
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Απο τον ΟΦΗ της Football league, στον Ολυμπιακό Βόλου της Γ' Εθνικής, ο Ούγκο Μάσάδο!
Ο 34χρονος Πορτογάλος μέσος μετά το διαζύγιο του με τον ΟΦΗ, δεν άργησε να βρεί ομάδα στην Ελλάδα, καθώς αμέσως συμφώνησε με την ομάδα του Βόλου.
Θα παίξει μια κατηγορία πιο χαμηλά, αλλά όπως λέει αυτό είναι το τελευταίο που τον ενδιαφέρει, καθώς εκείνο που θέλει στα 34 του χρόνια, είναι να παίζει βασικός και όχι να γυαλίζει τον πάγκο.
Ο Μασάδο αποκτήθηκε το καλοκαίρι απο τον ΟΦΗ ως βασικό «οκτάρι», αλλά για διάφορους λόγους δεν κατάφερε να προσφέρει τα αναμενόμενα.
Ο ίδιος με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα magnesiasports.gr, αναφέρθηκε με νόημα σε αγωνιστικά ζητήματα που τον αφορούν, πολλά απο τα οποία αφορούσαν και το πέρασμα του απο τον ΟΦΗ!
Για το αν του ήταν δύσκολο να αφήσει τον ΟΦΗ και να πάει στον Βόλο, ανέφερε ότι «δεν ήταν δύσκολη απόφαση, γιατί από τη στιγμή που τελείωσε το συμβόλαιό μου με τον ΟΦΗ, μίλησα αμέσως με τον Ολυμπιακό και ήρθα εδώ. Δεν ήταν δύσκολο, γιατί σκοπός μου είναι να παίξω ποδόσφαιρο. Δεν θέλω να είμαι σε μία μεγάλη ομάδα σε παραπάνω κατηγορία και να αγωνίζομαι πέντε και δέκα λεπτά και ο Ολυμπιακός ήταν η επιλογή μου. Είμαι 34 ετών και παίζω είκοσι χρόνια μπάλα».
Ενώ για τα αγωνιστικά του χαρακτηριστικά που κατά κάποιο τρόπο αμφισβητήθηκαν στον ΟΦΗ, ανέφερε ότι «ασφαλώς, δεν θέλω να παίζω μόνο με την μπάλα. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο τώρα και δεν είναι, όπως πριν από είκοσι χρόνια, που απλώς είχες την μπάλα στα πόδια. Τώρα πρέπει να κάνεις και τα δύο, να παίζεις και με την μπάλα και χωρίς αυτήν. Για να αγωνιστείς ως ομάδα, πρέπει να παίζεις μ’ αυτόν τον τρόπο. Αλλιώς πρέπει να επιλέξεις ένα άλλο σπορ, όπως το τένις».
Και συμπλήρωσε λέγοντας ότι «εγώ ήρθα να βοηθήσω, αλλά δεν είμαι εγώ η λύση, γιατί η λύση έρχεται απ’ όλους μαζί. Κανείς μόνος του δεν μπορεί να κερδίζει ένα πρωτάθλημα. Ένα ματς ίσως».
Ο Μασάδο, ακόμα και σήμερα δεν μπορεί να πιστέψει ότι δεν κατάφερε να στεριώσει στον ΟΦΗ.
Ο ίδιος θεωρεί ότι δεν ήταν μόνο οι τραυματισμοί που δεν τον άφησαν να προσφέρει τα αναμενόμενα.
Εχει τη δική του «αλήθεια», πάνω στο θέμα αυτό αλλά η πραγματικότητα είναι ότι όλοι στον ΟΦΗ, ακόμα και οι υποστηρικτές του, περίμεναν πολύ περισσότερα απο αυτόν!
Ο Μασάδο, πάντως, που είναι ένας ωραίος αυθεντικός τύπος, όπου σταθεί και όπου βρεθεί έχει να λέει για το «μέγεθος» του ΟΦΗ και τον κόσμο του και λυπάται που δεν κατάφερε να δείξει στο γήπεδο, αυτά που ο ίδιος πιστεύει ότι θα μπορούσε.
Το ήθελε πολύ, αλλά όπως μπορεί να συμβεί, δεν του βγήκε στο γήπεδο!.
