Το πρόγραμμα της προετοιμασίας του ΟΦΗ τροποποιείται μετά τον ορισμό των δυο πρώτων επίσημων αγώνων της χρονιάς, για το Κύπελλο Ελλάδος, με τον Αχαρναικό στις 10 και 14 Σεπτεμβρίου.
Η έναρξη του Κυπέλλου Ελλάδος και ο ορισμός του αγώνα με τον Αχαρναικό στο Γεντί Κουλέ, το Σάββατο (10/9) στις 5.30, αναβάλει οριστικά το φιλικό παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά, που είχε κλείσει ο ΟΦΗ την ίδια μέρα.
Για το δεύτερο φιλικό με τον ΑΟΧανιά, που έχει κλειστεί στα Χανιά για τις 17 Σεπτεμβρίου, θα παρθεί οριστική απόφαση τις επόμενες ημέρες.
Και αυτό γιατί ο ΟΦΗ θα δώσει το δεύτερο παιχνίδι Κυπέλλου με τον Αχαρναικό την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου στο Μενίδι.
Οι δυο ομάδες βρίσκονται σε «ανοιχτή γραμμή» για να κανουν έγκαιρα την απαραίτηση συνεόηση, για το φιλικό παιχνίδι στις 17/9.
Για το δεύτερο φιλικό με τον ΑΟΧανιά, που έχει κλειστεί στα Χανιά για τις 17 Σεπτεμβρίου, θα παρθεί οριστική απόφαση τις επόμενες ημέρες.
Οι δυο ομάδες βρίσκονται σε «ανοιχτή γραμμή» για να κανουν έγκαιρα την απαραίτηση συνεόηση, για το φιλικό παιχνίδι στις 17/9.
Το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς δίνει το Σάββατο (5.30μμ) ο ΟΦΗ, καθώς η ΕΠΟ όρισε την πρώτη αναμέτρηση με τον Αχαρναικό για το Κύπελλο Ελλάδος.
Να σημειωθεί ότι ο επαναλληπτικός (η πρόκριση θα κριθεί σε δυο αγώνες) θα γίνει την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου στο Μενίδι (4μμ).
Να σημειωθεί ότι στην α’ φάση γίνονται δυο ματς από συλλόγους της Β’ Εθνικής, ενώ οι υπόλοιπες 14 πέρασαν άνευ αγώνα στη β’ φάση, η οποία θα διεξαχθεί σε ομίλους με τη συμμετοχή και συλλόγων της Σούπερ Λίγκας.
Η σέντρα θα πραγματοποιηθεί στο «Θ. Βαρδινογιάννης» με την αναμέτρηση ΟΦΗ-Αχαρναϊκός (10/9, 17:30).
Το άλλο ζευγάρι (Παναιγιάλειος-Σπάρτη) θα ριχτεί στη μάχη την ίδια ημέρα, στις 19:30.
Το πρόγραμμα της α' φάσης
Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου
ΟΦΗ - Αχαρναϊκός (17:30, Γήπεδο «Θ. Βαρδινογιάννης»)
Παναιγιάλειος - Σπάρτη (19:30, Δημ. Στάδιο Αιγίου)
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου
Σπάρτη - Παναιγιάλειος (16:00, Δημ. Σπάρτης)
Αχαρναϊκός - ΟΦΗ (16:00, Δημ. Αχαρνών)
Μια πρώτη γεύση από τα τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα, αναμένεται να πάρει ο Νίκος Νιόπλιας στο φιλικό με την Επισκοπή στο γήπεδο του Γάλλου στο Ρέθυμνο (Τετάρτη 7/9, 6μμ).
Ο τεχνικός του ΟΦΗ προτίθεται να δώσει χρόνο συμμετοχής στους Αντουκόρ, Σουλέ και Ροβίθη, οι οποίοι έχουν ήδη ενταχθεί στο προπονητικό πρόγραμμα της κρητικής ομάδας.
Παράλληλα, αναμένεται να χρησιμοποιήσει στο παιχνίδι, παίκτες που δεν αγωνίστηκαν βασικοί στην αναμέτρηση με την Καλλονή.
Δεν υπολογίζονται οι τραυματίες Μπουρσέλης, Κομεσίδης, Κοιλιάρας και Μπολάκης.
Οι παίκτες του ΟΦΗ που δεν θα αγωνιστούν στο φιλικό με την Επισκοπή θα προπονηθούν την Τετάρτη (7/9) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.