Μετά το ρεπό που έδωσε την Κυριακή (11/9) στους παίκτες του ΟΦΗ ο Νίκος Νιόπλιας, οι ποδοσφαιριστές της κρητικής ομάδας, επιστρέφουν τη Δευτέρα στις προπονήσεις στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στις επιστροφές που μετράει ο τεχνικός του ΟΦΗ, είναι και αυτή του Μανόλη Μπολάκη, ο οποίος το Σάββατο ακολούθησε το κανονικό πρόγραμμα και δείχνει να ξεπερνάει τον τραυματισμό που τον ταλαιπώρησε, το προηγούμενο διάστημα.
Στον ΟΦΗ περιμένουν μέχρι το απόγευμα της Δευτέρας (12/9) επίσημη ενημέρωση απο την ΕΠΟ για την έδρα του αγώνα με τον Αχαρναικό για το Κύπελλο Ελλάδος που έχει οριστεί για την Τετάρτη (14/9, 4μμ).
Χαμηλούς τόνους κράτησε ο Γιαννης Χατζηνικολάου στον Εργοτέλη, για το διπλό της κρητικής ομάδας, στον Κορυδαλλό, επί της Προοδευτικής, στην πρεμιέρα του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής. Μετά το τέλος του αγώνα, ο προπονητής του Εργοτέλη, ανέφερε πως «δεν μας λέει κάτι αυτή η νίκη, πέρα από την τόνωση της ψυχολογίας λόγω πρεμιέρας. Μας βοηθά να δούμε με διαφορετικό μάτι τη συνέχεια του πρωταθλήματος, καθώς θα δώσουμε αντίστοιχες μάχες σε δύσκολες έδρες. Η προσοχή μας πρέπει να βρίσκεται διαρκώς στο μέγιστο βαθμό. Συνεχίζουμε τη δουλειά με σοβαρότητα και ταπεινότητα για να είμαστε μέσα στον στόχο μας. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για τα ψυχικά αποθέματα που έδειξαν κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης».
ΤΟ ΜΑΤΣ
Με το "δεξί" μπήκε στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής Κατηγορίας ο Εργοτέλης, επικρατώντας με 2-0 της Προοδευτικής στη Νίκαια.
Η κρητική ομάδα προσαρμόστηκε γρήγορα στο «πλαστικό» γήπεδο της Νίκαιας, καταφέρνοντας να αναδείξει την ποιότητα που διαθέτει, αν και η δύναμη ήταν το κυρίαρχο στοιχείο καθ' όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης.
Στο 1ο ημίχρονο ο Εργοτέλης κυριάρχησε απόλυτα στον αγωνιστικό χώρο. Με κύριο εκφραστή των επιθετικών προσπαθειών του τον Σέρχιο Λεάλ και με άξιους συμπαραστάτες τους Νίκο Κατσικοκέρη, Έλτον Καλέ και Δημήτρη Κοιλιάρα, ο Εργοτέλης προσπάθησε να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να σκοράρει. Ταυτόχρονα, η αμυντική λειτουργιά της ομάδας ήταν υποδειγματική, με τα αμυντικά χαφ Μισέλ και Ρουσάκη, σε συνεργασία με την αμυντική γραμμή να μην επιτρέπουν στην Προοδευτική να γίνει απειλητική. Στο 37’ ο Καλαϊτζίδης ανέτρεψε τον Λεάλ στην περιοχή των γηπεδούχων και ο διαιτητής του αγώνα έδειξε την άσπρη βούλα. Την εκτέλεση ανέλαβε ο ίδιος, ο οποίος έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα στο 39´και διαμόρφωσε το 1-0 για τον Εργοτέλη, που ήταν και το σκορ του πρώτου μέρους.
Στο 2ο ημίχρονο η Προοδευτική μπήκε πιο δυνατά, πίεσε σε κάποιες στιγμές τον Εργοτέλη και δημιούργησε μερικές καλές φάσεις, χωρίς όμως να καταφέρει να σκοράρει. Το 2-0 που πέτυχε ξανά ο Λεάλ στο 76’, μετά από σέντρα του Πόι και ασθενή απόκρουση του αντίπαλου τερματοφύλακα, "έκοψε" τα πόδια των παικτών της Προοδευτικής, με το σκορ να μην αλλάζει έως το τέλος.
Οι συνθέσεις:
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ: Μπαντίκος, Κουσουρίδης, Καλαϊτζίδης, Θεοδωράκης, Λαζούρας, Αριανούτσος, Τσαφταρίδης, Πέττας, Χατζησάββας, Λέκκας, Ζελέκου.
ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: Στεφανάκος, Καρράς, Τζανής, Δημήτρης, Τσουμάγκας, Ρουσάκης, Μισέλ, Κοιλιάρας (80’ Καϊμακαμούδης), Καλέ (61’ Πόι), Λεάλ, Κατσικοκέρης (λ.τρ. 69’ Βογιατζής).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ο Λεάλ τα έκανε όλα για τον Εργοτέλη στον Κορυδαλλό

Περίπου 10 μέρες, μετά την επίσημη διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας απο τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έχουν διατεθεί 300 «κομμάτια» προς τους κατόχους.
Η κίνηση των εισιτηρίων διαρκείας είναι αυξημένη τις τελευταίες μέρες, όσο πλησιάζουν και οι επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας, σε πρωτάθλημα και Κύπελλο Ελλάδος.
Να σημειωθεί ότι όπως επισημαίνουν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, στα διαρκείας που έχουν διατεθεί δεν συμπεριλαμβάνονται οι τηλεφωνικές κρατήσεις που έχουν κάνει οι παλιοί κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας που είναι και αρκετοί.
Μάλιστα όπως σημειώνουν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, παραδοσιακά οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας τα προμηθεύονται την τελευταία στιγμή.
Η κίνηση μέχρι τώρα κρινεται ικανοποιητική και αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα, όσο πλησιάζουμε στη σέντρα του πρωταθλήματος, επισημαίνουν οι άνθρωποι του ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου, έχει δοθεί προθεσμία στους παλιούς κατόχους να ενργοποιήσουν, το περσινό εισιτήριο τους, διαφορετικά θα πρέπει η θέση να επευθερωθεί και να δοθεί σε άλλο κάτοχο.
Απο την πλευρά των ανθρώπων της διαχείρισης των εισιτηρίων διαρκείας εκφράζεται η παράκληση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων και σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που επικρατούν για την έκδοση του εισιτηρίου διαρκείας, να σπεύσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, όσοι επιθυμούν να κλείσουν και φέτος την θέση τους στο Γεντί Κουλέ, για τα παιχνίδια της κρητικής ομάδας στο πρωταθλημα της Football league, αλλά και του Κυπέλλου Ελλάδος.
Να σημειωθεί, ότι το γραφείο διαχείρισης των εισιτηρίων του ΟΦΗ είναι καθημερινά ανοιχτό και έτοιμο να εξυπηρετήσει τους φιλάθλους.
Τα εισιτήρια διαρκείας του ΟΦΗ, διατίθενται καθημερινά από τα γραφεία του ΟΦΗ στο γήπεδο «Θόδωρος Βαρδινογιάννης» (ωράριο λειτουργίας: 9 π.μ-3μμ και 5μμ-8μμ καθημερινά και το Σάββατο 9 π.μ.-3 μ.μ. Για πληροφορίες στα γραφεία του ΟΦΗ στο τηλ. 2810-254674.