Ο Αθλος Ορεστιάδας εκτός έδρας, θα είναι ο αντίπαλος του ΟΦΗ, στο Κύπελλο Ελλάδος βόλεϊ, όπως ανέδειξε η κλήρωση που έγινε σήμερα (13/1) στα γραφεία της ΕΟΠΕ.
Το παιχνίδι θα είναι νοκ-άουτ και θα γίνει την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου.
Δείτε παρακάτω την κλήρωση, που έγινε στα γραφεία της ΕΟΠΕ και μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με αντίπαλο Α1 κατηγορίας, για πρώτη φορά στην ιστορία τους, θα αγωνιστούν τα κορίτσια της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, όπως ανέδειξε η κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος, που έγινε στα γραφεία της ΕΟΠΕ.
Αντίπαλος τους, θα είναι ο ΑΣΠ Θέτις Βούλας, που οποία αγωνίζεται στην Volley League Γυναικών.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, που αγωνίζονται στην Α2 βόλεϊ, θα υποδεχθούν τον αντίπαλο τους, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου.
Δείτε παρακάτω την κλήρωση που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING απιο την ΕΟΠΕ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ κάνει μεταγραφικό "σεφτέ" στον Ιανουάριο, με τον 27χρονο (6/5/1997) Θανάση Ανδρούτσο.
Ο Ανδρούτσος, έχει συστηθεί στο ευρύ ελληνικό ποδοσφαιρικό κοινό, ως δεξιός μπάκ, ωστόσο, στον ΟΦΗ πιστεύουν ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά και σαν κεντρικός μέσος, που είναι η κύρια θέση, για την οποία, τον αποκτά ο ΟΦΗ.
Ο Ράσταβατς, είπε το "ναί" για την απόκτηση του, υπολογίζοντας δηλαδή στα πλάνα του, τον παίκτη ως μέσο και όχι ως αμυντικό.
Προφανώς, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, έχουν πάρει τις πληροφορίες τους, για τον Ανδρούτσο, καθώς η επιλογή, για τη θέση του κεντρικού μέσου, θα είναι καθοριστική, για την μετέπειτα φετινή πορεία της ομάδας.
Ο Ανδρούτσος, είχε παιχνίδια ως μέσος, στον Ατρόμητο και φαίνεται ότι έχει τη θέση.
Τον Ανδρούτσο, ήθελαν αρκετές ομάδες της Σούπερ Λίγκ, μεταξύ αυτών και η Καλλιθέα, που του έδινε την επιλογή να μείνει στην Αθήνα, αλλά τον κέρδισε η προοπτική του ΟΦΗ.
O Aνδρούτσος, ήταν τελευταία παγκίτης στον Ολυμπιακό, είχε ένα πέρασμα απο τον Ατρόμητο και ένα ακόμη απο τη Γερμανική Οσναμπρικ.
Επί Μάρτινς στον Ολυμπιακό, είχε ενεργό ρόλο και κλήθηκε στην Εθνική ομάδα, με την οποία έχει 10 συμμετοχές.
Είναι δεξιοπόδαρος, έχει ύψος 1μ82 και είχε ενδιαφερθεί και παλαιότερα για αυτόν ο ΟΦΗ, για τη θέση όμως, του δεξιού μπάκ.
Τελικά, αποκτά τον πολυθεσίτη ποδοσφαιριστή, για τη θέση του μέσου.
Στον ΟΦΗ λένε, ότι, πιστεύουν πολύ αυτή τη μεταγραφή, ενός Ελληνα ποδοσφαιριστη, σε πολύ καλή ηλικία.
Η συμφωνία του, με τον ΟΦΗ, είναι για 1,5 χρόνο.
Στο γήπεδο, θα φανεί, αν θα μπορέσει να ανταποκριθεί, στο ρόλο του κεντρικού μέσου.
Δείτε τον Ανδρούτσο αγωνιζόμενο στο παρακάτω VIDEO, όπου μπορείτε να τον δείτε με τον Ατρόμητο, στη θέση του κεντρικού μέσου.