Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, συγχαίρει την ΕΠΣΗρακλείου, για την πετυχημένη εκδήλωση της κοπής της πίτας της Ενωσης, που έγινε στο κέντρο "Αναδρομές".
"Τέτοιες εκδηλώσεις, ανεβάζουν το επίπεδο του τοπικού ποδοσφαίρου" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ:
"Το Διοικητικό Συμβούλιο, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συγχαίρει την ΕΠΣΗρακλείου, τον πρόεδρο Νίκο Τζώρτζογλου και τους συνεργάτες του, για την πετυχημένη εκδήλωση της κοπής της πίτας της Ενωσης στο Κέντρο "Αναδρομές".
Τέτοιες εκδηλώσεις, ανεβάζουν το επίπεδο του τοπικού ποδοσφαίρου.
Ήταν μια ξεχωριστή στιγμή για μας και όλη την οικογένεια του ΟΦΗ, η αναφορά στα 100 χρόνια του συλλόγου μας.
Σαν Ερασιτέχνης ΟΦΗ, θα είμαστε πάντα κοντά, σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης, του Ερασιτεχνικού Αθλητισμού".
Σε ένα παιχνίδι με κραυγαλέες ευκαιρίες, τρία δοκάρια (2 ο Λεβαδειακός και ένα ο ΟΦΗ), οι δυο ομάδες έμειναν στο 0-0 και πήραν απο ένα βαθμό (0-0).
Στιγμή του αγώνα, η τρομερή επέμβαση του γκολκήπερ του Λεβαδειακού Γκαραβέλη, ο οποιος έκανε τρομερή εκτίναξη και επέμβαση με το ένα χέρι στο "Γ" στο 68' σε κεφαλιά του Σαλτσέντο, κρατώντας το μηδέν στην εστία του.
Δείτε στο παρακάτω VIDEΟ τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Γκαραβέλης, έκλεψε τη δόξα απο το Σαλτσέντο, στη ματσάρα του Γεντί Κουλέ
Νέα επιτυχία, για το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ. Η 14χρονη σκακίστρια του ΟΦΗ Δήμητρα Αλεξανδρή, αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδος, στο Πανελλήνιο Ατομικό Πρωτάθλημα Νεανίδων (Κορίτσια κάτω των 18 ετών), που πραγματοποιήθηκε από τις 02 έως 08 Ιανουαρίου στην Θεσσαλονίκη.
Στο πρωτάθλημα, συμμετείχαν οι καλύτερες σκακίστριες (Κ18) από όλη την Ελλάδα και η Δήμητρα κατάφερε παίζοντας δυναμικά, να κατακτήσει επάξια με 5,5 πόντους σε 7 αγώνες την πρώτη θέση.
"Συγχαρητήρια στην σκακίστρια μας, για την οποία είμαστε σίγουροι ότι το μέλλον της ανήκει. Συγχαρητήρια στο σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, που κρατάει ψηλά τη σημαία του συλλόγου μας", αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.