθεια της στην Α2.
Την περασμένη αγωνιστική, με γκολ στο τελευταίο δευτερόλεπτο, πήρε μεγάλη εκτός έδρας νίκη επί του Ιωνικού (10-11).
Την Κυριακή (15/12, 1μμ) υποδέχονται στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, την Ηλιούπολη.
Ο προπονητής Κώστας Φιτσανάκης μιλώντας για τη φετινή ομάδα, τονίζει ότι εμπιστεύεται τα ταλέντα του.
Όπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ "η ομάδα μας θέλει υπομονή. Στηρίζεται σε πολλά νέα παιδιά που χρειάζονται το χρόνο τους. Είμαστε όμως πολύ αισιόδοξοι. Τα παιδιά κάνουν προπόνηση και εγω εμπιστεύομαι τις ομάδες που κάνουν προπόνηση".
Για το ποιές μπορεί να είναι οι προσδοκίες φέτος για τον ΟΦΗ, ο Κώστας Φιτσανάκης, επισημαίνει ότι "όταν η ομάδα έχει νέα παιδιά, είναι λογικό η ομάδα, να έχει σκαμπανεβάσματα. Το πρώτο που χρειάζεται είναι να έχουμε υπομονή και διάθεση να διορθώνουμε συνεχώς, τη νέα γενιά. Τα παιδιά έχουν πάρα πολύ όρεξη. Πάνω απο τα μισά παιδιά μας, είναι απο την ομάδα Νέων Ανδρών, την ομάδα Κ19. Ετσι επενδύει στο μέλλον της και στους Ηρακλειώτες αθλητές. Αυτό δεν μπορεί να μπορεί να έχει άμεσο αποτέλεσμα. Θα εξαρτηθεί απο την διάθεση των παιδιών. Εγώ είμαι πολύ αισιόδοξος".
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του προπονητή του ΟΦΗ.