Ισως στην ομάδα του Βόλου, καταφέρει να δείξει αυτά που ο κόσμος του ΟΦΗ περίμενε να δεί απο αυτόν, αλλά τελικά δεν τα είδε...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Το «good luck» του φευγάτου Μασάδο απο τον ΟΦΗ
«Οταν παίζεις με ένα μεγάλο αντίπαλο, που είναι απο τα φαβορί στο πρωτάθλημα υπερβάλεις εαυτό.
Αυτό κάναμε και εμείς με τον ΟΦΗ και κερδίσαμε» δήλωσε ο τεχνικός του Αγροτικού Αστέρα Νίκος Νεντίδης, μετά τη νίκη επί του ΟΦΗ με 2-1 στον Εύοσμο.
Οπως είπε ο προπονητής του Αγροτικού Αστέρα «ξέραμε ότι παίζουμε με μια έμπειρη ομάδα, καλή και δυνατή. Που ξέρει τι ζητάει στο γήπεδο και έχει πλάνο. Δεν μπήκαμε γρήγορα στο παιχνίδι. Μετά καταφέραμε και το ισορροπήσαμε και πατήσαμε καλά στο γήπεδο. Μετά την ισοφάριση του αντιπάλου ακόμα και όταν έμεινε με δέκα παικτες, γυρίσαμε αδικαιολόγητα πίσω.
Μπήκε το δευτερο γκολ, νομίζω ότι εκεί ανέβηκε η ψυχολογία μας, στον αντίπαλο ήρθε μια απογοήτευση, πήραμε κατοχή και κερδίσαμε δίκαια.
Συγαρητήρια στα παιδιά για τη νίκη και στο Νίκο (σ.σ Νιόπλια) εύχομαι να πάνε όλα καλά και ο ΟΦΗ να πανηγυρίσει την άνοδο.
Οταν παίζεις με ένα αντίπαλο που έχει μεγαλύτερες βλέπψεις, πάντα υπερβάλεις εαυτό.
Ο ΟΦΗ όπου παίζει πρέπει να κερδίζει. Για μας και ένα άσχημο αποτελεσμα με αυτές τις ομάδες δεν είναι κακό».
Με τη σειρά του ο Ιάσονας Παπαδημητρίου, του Αγροτικού Αστέρα, ανέφερε πως «σημαντική νίκη, απέναντι σε ένα μεγάλο αντίπαλο. Δεν ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι, ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος. Ευτυχήσαμε να σκοράρουμε απο μια στατική φάση στο πρώτο ημίχρονο.
Στο δεύτερο δεχθήκαμε την ισοφάριση. Δεν υπήρχε η μεγάλη φάση, αλλά απο μια αδράνεια της άμυνας του ΟΦΗ, βάλαμε ένα δεύτερο γκολ. Μετά την αποβολή ελέγξαμε το παιχνίδι και δεν απειληθήκαμε ιδαίτερα και καταφέραμε να πάρουμε μια μεγάλη νίκη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Εχασε με «φθηνά» γκολ στον Εύοσμο ο ΟΦΗ
«Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να συνεχίσει» δήλωσε ο Ανέστης Νάστος μετά την ήττα του ΟΦΗ στον Εύοσμο απο τον Αγροτικό Αστέρα (2-1).
Ο μέσος του ΟΦΗ αναφερόμενος στο παιχνίδι, ανέφερε ότι «είναι ένα κλασικό παιχνίδι στην Β' Εθνική το οποίο κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Εμείς δεν ήμασταν καλοί στις λεπτομέρειες και το πληρώσαμε. Εγιναν δυο απαντωτά λάθη και δεχθήκαμε το πρώτο γκολ. Ισοφαρίσαμε, αλλά δεχθήκαμε και πάλι γκολ. Μετά μείναμε με δέκα παίκτες και ήταν πολύ δύσκολο για μας.
Συνεχίζουμε, είμαστε μεγάλη ομάδα. Εύχομαι στον Αγροτικό Αστερα καλή συνέχεια και καλή χρονιά σε όλους με υγεία. Ο ΟΦΗ είναι μια ομάδα με πίεση και πρέπει να ζούμε έτσι. Μας προβληματίζει η εικόνα σε κάποια παιχνίδια. Εχουμε όμως καλή ομάδα, καλό προπονητή, μια σταθερή διοίκηση και πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε πιο δυνατοί στη συνέχεια του πρωταθλήματος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Εχασε με «φθηνά» γκολ στον Εύοσμο ο ΟΦΗ
Ο Νιόπλιας και η «καταστροφή» του ΟΦΗ στον Εύοσμο