Ποσοστό απο το στοίχημα και παρουσία 20% των φιλάθλων στις εξέδρες την επόμενη σεζόν, ώστε να μην γίνονται τα παιχνίδια σε άδειες εξέδρες. Την θέση αυτή, σύμφωνα με το dikkisports, εξέφρασε εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Ηλίας Πουρσανίδης, στην τηλεδιάσκεψη της Σούπερ Λίγκ. “Να ζητήσουμε ποσοστό από το στοίχημα για την επομένη σεζόν. Προτείνω στα γήπεδα να υπάρχει το 20% των φιλάθλων και να μην παίξουμε σε άδειες κερκίδες”, ανέφερε χαρακτηριστικά o B’ αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. Ο Ηλίας Πουρσανίδης ανέφερε ακόμη για το θέμα της κεντρικής διαχείρισης στα τηλεοπτικά ότι “την προηγούμενη φορά όλοι συμφωνήσαμε υπέρ της κεντρικής διαχείρισης. Μόνο ο Ολυμπιακός είχε κάποιες αντιρρήσεις. Σέβομαι τον κ.Καρυπίδη, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην εξετάσουμε το ενδιαφέρον και άλλου τηλεοπτικού παρόχου, πλην Nova”. Ο εκπρόσωπος του ΟΦΗ, πήρε θέση και στο Working Group της SL1, αντί των εκπροσώπων της Λαμίας και της Λάρισας, Σουλούκου-Κούγια, οι οποίοι…